- Waardering
- 12.184
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die klussen vaak midden in de nacht
Is het rode verlichting, want dan heb ik wel een idee!Weten jullie waarom sommige mensen de hele nacht belachelijk felle tl-verlichting in hun woonkamer aan hebben staan?
Klopt inderdaad, maar het licht is elke nacht aan ook als ze niet klussen.

Als je het met lood en asbest wilt vergelijken moet er een minder schadelijke alternatief voor roken op de markt komen.
Misschien kunnen ze het knopje niet vinden.Klopt inderdaad, maar het licht is elke nacht aan ook als ze niet klussen.

Zou het licht dan niet eerder altijd uit zijn?

Wellicht een WAP feestje.Weten jullie waarom sommige mensen de hele nacht belachelijk felle tl-verlichting in hun woonkamer aan hebben staan?
Uhm nee ze hebben wel gordijnen enzo hoezo? Het gaat overigens om meerdere verschillende families in verschillende delen van de stad.
Elke dag

Natuurlijk! Ik was ooit vier nachten wakker.
Amateur!
Uhm nee ze hebben wel gordijnen enzo hoezo? Het gaat overigens om meerdere verschillende families in verschillende delen van de stad.

Oh met tl-verlichting bedoel ik van die super felle witte verlichting, ik weet inderdaad niet of het daadwerkelijk tl-buizen zijn. Ik noem dat automatisch zo maar tegenwoordig moeten we natuurlijk aannemen dat het leds zijn.Nja ik dacht, als je binnen kunt kijken dan kun je 1. pas zien om wat voor verlichting het gaat en 2. wat ze doen.
Meerdere families in verschillende steden..enige dat ik kan bedenken is dat al die families gewoon snachts niet slapen .. net zoals jij.
Heb zo mijn bronnenWel bijzonder overigens hoe jij weet dat specifieke gezinnen in verschillende delen van de stad allemaal elke nacht tl verlichting aan hebben..![]()