Fitness Seller

Sticky Het Pauper Topic

Insane in da brain :haha:

Beetje Latijns praten om intelligent over te komen boehoe
Zonder smiley weet ik gewoon niet of dit een grap is of heel dom.... :p

Voor mij is de term contradictio in terminis geen bijzonder taalgebruik en in een discussie over intellect dan wel weer grappig, al probeer ik buiten grappen en bijzondere omstandigheden mijn taalgebruik enigszins (mag dat wel?) aan te passen aan het brede publiek.

feliz navidad

Zonder smiley weet ik gewoon niet of dit een grap is of heel dom.... :p

Voor mij is de term contradictio in terminis geen bijzonder taalgebruik en in een discussie over intellect dan wel weer grappig, al probeer ik buiten grappen en bijzondere omstandigheden mijn taalgebruik enigszins (mag dat wel?) aan te passen aan het brede publiek.
Ik zie het meer als termen gaan gooien omdat je het over "intellect" hebt zodat je interessant over komt.
Ik heb in ieder geval nog nooit van die hele term gehoord, heb het ook nog nooit ergens gezien of gelezen ;)
Dus of ik dan "heel dom" ben omdat ik een Latijnse uitspraak niet ken dan is dat maar zo

Quousque tandem factionem cartellum et officiorum machina patientia nostra abutitur
1609417342330.png

Aha, helder :p

Ik zie het meer als termen gaan gooien omdat je het over "intellect" hebt zodat je interessant over komt.
Ik heb in ieder geval nog nooit van die hele term gehoord, heb het ook nog nooit ergens gezien of gelezen ;)
Dus of ik dan "heel dom" ben omdat ik een Latijnse uitspraak niet ken dan is dat maar zo
Mijn punt was niet dat je een term niet kent, dat boeit me niet. Er zijn tal van technische termen waarbij ik geen idee heb waar dat over gaat, als vrienden van mij het over zoiets hebben vraag ik het gewoon.

Je schreef "latijns" en dat is een fout die door sommige mensen als grap wordt gebruikt.

Ik ken die term wel, maar ben het wel met je eens dat er regelmatig zonder reden “te moeilijke” taal en/of zinsopbouw wordt gebruikt.

Mijn punt was niet dat je een term niet kent, dat boeit me niet. Er zijn tal van technische termen waarbij ik geen idee heb waar dat over gaat, als vrienden van mij het over zoiets hebben vraag ik het gewoon.

Je schreef "latijns" en dat is een fout die door sommige mensen als grap wordt gebruikt.
Oooh my bad, nee dat was niet expres hahaha

Is het begin van een toespraak van Thierry Baudet in de Tweede Kamer, dat is er wel eentje die wil laten merken dat ie zichzelf slimmer vindt dan zijn collegae, excuus: ambtsgenoten.
Ja precies zo'n figuur dus. Schijthekel aan.
Precies zoals deze pauper:

Probeert allemaal lastige synoniemen van simpele woorden te gebruiken om zo intelligent over te komen.
Dat terwijl hij best vaak fouten maakt. (Deze video is niet persé een goed voorbeeld maar goed)

Griek en Latijns

Ja precies zo'n figuur dus. Schijthekel aan.
Precies zoals deze pauper:

Probeert allemaal lastige synoniemen van simpele woorden te gebruiken om zo intelligent over te komen.
Dat terwijl hij best vaak fouten maakt. (Deze video is niet persé een goed voorbeeld maar goed)

neppe typhus mong**l die Jasper ,rijkeluis/ juweliers zoontje die bijdehand probeert te doen

Terug
Naar boven