MuscleMeat

Sticky Het Pauper Topic

Ze doen het daadwerkelijk slechter. Vaak wordt er gedacht dat dit puur een vertekening is omdat vrouwen nu niet meer actief beperkt worden in hun ontwikkeling, zoals dat vroeger wel zo was, waardoor mannen/jongens het slechter lijken te doen.

Er is daadwerkelijk sprake van regressie in veel dingen.
Oké, maar hoe wil je dat loskloppelen? Het heeft toch altijd invloed op elkaar?

Stel, je hebt een wedstrijd met 100 deelnemers. Laten we er voor het gemak even vanuit gaan dat je score gebaseerd is op seconden. Jij doet mee en tegen alle verwachtingen in weet jij nét een top 10 plek te bemachtigen.

Achteraf hoor je dat de 50 vrouwelijke deelnemers gediskwalificeerd waren. Ze tellen wel mee: van de 100 deelnemers behoor jij tot de 10 beste.

Was het een wedstrijd op kracht, dan hadden die vrouwen geen invloed gehad op jou #10 positie.
Maar wat als het een wedstrijd was waar je zonder diskwalificatie was 20e geworden. Ben jij dan ineens slechter? Even goed omdat je presentatie hetzelfde blijft? Of was je gewoonweg niet zo goed als de #10 positie deed vermoeden?

Competitie, agressie, zelfvertrouwen, lef.
Agressie is geen fijne eigenschap?

Ik begrijp je niet, op wat voor manier worden competitie, zelfvertrouwen en lef volgens jou gedemonstreerd?

Ik zeg niet dat ik direct een oplossing heb, wel dat het een probleem is. Volgens mij is het óók in Nederland zo dat katten een extra druk geven op zeldzame en bedreigde soorten.

Dan heb ik het over huiskatten die buiten vrij rondlopen, niet over zwerfkatten of verwilderde katten.
Ok. Onderbuikgevoel of baseer je het op cijfers oid?

'Mega-project'?

Je hebt het over enkele duizenden jongeren per jaar. Verdeeld over verschillende defensie locaties in NL.

Alle infrastructuur bestaat al, je zou een aangepaste versie van de VeVa creeren. Je zou grotendeels bouwen op iets wat al bestaat, waar uiteindelijk de maatschappij financieel alleen maar op vooruit gaat.

Heb je enig idee hoeveel geld probleemjongeren nu al kosten? Denk aan de top600 en 400 in Amsterdam, daar gaan zeker tienduizenden euro's PPPJ in, als het niet meer is.

Het huidige realiteit is dat deze groep gewoon erg veel problemen geeft, de maatschappij een hoop kost en steeds groter wordt.

Door achterover te zitten en te roepen 'gewoon niet janken' doet vrij weinig.
Dus omdat opvoeding middels school, ouders, (sport)verenigingen enz. mogelijkerwijs tekort schiet moet dat op zo’n beetje de lastigste leeftijd bij een aantal raddraaiers gecorrigeerd worden door iedereen massaal weer dienstplichtig te maken?

De dienstplicht heeft opvoeding trouwens nooit als doel gehad, het was slechts een prettige bijkomstigheid.

Dus omdat opvoeding middels school, ouders, (sport)verenigingen enz. mogelijkerwijs tekort schiet moet dat op zo’n beetje de lastigste leeftijd bij een aantal raddraaiers gecorrigeerd worden door iedereen massaal weer dienstplichtig te maken?

De dienstplicht heeft opvoeding trouwens nooit als doel gehad, het was slechts een prettige bijkomstigheid.
Ik heb het nu echt puur over het stukje sociale dienstplicht voor schoolverlaters, niet voor iedereen.

Ik heb het nu echt puur over het stukje sociale dienstplicht voor schoolverlaters, niet voor iedereen.
Ok laat ik met jouw idee mee gaan dat een deel van ze mannelijke adolescenten zich aangetast voelen in hun mannelijkheid. Dan wil je dus iedereen aangezien iedereen ooit schoolverlater zal zijn een sociale dienstplicht laten doorlopen om zo in een paar maanden dat deel van de mannelijk bevolking te veranderen. Dat is toch verre van efficiënt.

