- Waardering
- 7.382
Was dat geen voorwaarde?Ik ben ook een r*tard waarom krijg ik geen speciale behandeling?![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was dat geen voorwaarde?Ik ben ook een r*tard waarom krijg ik geen speciale behandeling?![]()

Geen idee, voor die shit allemaal afgerond is heb ik met gemak zelf kinderen.Geen idee, voor die shit allemaal afgerond is heb ik met gemak zelf kinderen.
Kan ik mn eigen kleinkinderen makenJe hebt al een verminderde toerekeningsvatbaarheid ontvangen tijdens het beoordelen van de strafzaak. Daardoor is de straf vast lager en is hieraan een (speciale) behandeling gekoppeld.Ik ben ook een r*tard waarom krijg ik geen speciale behandeling?![]()
Je hebt al een verminderde toerekeningsvatbaarheid ontvangen tijdens het beoordelen van de strafzaak. Daardoor is de straf vast lager en is hieraan een behandeling gekoppeld.
en die verminderde toerekeningsvatbaarheid is gebaseerd op de aanname dat wat de anderen zeggen waar is. Die psychiater krijgt ook het hele dossier te lezen dus objectiviteit is nergens te bekennen.Kan je nagaan als je dit had geflikt in Rusland.Ach die hele rechtszaak is gewoon achterlijken die verminderde toerekeningsvatbaarheid is gebaseerd op de aanname dat wat de anderen zeggen waar is. Die psychiater krijgt ook het hele dossier te lezen dus objectiviteit is nergens te bekennen.
Gewoon je moet je voorstellen dat ik van jou zeg dat jij mijn anus compleet uitgewoond hebt tegen mijn zin in, dat je me vastgebonden hebt en weet ik niet wat. Dan gaat die psychiater er van uit dat wat ik zeg over jou waar is en dan gaat die bij jou nog even kijken of hij bevestiging kan vinden voor de aannames die hij uit het dossier gemaakt heeft.

Weet Harmke dat ze inmiddels zo bekend is op een of ander forum dat niemand zich meer afvraagt wie Harmke is?

Niet zo stoer doen je maakt je er kennelijk best wel druk over. Trouwens je had je nog wat drukker moeten maken dan had je geen speciale behandeling gekregen.Alsof* ik me dan druk ga maken om wat 1 of andere mafkees over mijn psychische gesteldheid zegt.
Zou je deze alsof nader willen uitleggen.ik ga met gigantisch veel met het zusje van een vriend van me om. Ken haar sinds ze 15 was, ze is knapper dan Harmke, heb er meer lol mee dan met Harmke en zelfs die ouders zeggen dat wij een leuk stelletje zouden zijn![]()
Weet Harmke dat ze inmiddels zo bekend is op een of ander forum dat niemand zich meer afvraagt wie Harmke is?![]()
Ze wilde mn schorsing niet opheffen omdat ik hier over die achterlijke h**r had lopen praten en nadat ik hier die shit over haar neergezet had besloot ze dat ze me toch maar weer moest blokkeren op Facebook.Niet zo stoer doen je maakt je er kennelijk best wel druk over. Trouwens je had je nog wat drukker moeten maken dan had je geen speciale behandeling gekregen.
*Alsof verwijst naar onderstaande:
Zou je deze alsof willen uitleggen.

korte samenvatting:
- heeft het altijd over hoe rijk hij is
- heeft zijn eigen topic (Het grote I Xyzyx I rijtjeshuis-topic)
- Post zowat in elk topic dat aangemaakt wordt op ddb
- om de een of andere reden, gaat het topic na x aantal pagina's altijd over hem of killy
- post gemiddeld zo'n 150 keer op een dag
En toch deed je het. Kennelijk heeft die "mafkees" een punt.Als dan zeg dat over Harmke gaat dan is het 9 van 10 keer: ik zei je toch dat je niet met die sl*t om moest gaan![]()
Dat schijt hinderlijke is een gevolg van iets, had dat eerder bedacht? Je gaat hier voorbij aan het "schijt hinderlijke" dat de jongedame in kwestie* mogelijk nog steeds ondervindt.Oh en ik zou me er in principe niet druk om maken als het gewoon binnen die rechtszaal gebleven was, schijt hinderlijk als mensen opeens vragen wat voor onzin dat nou was en over wie dat ging.
En toch deed je het. Kennelijk heeft die "mafkees" een punt.

Maakt progressie. Op basis van deze samenvatting. Laten we een nieuwe maken.6j terug
- heeft het altijd overhoe rijk hij is
- heeft zijn eigen topic (Het grote I Xyzyx I rijtjeshuis-topic)
- Post zowat in elk topic dat aangemaakt wordt op ddb
- om de een of andere reden, gaat het topic na x aantal pagina's altijd over hemof killy
- post gemiddeld zo'n150 keer op een dag
Ach die hele rechtszaak is gewoon achterlijken die verminderde toerekeningsvatbaarheid is gebaseerd op de aanname dat wat de anderen zeggen waar is. Die psychiater krijgt ook het hele dossier te lezen dus objectiviteit is nergens te bekennen.
Gewoon je moet je voorstellen dat ik van jou zeg dat jij mijn anus compleet uitgewoond hebt tegen mijn zin in, dat je me vastgebonden hebt en weet ik niet wat. Dan gaat die psychiater er van uit dat wat ik zeg over jou waar is en dan gaat die bij jou nog even kijken of hij bevestiging kan vinden voor de aannames die hij uit het dossier gemaakt heeft.
Dat noemen ze TBS. Komt van zelf wel een keer met jouw instelling.Ik ben ook een r*tard waarom krijg ik geen speciale behandeling?![]()
vroeger preekte hij altijd dat hij wel even tandarts zou worden en een eigen praktijk ging openen. nu heeft hij een strafblad en chauffeurt hij minderjarige meisjes.Maakt progressie. Op basis van deze samenvatting. Laten we een nieuwe maken.