Ik vraag het omdat ik er volgende week vrijdag weer naar toe ga.Misschien moet hij wel naar mij toekomen. Met zijn vader of met een marinier.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vraag het omdat ik er volgende week vrijdag weer naar toe ga.Misschien moet hij wel naar mij toekomen. Met zijn vader of met een marinier.
Ik moet helemaal niks. Jij natte tosti.
Hij is al op leeftijd dus elke dag kan zijn laatste zijn.

Nee zo goed is de lieve heer ons allen niet gezind vrees ik.Hij is al op leeftijd dus elke dag kan zijn laatste zijn.![]()
Ik bedoelde natuurlijk op de weg naar Texel.Ik vraag het omdat ik er volgende week vrijdag weer naar toe ga.
Bange schijterd. Neem maar een marinier EN je vader mee, alleen sla ik dan wat harder.
Jij krijgt onderweg naar Den Helder vast minstens 1 ongeluk.
You don't know where I'm from, dawg.Jij krijgt onderweg naar Den Helder vast minstens 1 ongeluk.
heb je ooit euthenasie overwogen? Volgensmij koester je een zwaar wrok waar je niet in slaagt je mentaal door te slaan. Wellicht dat het hiernamaals je verwelkte geest eindelijk rust zal brengen.Bange schijterd. Neem maar een marinier EN je vader mee, alleen sla ik dan wat harder.
Je bent over de grens gegaan en zal de consequenties moeten dragen.heb je ooit euthenasie overwogen? Volgensmij koester je een zwaar wrok waar je niet in slaagt je mentaal door te slaan. Wellicht dat het hiernamaals je verwelkte geest eindelijk rust zal brengen.
Hou dat stinkende febo luik nou eens dicht man zieligerd.Je bent over de grens gegaan en zal de consequenties moeten dragen.
Waarom zeg jij altijd wat ik denk🤣🤣Als iemand een knappe zus (moeder) heeft mag die ook wel naar mij komen.
Ik ben de stem van het volk, zonder filter.
Navigeren en tijdbepaling op de sterren. Tijd en navigeren adhv zon en omgeving.
Samsung samsung QE65QN85BATXXN
Dat is de seks functie. Niks zo vervelend als je ff een bank sessie doet met je vriendin en je netflix aanlaat en terwijl je bezig bent toch ff gluurt hoe de serie nou verder gaat.Hebben nieuwe tv’s sensoren die op beweging reageren? Ik kijk YouTube en als ik op de bank neerplof of een beweging maak op de bank dan spoelt hij door of gaat op pauze.