Ok laat ik met jouw idee mee gaan dat een deel van ze mannelijke adolescenten zich aangetast voelen in hun mannelijkheid. Dan wil je dus iedereen aangezien iedereen ooit schoolverlater zal zijn een sociale dienstplicht laten doorlopen om zo in een paar maanden dat deel van de mannelijk bevolking te veranderen. Dat is toch verre van efficiënt.
Volgensmij snap jij fundamenteel niet wat schoolverlaters zijn. Schoolverlaters zijn jongeren die niet voldoen aan hun leerplicht.

Het denegeren van een serieus maatschappelijk probleem helpt ook niet echt.

Volgensmij snap jij fundamenteel niet wat schoolverlaters zijn. Schoolverlaters zijn jongeren die niet voldoen aan hun leerplicht.

Het denegeren van een serieus maatschappelijk probleem helpt ook niet echt.
Ik ken die groep als voortijdig schoolverlaters. Ik vind ook dat daar wat mee/aan gedaan moet worden.

Maar speelt het gevoel dat jonge mannen het nu het zwaarst hebben van allemaal en ook zwaarder dan vorige generatie alleen bij die groep jongen mannen?

Ik ken die groep als voortijdig schoolverlaters. Ik vind ook dat daar wat mee/aan gedaan moet worden.

Maar speelt het gevoel dat jonge mannen het nu het zwaarst hebben van allemaal en ook zwaarder dan vorige generatie alleen bij die groep jongen mannen?
Ze hebben het nog nooit zo makkelijk gehad als nu. Daarom wordt er ook zoveel anabolica gebruikt.

Dan zijn we het denk ik meer met elkaar eens dan het leek.

Nee is het een vrij algemeen geaccepteerd begrip, ook niet beperkt tot Nederland maar in zekere mate over de hele westerse wereld.

Het is ook weer verwoven in andere problematiek die we zien.

Maar over de slechte schoolresultaten van jongens in Nederland zijn volgensmij ook gewoon kamervragen geweest ect.

IMG_9443.jpeg

Jij ook al :roflol:

Ik kom maar niet van Kaag af :emo:

Overigens ik ben een voorstander van vuurwerk, paar bushokjes opblazen, tunnels exploderen, brievenbussen de t*ring in knallen, wie is er niet oud mee geworden. Klinkt alsof jullie allemaal een saaie jeugd hebben gehad.
Je vergeet de telefooncellen. 👌

• Heart
Waarderingen: AK
En lantaarnpalen.

• Like
Waarderingen: BB_
De lantaarnpaal tegenover het huis van mn moeder zit nog steeds een deuk in. #lawinepijl
Dat zijn de verhalen die je later aan je kinderen verteld ipv dat sommige hier hun feestdagen in world of warcraft spendeerde en nog steeds constant vergaderen over hoe ze de wereld kunnen verbeteren.

Enjoy life, blaas wat op, eet wat oliebollen 🫶

Dan zijn we het denk ik meer met elkaar eens dan het leek.

Nee is het een vrij algemeen geaccepteerd begrip, ook niet beperkt tot Nederland maar in zekere mate over de hele westerse wereld.

Het is ook weer verwoven in andere problematiek die we zien.

Maar over de slechte schoolresultaten van jongens in Nederland zijn volgensmij ook gewoon kamervragen geweest ect.
Ik heb persoonlijk ook wel wat kritiek op het schoolsysteem, maar ik denk dat het voor de standaard kinderen best een goed systeem is. Voor de kinderen die er niet goed onder gedijen moet je hopen dat hun omgeving ze voldoende kunnen bijsturen, wat in sommige gevallen natuurlijk lastig is omdat hun ouders ook dezelfde problemen kunnen hebben.

Hoe de samenleving daar dan mee om moet gaan? Raddraaiers accepteren en voorzien in hun behoeften, ze bestraffen of heropvoeden. Ik zou zeggen kies voor het geen wat de samenleving uiteindelijk het minste kost.

Terug
Naar boven