Fitness Seller

Sticky Het Pauper Topic

IMG_4497.jpeg
Ik heb toch ook geen i.q. van 140, ik schaak al jaren bij de beginners.
En mijn beste vriend is een hond.

I have a good side and a homicide.

Why do you speak English? You are a Turkish boef from Holland.

Er zijn veel Pre-attack signalen waar je op kan anticiperen. Maar dat is weer een ander verhaal/tactiek.
Mee eens, maar niet realistisch voor iemand die niet al ettelijke jaren ervaring heeft. Wel een nuttige skill om te ontwikkelen, absoluut.

Ik bedoelde er ook enkel mee te zeggen dat veel, laten we het sporten noemen, zoals Aikido maar ook zeker Krav Maga gauw veranderen in goochel kunstjes die onder ideale omstandigheden allicht zullen werken maar in het gros van de gevallen dus niet.
Ga binnekort gewoon eens langs. Als ik allemaal van die halve tamme binnen zie weet ik wel genoeg .
Kijken is altijd de moeite waard! Welke zelfverdedigingskunsten heb je hiervoor gevolgd?

Er zijn veel Pre-attack signalen waar je op kan anticiperen. Maar dat is weer een ander verhaal/tactiek. Ga binnekort gewoon eens langs. Als ik allemaal van die halve tamme binnen zie weet ik wel genoeg .

The eyes are the window to the soul but the hands are the window to the intention.
Ben je 55 plusser dan?
Nee,dan heb je daar ook niks te zoeken toch?
Kijken heb je niks aan, je moet meedoen 🤣 en nee er worden geen goochel trukjes aangeleerd waar je geen f**k aan hebt, dan moet je op ballet gaan,er wordt getraind op echtheid, ja je gaat zeker ervaren hoe het is om te incasseren en onder extreme druk te kunnen/durven vechten, daarom zijn bitjes en een rij ook verplicht, en geloof me die ga je zeker nodig hebben 😉

Ben je 55 plusser dan?
Kijken heb je niks aan, je moet meedoen 🤣 en nee er worden geen goochel trukjes aangeleerd waar je geen f**k aan hebt, dan moet je op ballet gaan,er wordt getraind op echtheid, ja je gaat zeker ervaren hoe het is om te incasseren en onder extreme druk te kunnen/durven vechten, daarom zijn bitjes en een rij ook verplicht, en geloof me die ga je zeker nodig hebben 😉
Een tok bedoelde ik, dat is om je ballen te beschermen 😂😂

Kijken is altijd de moeite waard! Welke zelfverdedigingskunsten heb je hiervoor gevolgd?
Heb 8 jaar judo gedaan vroeger waar ik aardig veel ervaring heb opgedaan. Heb nog even Hwa Rang Do gedaan. Buiten dat heb ik naast mn Judo ook jaren rugby gespeeld en ook al is dat geen self defence sport. Ik heb al meerdere malen meer aan rugby gehad dan aan Judo.🫠
Verder zoek ik veel tactieken op en praktiseer ik dat thuis in privesfeer, ik zal het tegen een ervaren vechter makkelijk afleggen wss. Maar tegen de (boven)gemiddele persoon kan ik zeker wel mezelf goed behelpen. Verder is een.goede attitude natuurlijk ook een pluspunt. Ik ben er gewoon heel actief mee bezig maar wil het toch weer naar een hoger level tillen merk ik.

Ben je 55 plusser dan?
Jarenlang hoog amateur Rugby gespeeld . Was 1 van de beste 2e rij Scrum van Zuid Nederland en was ook gescout voor het jong oranje team. Maar door een ongeluk toendertijd en mn priveproblemen(beginnende verslaving etc) dit laten verwateren en opgegeven, nog steeds grote spijt van.

Incasseren is 1 van mijn beste kwaliteiten. 😁. Kreeg ooit aan de stok met wat dronken 18 jarigen en kreeg vanachter een vol blik monster op mn oog geslagen, bleef toch netjes staan om er 1 te tackelen en een nekklem met bebloedde kop en open oogkas. De politie die mn aangifte kwam opnemen had camerabeelde bekeken en die zeiden dat ik wel.een.hoofd van beton moest hebben want die klap was zo hard dat 99% van de mensen K.O zou gaan. Hoe harder de klappen des te meer ik geactiveerd word lijkt het soms wel😁

Nogmaals tegen een goed getrainde vechter die zn skills goed actueel houdt ben ik absoluut niet opgewassen maar kan mezelf prima redden. Ik wil ook niet trainen om confrontaties op te zoeken. Ik wil mezelf voorbereid hebben op alle soorten noodscenarios. Thuis en op straat. Vandaar ook mijn voorliefde voor preppen en survival. Vooral survival vind ik erg leuk en daar ben ik veel mee bezig momenteel maar wil mn skillset gewoon weer upgraden. Twijfelde tussen Keysi en Krav Maga, beide goed praktisch toepasbaar .

Terug
Naar boven