MuscleMeat

Sticky Het Pauper Topic

De enige andere optie is het afsteken van vuurwerk in Nederland volledig te verbannen en uit de sociale norm te halen.
Bedoel je illegaal vuurwerk verbieden? Maar dat is het al...
En hoe denk je dit te kunnen handhaven? Onmogelijk uitvoerbaar.

De reden van deze tsunami aan illegaal vuurwerk is het verbieden van legaal vuurwerk. Je hebt legaal bijna niks meer dus kopen jongeren illegaal vuurwerk. Rotjes? Verboden. Dwergpijlen? Verboden
Romeinse kaarsen? Verboden
Thunderkings? Verboden
Etc etc

Verbieden heeft een averechts effect.

• Wow
Waarderingen: BB_
Eigenlijk alle grote meetbare aspecten van succes.

Ze gaan keihard achteruit in opleidingsniveau, inkomen, zelfstandig wonen, levensgenot en schulden en criminaliteit neemt toe.
Zowel TOV van vrouwen uit de zelfde leeftijdsgroep en mannen uit vorige generaties.

Dit is echt een serieus probleem maar sociaal taboe vanwege feminisme.

Ik zie niet zo wat de anecdote van je vader daar mee te maken heeft?
Opleidingsniveau heb je aan je zelf te danken. Wat de rest betreft zou ik wel cijfers willen zien.

Mijn vader is toch van een vorige (vorige) generatie?

Laatst bewerkt:
Het komt er op aan dat alles verboden wordt, dan is handhaven ook makkelijker want alles is verboden.

Denk je niet dat een groot deel van de jonge mannen gewoon ontzettend fucking lui aan het worden is? De hele trend dat naar school gaan niet nodig is omdat je daar niet leert hoe je multimiljonair wordt bijvoorbeeld? An sich klopt dat principe natuurlijk maar je leert er wel dat het "het raam" is en niet "wollah die raampje" en die kennis zal je in ieder geval niet tegenstaan in je pad tot miljoenen op de rekening.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind Nederland ook steeds kutter worden maar ik denk dat de schuld daarvan, naast massa immigratie en een debiele overheid, toch ook echt wel deels te zoeken is bij de jonge man.
In short, nee.

Een hoop is ook oorzaak gevolg. Je gaat steeds minder je best doen op school als het onderwijsysteem steeds minder geschikt is voor jou en ook steeds meer jouw aanwezigheid verafschuwd.

Je bent steeds minder bereid hard te werken voor je geld als je er toch niks aan over houdt.

Het zelfde verhaal van minderheden in slechte omstandigheden. Mensen zijn verantwoordelijk voor hun eigen succes, maar ook wel echt een product van hun omgeving en de situatie waarin ze leven.

Het zijn ook echt niet alleen de 'wollah die raampje' groepen mannen waar het slechter gaat. Bij zo goed als alle subgroepen jonge mannen gaat het steeds slechter.

Het komt er op aan dat alles verboden wordt, dan is handhaven ook makkelijker want alles is verboden.
Nee tuurlijk is dat niet makkelijker handhaven aangezien in elke straat tientallen blijven afsteken.

Waar haal je de politie capaciteit vandaan om deze mensen op de bon te slingeren?

En op de bon slingeren? Tijdens oud en nieuw nadat mensen flink onder invloed zijn? Dat wordt matten in elke straat. Succes.

En dat allemaal omdat linkse r**ards zo nodig het vuurwerk willen verbieden. Alles dat links aanraakt veranderd in stront.

Het zijn ook echt niet alleen de 'wollah die raampje' groepen mannen waar het slechter gaat. Bij zo goed als alle subgroepen jonge mannen gaat het steeds slechter.
Waar je mee omgaat raak je mee besmet. Al die r**ards (zowel de inteelt die we binnenhalen als de wereldvreemde leraren en beleidsmakers) maken alles stuk.

Maar hey. Onderwijs is racistisch toch? Dus laten we het niveau verlagen. En al die inteelt jochies moeten eigenlijk naar speciaal onderwijs. Maar dat is ook racistisch, dus laten we andere kinderen in de klas hun helpen ookal loopt de hele klas daardoor vertraging op.

Ook dit is allemaal de schuld van links beleid.

Laatst bewerkt:
Vertel mij dan maar op welke vlakken de huidige adolescenten het slechter hebben.
Mobiel internet en social media.

Men was een stuk gelukkiger hiervoor. Met name jongeren en adolescenten. De tijd voor mobiele fotografie dat je op een feestje je niet druk hoefde te maken dat je gefotografeerd of gefilmd werd en een dag later met je bek op dumpert zou verschijnen. Geen facebook stress en dopamine facebook verslaving.

Opleidingsniveau heb je aan je zelf te denken. Wat de rest betreft zou ik wel cijfers willen zien.

Mijn vader is toch van een vorige (vorige) generatie?

Ja, tot een bepaalde hoogte.

We hebben het over grootschalige maatschappelijke kwesties. Een persoonlijke anecdote is daarin volledig waardeloos en destructief voor de algemene discussie.

Als je het hebt over grote bevolkingsbrede kwesties moet je wel echt stoppen met denken aan enkele voorbeelden van 'hoe iets wel zou kunnen' want de resultaten zeggen simpelweg wat anders en op die manier ga je geen oplossing vinden.

Wat betreft cijfers zijn er een aantal grote onderzoeken geweest over vooral het falen van mannen in het onderwijs. Alleen die moet je als PDF downloaden. Grappige conclusie was dat het feminiseren van het onderwijs wel als oorzaak gezien wordt, maar vervolgens wordt gezegd 'we moeten jongens leren hoe ze daar zelf beter mee om kunnen gaan' wat erg ironisch is.

Het CBS maakt niet graag onderscheid tussen mannen en vrouwen als mannen er slecht uit komen, dus internationaal is wel meer te vinden.

Maar ook veel dingen zijn algemeen bekend, zoals de dalende testosteron niveau's. Dalende inkomens, ect.

Mobiel internet en social media.

Men was een stuk gelukkiger hiervoor. Met name jongeren en adolescenten. De tijd voor mobiele fotografie dat je op een feestje je niet druk hoefde te maken dat je gefotografeerd of gefilmd werd en een dag later met je bek op dumpert zou verschijnen. Geen facebook stress en dopamine facebook verslaving.
Maar dat willen we toch allemaal niet missen?

Is het nog een persoonlijke anekdote als dat opgaat voor een groot deel van zijn leeftijdsgenoten?
Dan heet het statistiek. Alleen dan nog mis ik de relevantie. Tenzij je wilt bevestigen dat het met die generatie mannen inderdaad beter ging.

Wat betreft cijfers zijn er een aantal grote onderzoeken geweest over vooral het falen van mannen in het onderwijs. Alleen die moet je als PDF downloaden. Grappige conclusie was dat het feminiseren van het onderwijs wel als oorzaak gezien wordt, maar vervolgens wordt gezegd 'we moeten jongens leren hoe ze daar zelf beter mee om kunnen gaan' wat erg ironisch is.
Eén van de weinige dingen waar ik het mee eens ben. Het zou goed zijn om meer mannen in het onderwijs te hebben.

Terug
Naar boven