Fitness Seller

Sticky Het Pauper Topic

Ik ben ook een r*tard waarom krijg ik geen speciale behandeling? :roflol:
Je hebt al een verminderde toerekeningsvatbaarheid ontvangen tijdens het beoordelen van de strafzaak. Daardoor is de straf vast lager en is hieraan een (speciale) behandeling gekoppeld.

Je hebt al een verminderde toerekeningsvatbaarheid ontvangen tijdens het beoordelen van de strafzaak. Daardoor is de straf vast lager en is hieraan een behandeling gekoppeld.

Ach die hele rechtszaak is gewoon achterlijk :roflol: en die verminderde toerekeningsvatbaarheid is gebaseerd op de aanname dat wat de anderen zeggen waar is. Die psychiater krijgt ook het hele dossier te lezen dus objectiviteit is nergens te bekennen.

Gewoon je moet je voorstellen dat ik van jou zeg dat jij mijn anus compleet uitgewoond hebt tegen mijn zin in, dat je me vastgebonden hebt en weet ik niet wat. Dan gaat die psychiater er van uit dat wat ik zeg over jou waar is en dan gaat die bij jou nog even kijken of hij bevestiging kan vinden voor de aannames die hij uit het dossier gemaakt heeft.

Ach die hele rechtszaak is gewoon achterlijk :roflol: en die verminderde toerekeningsvatbaarheid is gebaseerd op de aanname dat wat de anderen zeggen waar is. Die psychiater krijgt ook het hele dossier te lezen dus objectiviteit is nergens te bekennen.

Gewoon je moet je voorstellen dat ik van jou zeg dat jij mijn anus compleet uitgewoond hebt tegen mijn zin in, dat je me vastgebonden hebt en weet ik niet wat. Dan gaat die psychiater er van uit dat wat ik zeg over jou waar is en dan gaat die bij jou nog even kijken of hij bevestiging kan vinden voor de aannames die hij uit het dossier gemaakt heeft.
Kan je nagaan als je dit had geflikt in Rusland.

sYYyCFP.gif

Ik bedoel, ik ga met gigantisch veel met het zusje van een vriend van me om. Ken haar sinds ze 15 was, ze is knapper dan Harmke, heb er meer lol mee dan met Harmke en zelfs die ouders zeggen dat wij een leuk stelletje zouden zijn :o

Alsof ik me dan druk ga maken om wat 1 of andere mafkees over mijn psychische gesteldheid zegt.

Dat zusje had ook dat hele krantenbericht gelezen, haar reactie: oh je wacht zeker tot ik 18 ben voor je mij verkracht :roflol:

ze is inmiddels al half jaar 18
en nee heb haar niet verkracht

Weet Harmke dat ze inmiddels zo bekend is op een of ander forum dat niemand zich meer afvraagt wie Harmke is? :roflol:

Alsof* ik me dan druk ga maken om wat 1 of andere mafkees over mijn psychische gesteldheid zegt.
Niet zo stoer doen je maakt je er kennelijk best wel druk over. Trouwens je had je nog wat drukker moeten maken dan had je geen speciale behandeling gekregen.

*Alsof verwijst naar onderstaande:
ik ga met gigantisch veel met het zusje van een vriend van me om. Ken haar sinds ze 15 was, ze is knapper dan Harmke, heb er meer lol mee dan met Harmke en zelfs die ouders zeggen dat wij een leuk stelletje zouden zijn :o
Zou je deze alsof nader willen uitleggen.

Weet Harmke dat ze inmiddels zo bekend is op een of ander forum dat niemand zich meer afvraagt wie Harmke is? :roflol:

:roflol: Ze wilde mn schorsing niet opheffen omdat ik hier over die achterlijke h**r had lopen praten en nadat ik hier die shit over haar neergezet had besloot ze dat ze me toch maar weer moest blokkeren op Facebook.

Ja ook dat vond de politie niet raar dat ze me gedeblokkeerd had op Facebook, zou mij ook gebeuren dat iemand mij verkracht en dan denk ik kom laat ik hem eens unblocken op fb om te kijken wat hij nu uitspookt.

Niet zo stoer doen je maakt je er kennelijk best wel druk over. Trouwens je had je nog wat drukker moeten maken dan had je geen speciale behandeling gekregen.

*Alsof verwijst naar onderstaande:

Zou je deze alsof willen uitleggen.

Lol zij is inmiddels 18+, komt altijd met rare jongens thuis volgens die ma :o

Blijkbaar ben ik 1 van de normalere met wie ze omgaat :trollface:

Oh en ik zou me er in principe niet druk om maken als het gewoon binnen die rechtszaal gebleven was, schijt hinderlijk als mensen opeens vragen wat voor onzin dat nou was en over wie dat ging. Als dan zeg dat over Harmke gaat dan is het 9 van 10 keer: ik zei je toch dat je niet met die sl*t om moest gaan :roflol:

Als dan zeg dat over Harmke gaat dan is het 9 van 10 keer: ik zei je toch dat je niet met die sl*t om moest gaan :roflol:
En toch deed je het. Kennelijk heeft die "mafkees" een punt.

Oh en ik zou me er in principe niet druk om maken als het gewoon binnen die rechtszaal gebleven was, schijt hinderlijk als mensen opeens vragen wat voor onzin dat nou was en over wie dat ging.
Dat schijt hinderlijke is een gevolg van iets, had dat eerder bedacht? Je gaat hier voorbij aan het "schijt hinderlijke" dat de jongedame in kwestie* mogelijk nog steeds ondervindt.

*Op basis waarvan je een veroordeling hebt gekregen.

Leugenaar!!!!!! you loved every minute of it!!!!!

Maakt progressie. Op basis van deze samenvatting. Laten we een nieuwe maken.
vroeger preekte hij altijd dat hij wel even tandarts zou worden en een eigen praktijk ging openen. nu heeft hij een strafblad en chauffeurt hij minderjarige meisjes.

lijkt me niet bepaald vooruitgang

Terug
Naar boven