AndroidHealthClinic

Sticky Het Pauper Topic

Oke dan mag apfelstrudel even allerlei mensen in Amerika bellen om te zeggen dat het vuurwapen niet zelf afging, maar door mensen want alleen mensen kunnen mensen doden.
In je bron/voorbeeld zijn de vuurwapens niet uit zichzelf afgegaan maar doordat iets van de holster, kleding, of een beweging daarvan de trekker omhaalt.

Als je een bloot mes in je broekzak stopt en gaat rondrollen is het mes je ook niet vanzelf aan het steken.

Je hebt dat vooralsnog alleen onderbouwt door een specifiek model. In andere gevallen gaat er een menselijk handelen aan vooraf.
Of combi van dat model met een onveilige/verkeerde holster, eventueel nog verkeerd handelen ermee.

Mijn vraag is onjuist? Ik denk eerder dat jij mijn vraag niet wilt beantwoorden omdat ik daarmee jouw 'people kill people' kan ontkrachten waardoor je ongelijk krijgt.

Ook prima.
Het is trouwens 'prove me wrong'.
Tenzij je bedoelt dat het bewijs is dat jij verkeerd zit, dan is het 'I'm'.
Jahaaa je vraag is onjuist. wapen gaan niet 'zomaar' af.

een wapen wordt gebruikt als middel om te doden. Maar het is de mens die doodt. K zie de moeilijkheid echt niet.

Trouwens zou een vuurwapen laten vallen het ook niet moeten kunnen laten afgaan. Zult toch moeten spannen en de trekker omhalen, en dan zijn er nog safeties maar ok niet op alle.

Alleen in films kan dat.

Misschien zo'n oude revolver als je de hamer niet goed gespannen hebt?

Nee, dood doordat het lichaam geen bloed meer rondpompte.

Eigen schuld dus.
121968804_3380559398701142_4343185031510956249_n.jpg

Hell's logica.

Ohja die dumbass met z'n zusje/vriendin? in de (bad?)kamer. Lekker gangster selfie maken. Pang! and it's gone :clap:

Laatst bewerkt:
Een vuurwapen dat een trap af kan lopen en uit voertuigen kan klimmen? Wow
Allemaal allegedly, veel politieagenten die hun baan willen houden zie ik.

“That gun ruined my career,” said cop who was playing with gun and NG’d in cafeteria full of children
:lol:

Toevallig niet reproduceerbaar.

Oh, maar dat model heeft zo te lezen wel een fout gehad waarbij het door vallen kon afgaan als het onder een bepaalde hoek neerkwam. Dat was dan weer snel bewezen en gefixt.

Bam BAM!! Yo Schwarzeneggertje benne gij dr nog??

Heerlijk

Ff nieuwe BH kopen.

Terug
Naar boven