AndroidHealthClinic

Sticky Het Pauper Topic

Als er maar geen Walen bij zijn, die spreken altijd Nederlands alsof ze er echt een hekel aan hebben.
Wellicht omdat Fransozen er ook daadwerkelijk een hekel aan hebben? Ik vraag me af hoe dat ging toen Nederlanders en Walen destijds letterlijk zij aan zij vochten. (bv. in Pärnu)
We hebben wel 2 vlaggen nodig voor ons kasteel, die van het HRRdDN en de Habsburgse.
Daar heb je hem weer met z'n Habsburgers. Binnenkort gaat er zo'n vlag in je poepenholleke.

:trollfacex:

Zet Karskens naast RGW en hij lijkt de redelijkheid zelfde.

Met Geerten Waling ben ik bang dat dit m niet gaat worden.
Ik vind veel van RGW maar naast Karskens is hij idd sympathieker. Snap ook niet wat hij met Niemoller moet. Heeft het over schedelmeten, iq en zwartjes en wat al niet meer. Is onhandig.

Ik vind veel van RGW maar naast Karskens is hij idd sympathieker. Snap ook niet wat hij met Niemoller moet. Heeft het over schedelmeten, iq en zwartjes en wat al niet meer. Is onhandig.
Als je zegt dat onderzoek aantoont dat mensen met een origine in Afrika gemiddeld beter dansen dan mensen met een origine in Azië dan mag dat waarschijnlijk van GWR, als je zegt dat het met iq volgens onderzoek gemiddeld omgekeerd is dan is dat racisme.

Ik vind het prima, maar wat mij betreft is het of het een of het ander.

Heb wat tweets van Niemöller voorbij zien komen, not nu cup of tea, doe mij dan Brendel maar.

Ybeltje Berkmoes. Is dat een ledentrekker? Was die tijd terug niet in het nieuws met een boek over de VVD ofzo?

Jihadis face execution without trial in Syrian jails as Assad says foreign ISIS members will be hanged

Jihadis in prisons in Syria could face execution without trial after President Bashar al-Assad said he was setting up special terror courts, where the prisoners will be subjected to 'Syrian law'.

Membership of Islamic State (IS) is a hanging offence in Syria and the brutal dictator has now said foreign members of IS in the country will be brought to justice.

Thousands of prisoners have been secretly executed inside the infamous Saydnaya Prison near Damascus, according to Amnesty International. Thousands more are said to have died there through torture and starvation.

source.gif

En dan blijkt 1 vd 3 een moordenaar op verlof.

Goede daad verricht.

Als je zegt dat onderzoek aantoont dat mensen met een origine in Afrika gemiddeld beter dansen dan mensen met een origine in Azië dan mag dat waarschijnlijk van GWR, als je zegt dat het met iq volgens onderzoek gemiddeld omgekeerd is dan is dat racisme.

Ik vind het prima, maar wat mij betreft is het of het een of het ander.

Het onderzoek zelf is geen racisme maar begrijp niet wat je er verder mee moet.
Weet even niet maar waarom maar Baudet haalde dat onderzoek ook eens aan wat hem een hoop geleuter opleverde, waar moet dat onderzoek voor dienen?
Betweterig een onnozel vooroordeel mogen benoemen omdat het eindelijk is onderzocht.

Laatst bewerkt:
Afbeelding zegt me niets, sorry.

Habsburg jaw

Terug
Naar boven