28 percent of Americans want Santa Claus to be female or gender-neutral, according to study
I know what I think...
www.thelaughclub.net
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
www.thelaughclub.net
You call, i ll raise ya.Ooh, het was serieus van jouw, ik zal kijken of ik er de komende dagen eens tijd (en zin) voor heb.
Iedereen die hier over loopt te zeiken wordt tegen de muur gezet.Geen idee of het al besproken is, maar is er in België dezelfde zwarte pieten discussie of speelt dat daar niet zo?
Sorry, Jensen was ooit leuk en scherp, maar nu moet hij het echt afleggen tegen Lubach.

In België zijn eerst de rode lippen en oorbellen verdwenen en is men later geruisloos overgegaan op de roetveegpiet, zonder enige discussie. Er is een zogenaamd 'Pietenpact' gesloten, dat door verschillende Vlaamse media, speelgoedwinkels en onderwijsinstanties is ondertekend. Daarin gingen de organisaties ermee akkoord om geen volledig zwartgeverfde Pieten meer toe te laten aan de zijde van Sinterklaas.Geen idee of het al besproken is, maar is er in België dezelfde zwarte pieten discussie of speelt dat daar niet zo?

Als dat werkbaar is klinkt het best volwassen. Ik ben die hele discussie wel zat hier.In België zijn eerst de rode lippen en oorbellen verdwenen en is men later geruisloos overgegaan op de roetveegpiet, zonder enige discussie. Er is een zogenaamd 'Pietenpact' gesloten, dat door verschillende Vlaamse media, speelgoedwinkels en onderwijsinstanties is ondertekend. Daarin gingen de organisaties ermee akkoord om geen volledig zwartgeverfde Pieten meer toe te laten aan de zijde van Sinterklaas.
Denk dat in veel delen van de provincie en dorpen geen vuiltje aan de lucht is.Hier vandaag naar het lokale Sinterklaar huis geweest met alleen maar zwartepieten, geen roetveegpieten.
En dat is maar goed ook, want het stadje is vrij klein en met roetvegen zouden de kinderen veel mensen wel herkennen denk ik.
Dude, ik ken die hele Hark Maat niet eens. Is het wel een echte naam? Zag het voorbij komen en vond het gewoon grappig. Gaat mij vaker om de tweet dan het poppetje, die zijn de helft van de tijd toch anoniem.Ik vind Hark maat een domme sukkel.
Het is een beetje alsof je iemand die tegen verplichte meatless mondays is, beschuldigt van hypocrisie als ie een keer een vegaburger eet en het nog toevallig maandag is ook.
Goed dat je dit soort dommigheid in de spotlights zet! Ik kan je nog wel een account aanraden waar ook wel iets te halen valt, je kent t wel, nogal activistische rechtbankverslaggever.
Ik ging er bewust mee aan de haal, ik verlies m'n touch, meestal is het voor goede lezers wel duidelijk wat ik bedoel.Dude, ik ken die hele Hark Maat niet eens. Is het wel een echte naam? Zag het voorbij komen en vond het gewoon grappig. Gaat mij vaker om de tweet dan het poppetje, die zijn de helft van de tijd toch anoniem.
Dat weet ik niet hoe andere mensen die ik niet ken zich voelen na het posten van zoiets. Wil ik mij ook niet zo mee bezighouden, toch geen invloed op. Zijn ook hele groepen die zich op youtube bezighouden met wie in de comments schrijven. Heb dat nooit begrepen.maar meestal vinden mensen die zoiets posten zichzelf enorm geweldig dat ze de enorme hypocrisie aankaarten of nu toch echt een uit context getrokken woordje gevonden hebben
Vaak schrijven ze het erbij, dat helpt wel.Ik ben daar te simpel voor. Ik lees tijdens scrollen op twitter vrijwel alleen het bericht en ik vind daar dan wellicht iets van. Kijk zelden naar wie het bericht heeft gepost, natuurlijk valt het oog op namen van betreffende accounts maar registreer dat kennelijk doorgaans niet zo. Er gelden grofweg twee uitzonderingen; Niemoller en Mirjam52.
Dat weet ik niet hoe andere mensen die ik niet ken zich voelen na het posten van zoiets. Wil ik mij ook niet zo mee bezighouden, toch geen invloed op. Zijn ook hele groepen die zich op youtube bezighouden met wie in de comments schrijven. Heb dat nooit begrepen.