MuscleMeat

Sticky Het Pauper Topic

Ik beuk jullie allemaal het ziekenhuis in.

• Wow
Waarderingen: mat
heb je ooit euthenasie overwogen? Volgensmij koester je een zwaar wrok waar je niet in slaagt je mentaal door te slaan. Wellicht dat het hiernamaals je verwelkte geest eindelijk rust zal brengen.
Je bent over de grens gegaan en zal de consequenties moeten dragen.

Als iemand een knappe zus (moeder) heeft mag die ook wel naar mij komen.

Wat is dat dan? Wat doe je daarvoor?
Navigeren en tijdbepaling op de sterren. Tijd en navigeren adhv zon en omgeving.
Praktische skills. Omgeving en natuur gebruiken als tools. Vuur maken en water filteren.
Medisch handelen in noodsituaties. Jagen en verzamelen(wat kan je wel en vooral niet eten)
Safety en self defense. Etc etc etc, alles wat je erbij kan verzinnen probeer ik skills voor te ontwikkelen, zoiets houdt nooit op. Soort zelfontwikkeling. Maar ook wat spullen preppen zoals sterke drank chocolade voor als de pl**ris uitbreekt als ruilmiddelen hoort hierbij.

Wat ik daarvoor doe? Veel research en uitproberen en regelmatig wat spulletjes of survivalgear bestellen. Wat ik ervoor terugkrijg? Een soort innerlijke rust, vind het heerlijk om te doen. Ik probeer met zo min mogelijk spullen mezelf en gezin zo veelzijdig mogelijk te kunnen behelpen mocht dat ooit nodig zijn. Maar met kamperen met het gezin is het ook leuk klooien met de kids. Niet alles is bloedserieus, maar als het moet ben ik daar ook gereed voor.

Hebben nieuwe tv’s sensoren die op beweging reageren? Ik kijk YouTube en als ik op de bank neerplof of een beweging maak op de bank dan spoelt hij door of gaat op pauze.

Afstandsbediening mobiel horloge etc allemaal weggelegd. Dacht eerst dat het aan mn afstandsbediening lag dus weggegooid.

Stem etc opties heb ik uitstaan Google smart gedoe ook

Welke tv en type heb je?

Hebben nieuwe tv’s sensoren die op beweging reageren? Ik kijk YouTube en als ik op de bank neerplof of een beweging maak op de bank dan spoelt hij door of gaat op pauze.
Dat is de seks functie. Niks zo vervelend als je ff een bank sessie doet met je vriendin en je netflix aanlaat en terwijl je bezig bent toch ff gluurt hoe de serie nou verder gaat.

Terug
Naar boven