MuscleMeat

Sticky Het Pauper Topic

Weten jullie waarom sommige mensen de hele nacht belachelijk felle tl-verlichting in hun woonkamer aan hebben staan?

Om hun aderen goed te zien voor tijdens de injectie? :dunno:

Het zijn negroïde gezinnen met kinderen :thinking:

Misschien hebben led-buizen en een overschot aan opgewekte zonne-energie.

Natuurlijk! Ik was ooit vier nachten wakker.

Zach Braff Scrubs GIF

Uhm nee ze hebben wel gordijnen enzo hoezo? Het gaat overigens om meerdere verschillende families in verschillende delen van de stad.

Nja ik dacht, als je binnen kunt kijken dan kun je 1. pas zien om wat voor verlichting het gaat en 2. wat ze doen.

Meerdere families in verschillende steden..enige dat ik kan bedenken is dat al die families gewoon snachts niet slapen .. net zoals jij.

Wel bijzonder overigens hoe jij weet dat specifieke gezinnen in verschillende delen van de stad allemaal elke nacht tl verlichting aan hebben.. :rolleyes:

Nja ik dacht, als je binnen kunt kijken dan kun je 1. pas zien om wat voor verlichting het gaat en 2. wat ze doen.

Meerdere families in verschillende steden..enige dat ik kan bedenken is dat al die families gewoon snachts niet slapen .. net zoals jij.
Oh met tl-verlichting bedoel ik van die super felle witte verlichting, ik weet inderdaad niet of het daadwerkelijk tl-buizen zijn. Ik noem dat automatisch zo maar tegenwoordig moeten we natuurlijk aannemen dat het leds zijn.

Puur witte schijnwerper leds die m'n overburen ook buiten op de beveiligingscamera hebben om elke paar minuten de hele wijk te verlichten, maar dan binnen.

Dat ze niet elke nacht klussen is te horen overigens.

Wel bijzonder overigens hoe jij weet dat specifieke gezinnen in verschillende delen van de stad allemaal elke nacht tl verlichting aan hebben.. :rolleyes:
Heb zo mijn bronnen :cool:

Terug
Naar boven