- Waardering
- 21.437
Harpep wint fosfaat uit o.a. zijn eigen urine om kunstmest te maken.
https://www.volkskrant.nl/video/elfie-kookt-haar-urine-in-om-kunstmest-te-maken~p36390
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet op letten, slechte dag

Hoe heet die forummember ook al weer die kapotte kabels van een trainingstoestel recht in zijn gezicht kreeg? Hij liet er ook nog een foto van zijn gezicht zien. Net Chucky.
Ben wel benieuwd hoe het met hem is.
Kan topic nergens vinden. Mn Sherlock skills werken amper meer met al die updates
Wetenschap is gebaseerd op hypotheses. Dat zou je van het niet-bestaan van God ook kunnen zeggen, of ben ik nou een agnost?Lijkt mij ook wel wat als het zo zou werken.
1. Maar het is geloof, geen wetenschap.
2. Als je het wetenschappelijk bewezen zou hebben is en vereist het geen geloof meer.
Als je het geloof gaat benaderen met wetenschappelijke argumenten of de wetenschap met geloofsbewijzen loop je hoe dan ook vast.
Overigens heb je het over 100% zekerheid, maar zo werkt wetenschap toch ook niet?
Je mag het zeker zeggen, maar slaat de plank wel mis.Dan ken je @Bert nog niet.
Ik ben bijna net zo autistisch dus ik mag het zeggen. Op de vraag van de ambtenaar toen we gingen trouwen waarom ik van mijn toekomstige vrouw hield kwam ik ook niet verder dan: “mijn lichaam en geest voelen prettiger bij haar aanwezigheid dan afwezigheid.”
Ik ben trouwens allang niet meer verliefd geweest, misschien door mijn autisme en rationalisme. 
Ik heb trouwens wel het door jou getipte boek "De groene illusie" van Maarten van Andel gekocht en probeer hier tijd voor te maken. Lees gemakkelijk weg. 
Bewijs?Ik doe niet aan zulke tijdverspilling, je leeft tenslotte maar 1 keer.

mooi hoe je hier je kwel geesten projecteert , we zullen zienIk ga trouwens binnenkort met een vriend / collega mee naar een moskee. Ik wil toch een keer een dienst hebben meegemaakt voordat ik een oordeel vel. Iedereen roept van alles over de Islam, maar 98% van de mensen weet er geen ruk van af. Ik denk trouwens dat de meeste religies op hetzelfde neerkomen; het probleem is dat mensen geschriften enzo letterlijk gaan nemen i.p.v. de boodschap interpreteren zoals deze bedoeld is. Zelfs als ongelovige kunnen de Bijbel en de Koran interessant en leerzaam zijn, als je er maar voor open staat en de tijdgeest in acht neemt. Ik ben protestants opgevoed, maar weet momenteel niet wat ik moet geloven. Zou best kunnen dat er een God of hogere macht bestaat, geen idee. Ben ik daarmee een agnost? Mensen die dingen gaan proberen te ontkrachten of bewijs voor het tegendeel proberen te leveren, hebben m.i. het begrip 'geloof' niet begrepen. Ik kan de zaken trouwens niet zo goed beschrijven als sommigen hier. Ik merk dat @Josef Švejk @chrisk @harpep @Arminius @Mentat @Steks en diverse anderen hier overigens veel meer kennis hebben dan ik over wetenschap, filosofie en de diverse stromingen en begrippen.

Kwelgeesten bestaan niet (hypothese). Uitzondering: mensen die spel- en grammaticafouten maken. Kwelgeesten is één woord trouwens.mooi hoe je hier je kwel geesten projecteert , we zullen zien![]()

wegwerp gebaar , maar top dat je de islam een kans geeft .. inb4 medewerker defensie naar #gitmoKwelgeesten bestaan niet (hypothese). Uitzondering: mensen die spel- en grammaticafouten maken. Kwelgeesten is één woord trouwens.![]()