AndroidHealthClinic

Sticky Het Pauper Topic

Weet ik joh. Laat je nou niet C. Klompen. :p
Hahaha, dat was hier niet aan de hand hoor, ben al blij dat we weer van mening kunnen verschillen.

Tussendoor het hele interview gekeken, het is niet slecht, maar ook geen geweldige investering van je tijd, ik zou zeggen: eventueel kijken, maar tijdens het koken ofzo.

Toch denk ik dat het heel goed is dat die vragen worden gesteld, zoals, in een voorbeeld wat ze noemt, waarom niet benoemen dat "jongeren" van Marokkaanse (en Molukse) komaf zijn in een bepaalde casus, maar wel dat het jongens en/of mannen zijn en dus geen meisjes/vrouwen.

In het hele interview komt ze niet met een echt antwoord van wat rechts is, buiten niet links. Mogelijk ligt dit ook aan de insteek van het interview en de interviewer, die was ook niet heel sterk. Standpunten zijn ook niet meer dan het kritisch bevragen van de heersende leer en dogma's van de linkse kerk, er zit ook een behoorlijke dosis gezond verstand tussen. Het is niet zo dat je meteen denkt, nu moet ik m'n bruine laarzen eens flink gaan invetten en laten glanzen.

Nu weet ik niet of je haar dat kan kwalijk nemen, misschien is het meer het spasme bij links om bij iedereen met een kritische vraag of afwijkende mening meteen rechts te noemen en met het iets verder gaan noem je het meteen extreem rechts en/of radicaal rechts. Toch blijft het een zwaktebod dat je niet kan zeggen waar je voor bent, maar vooral waar je tegen bent. Ook al bedoel je hetzelfde en kom je tot dezelfde conclusie, je bent toch niet alleen benieuwd naar wat mensen beweegt, maar ook waar ze wel heen willen.
Het is een beetje als jij voorstelt om wat met mij en de dames Boon en Vlaardingerbroek te gaan eten om een en ander eens uit te praten (zonder Chris Klomp natuurlijk, het moet wel gezellig blijven) en ik zeg Eva zegt alleen maar dat ze niet naar Chinees wilt, niet naar een Koreaan, niet naar een Veganistische restaurant. Al lijkt me zonneklaar dat het in het kader van het tegengaan van de homeopathische verdunning in ieder geval een westerse keuken zou moeten zijn en op vrijdag een restaurant met goede vis en/of niet op vlees gebaseerde gerechten, maar dat terzijde.

Van een zelfbenoemd rechts meisje en M.A. in de Rechtsfilosofie had ik eigenlijk meer (theoretische onderbouwing) en beter verwacht, dat lijkt wel ergens een gemis, anderzijds kan je haar niet verwijten aan namedropping en onnodig moeilijk taalgebruik te doen.

Misschien is Boon op dit moment de betere denker. Mogelijk is dat hele "rechtse" voor Vlaardingerbroek ook een beetje een verdienmodel, ik gun het haar van harte, Boon heeft al een baan.

Laatst bewerkt:
En heeft zijn betoog dan in eens meer onwaarheden?

Sorry, Jensen was ooit leuk en scherp, maar nu moet hij het echt afleggen tegen Lubach.

Hij staat op de achtergrond nog aan, het is is best leerzaam. Ik ben links want ik ben in elk geval niet rechts. :D

Na een kwartier trek ik het echt niet meer, dit is nog erger dan luisteren naar een preek van mijn door de Pinkstergemeente geïndoctrineerde collega

Na een kwartier trek ik het echt niet meer, dit is nog erger dan luisteren naar een preek van mijn door de Pinkstergemeente geïndoctrineerde collega
Wil je een tip voor betere preken? Ik ken wel een kanaal waar ik enorm enthousiast over ben.

Nee, het is niet sensus fidelium.

Heej heej, hier ook een echte pinkstergirl.

Helemaal niets mis mee hoor.

Ooh, het was serieus van jouw, ik zal kijken of ik er de komende dagen eens tijd (en zin) voor heb.

Terug
Naar boven