MuscleMeat

Sticky Het Pauper Topic

Vaak schrijven ze het erbij, dat helpt wel.

Op de meeste sites kan je idd beter de comment-sectie overslaan, mogelijke uitzondering geen stijl en joop.

Niemoller daar brand ik mn handen ook liever niet aan.
Lache juist altijd die comment sectie, met name op sites als liveleak.

Dan had ik hen op voorhand al kunnen vertellen. Heb je geen glazen bol voor nodig.

Uit 2017 maar volgens mij hebben we deze gemist

:roflol: :roflol: :roflol:

Daar dachten de Belgen begin 1900 heel anders over ;)
Kijk Wilfred, ook daar heb je weer geen verstand van. Het leeuwendeel van het bewind waar jij het over hebt was al achter de rug begin 1900.

P.S. Het was toen volledig in handen van Leopold II​
Snap niet waarom je vrijwillig heen zou gaan, blanken zijn daar gewoon niet welkom
Ik neem aan dat die organisaties krap bij kas zitten? Want voor huursoldaten is zo'n project beveiligen natuurlijk een droom.

• Like
Waarderingen: LM
Kijk Wilfred, ook daar heb je weer geen verstand van. Het leeuwendeel van het bewind waar jij het over hebt was al achter de rug begin 1900.

P.S. Het was toen volledig in handen van Leopold II​

Ik neem aan dat die organisaties krap bij kas zitten? Want voor huursoldaten is zo'n project beveiligen natuurlijk een droom.
Is dit het moment om over de succesvolle Waals/Vlaamse samenwerking te beginnen van halverwege de jaren '40 in Polen, dat de Vlaamse "eer" toch gedeeld moet worden met de Walen?

• Like
Waarderingen: LM
Is dit het moment om over de succesvolle Waals/Vlaamse samenwerking te beginnen van halverwege de jaren '40 in Polen, dat de Vlaamse "eer" toch gedeeld moet worden met de Walen?
Je hebt het over het bloedbad in Palmnicken dat een paar dagen geleden in het nieuws was?

:roflol:

Ten eerste was het in Duitsland (nu Rusland). Ten tweede heeft er nooit iemand geclaimd dat er geen Vlamingen of Walen betrokken waren bij, los van oorlogsmisdaden, misdaden tegen de mensheid.

Wat is je punt?
Mijn punt was jouw een beetje plagen (niet pesten, dat probeer ik te laten), ik ben nogal tevreden met het resultaat.

Tja wat had je dan verwacht. Eerst het laatste restje Afrika te laat kolonialiseren en er daarna nog over zeuren ook

:trollface:

Was ik nu maar met @Mentat op dat strand! :mad:

Dan zouden we samen een zandkasteel maken. :)

Was ik nu maar met @Mentat op dat strand! :mad:

Dan zouden we samen een zandkasteel maken. :)
Als er maar geen Walen bij zijn, die spreken altijd Nederlands alsof ze er echt een hekel aan hebben.

We hebben wel 2 vlaggen nodig voor ons kasteel, die van het HRRdDN en de Habsburgse.

GW heeft wel een prettige stem :o

Terug
Naar boven