- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Zet Karskens naast RGW en hij lijkt de redelijkheid zelfde.
Met Geerten Waling ben ik bang dat dit m niet gaat worden.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wellicht omdat Fransozen er ook daadwerkelijk een hekel aan hebben? Ik vraag me af hoe dat ging toen Nederlanders en Walen destijds letterlijk zij aan zij vochten. (bv. in Pärnu)Als er maar geen Walen bij zijn, die spreken altijd Nederlands alsof ze er echt een hekel aan hebben.
Daar heb je hem weer met z'n Habsburgers. Binnenkort gaat er zo'n vlag in je poepenholleke.We hebben wel 2 vlaggen nodig voor ons kasteel, die van het HRRdDN en de Habsburgse.

Ik vind veel van RGW maar naast Karskens is hij idd sympathieker. Snap ook niet wat hij met Niemoller moet. Heeft het over schedelmeten, iq en zwartjes en wat al niet meer. Is onhandig.Zet Karskens naast RGW en hij lijkt de redelijkheid zelfde.
Met Geerten Waling ben ik bang dat dit m niet gaat worden.
Als je zegt dat onderzoek aantoont dat mensen met een origine in Afrika gemiddeld beter dansen dan mensen met een origine in Azië dan mag dat waarschijnlijk van GWR, als je zegt dat het met iq volgens onderzoek gemiddeld omgekeerd is dan is dat racisme.Ik vind veel van RGW maar naast Karskens is hij idd sympathieker. Snap ook niet wat hij met Niemoller moet. Heeft het over schedelmeten, iq en zwartjes en wat al niet meer. Is onhandig.
En dan blijkt 1 vd 3 een moordenaar op verlof.
Goede daad verricht.
Independent zei:He had been attending a Learning Together conference for prisoner rehabilitation .. while on day release earlier that day. Kahn had been at the same event
In vergelijking met IS is het een koorknaap.Membership of Islamic State (IS) is a hanging offence in Syria and the brutal dictator has now said foreign members of IS in the country will be brought to justice.
Als je zegt dat onderzoek aantoont dat mensen met een origine in Afrika gemiddeld beter dansen dan mensen met een origine in Azië dan mag dat waarschijnlijk van GWR, als je zegt dat het met iq volgens onderzoek gemiddeld omgekeerd is dan is dat racisme.
Ik vind het prima, maar wat mij betreft is het of het een of het ander.
Onderbouwen dat afrikaans volk laten immigreren nadelig is.
Vanmorgen in de Afspraak refereerde iemand naar het Belgische koningshuis als "Habsburgse roofridders", komt daar de aversie vandaan?Daar heb je hem weer met z'n Habsburgers. Binnenkort gaat er zo'n vlag in je poepenholleke.
Vanmorgen in de Afspraak refereerde iemand naar het Belgische koningshuis als "Habsburgse roofridders", komt daar de aversie vandaan?

Klinkt als een vrij accurate beschrijving anders.Vanmorgen in de Afspraak refereerde iemand naar het Belgische koningshuis als "Habsburgse roofridders", komt daar de aversie vandaan?
hehehehehheeh absoluut
Tuigdorp.In de verklaring van Remkes staat dat de jongste arrestant 9 jaar oud was en werd opgepakt met een molotovcocktail.