AndroidHealthClinic

Sticky Het Pauper Topic

Ok touche. Helaas waren mijn goede vrienden in de sportschool dat ook niet.

Heb nooit gezegd dat alle eigenschappen onverdeeld positief waren, de belangrijkste wel.
Ja snap ik. Ik kan ook wel goed met dit soort aso's maar je moet ze wel regelmatig op de plek zetten anders krijgen ze praatjes :D ff een beetje de grenzen opzoeken en fukken.

Eeeehhh....

Ik ga nu kwark eten.

Komt goed...
F1 en wielrennen en bb forum :D

Jij ook een fijne dag :thumb:
Lekker tuinieren met mn zoontje vandaag. Samen al grote boodschappen. Hebben net samen de motor gewassen en gepoetst. Ook ga ik straks een lekkere stroopwafelcake met mn dochter bakken .Wat een antisociale lul ben ik he

Start binnekort met Krav maga.
Heb al een aantal defense variaties gevolgd en mn dochter gaat binnekort ook op zelfverdedigingscursus. Luister begrijp me niet verkeerd ik zoek het nooit zelf op, wil mezelf nooit laten gelden, op het internet is het een hoop geroep natuurlijk maar IRL ben ik heel bescheiden en absoluut geen haantje de voorste. Maar een stap opzij doen gebeurt ook niet dus dan loop je weleens tegen wat "weerstand" aan😇.
Wat goed van je dat je gaat starten met krav-maga, heb je al iets op het oog, waar je wilt gaan trainen?

Lekker tuinieren met mn zoontje vandaag. Samen al grote boodschappen. Hebben net samen de motor gewassen en gepoetst. Ook ga ik straks een lekkere stroopwafelcake met mn dochter bakken .Wat een antisociale lul ben ik he

ooOoOOOoohhh PAUPER!

Nee grapje. Ik meende wat ik zei over jou.

Is dit het nieuwe Battle Topic of..?

Wat goed van je dat je gaat starten met krav-maga, heb je al iets op het oog, waar je wilt gaan trainen?
Mdh combat in Roosendaal.
Ik heb mijzelf afgelopen week aangemeld voor een proefles. Ben benieuwd, was wel enthousiast na wat inlezen. Zocht echt een praktisch bruikbare sport. Vroeger veel Judo en Rugby(iets heel anders maar wel erg fysiek) gedaan en ook al leer je dan wel goed werpen en goed vallen en klemmen, een confrontatie op straat speelt eigenlijk nooit zo af. Je kunt er wel aspecten van gebruiken maar geen vaste tactiek, dat denk ik in Krav Maga wel te vinden.

Mdh combat in Roosendaal.
Ik heb mijzelf afgelopen week aangemeld voor een proefles. Ben benieuwd, was wel enthousiast na wat inlezen. Zocht echt een praktisch bruikbare sport. Vroeger veel Judo en Rugby(iets heel anders maar wel erg fysiek) gedaan en ook al leer je dan wel goed werpen en goed vallen en klemmen, een confrontatie op straat speelt eigenlijk nooit zo af. Je kunt er wel aspecten van gebruiken maar geen vaste tactiek, dat denk ik in Krav Maga wel te vinden.
Mdh combat in Roosendaal,ken ik persoonlijk niet, zijn ze wel aangesloten bij een bond(krav-maga)

Is mijn beeld van wat ik in Krav Maga denk te vinden dan de juiste?🙂
Krav-maga is enorm divers, er zijn natuurlijk ook burger trainingen, voor jong en oud, ik denk dat je wel een goede keuze heb gemaakt om deel te gaan nemen aan de training, er wordt ongewapende trainingen gegeven, maar ook bewapende trainingen, je zult verrast zijn denk ik, voor de jeugd zit er ook heel veel in, daar geef ik ook lessen aan.

Is mijn beeld van wat ik in Krav Maga denk te vinden dan de juiste?🙂
Enkel mits je de juiste les krijgt. Als je de variant hebt waar je met ongetrainde 55-jarige dames traint heb je er te weinig aan.

Als je er één treft waar je ook daadwerkelijk een keer een goede klap op jouw knar krijgt heb je er absoluut wat aan. Volgens mij was het Mike Tyson die zei "Everybody's got a plan untill they get punched in the mouth". Dat gaat in mijn optiek ook op voor zulke trainingen.

Ooooo, wat zuur, Wes!

Michael Jordan Lol GIF by ESPN

Enkel mits je de juiste les krijgt. Als je de variant hebt waar je met ongetrainde 55-jarige dames traint heb je er te weinig aan.

Als je er één treft waar je ook daadwerkelijk een keer een goede klap op jouw knar krijgt heb je er absoluut wat aan. Volgens mij was het Mike Tyson die zei "Everybody's got a plan untill they get punched in the mouth". Dat gaat in mijn optiek ook op voor zulke trainingen.
Er zijn veel Pre-attack signalen waar je op kan anticiperen. Maar dat is weer een ander verhaal/tactiek. Ga binnekort gewoon eens langs. Als ik allemaal van die halve tamme binnen zie weet ik wel genoeg .

The eyes are the window to the soul but the hands are the window to the intention.

Terug
Naar boven