Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja precies zo'n figuur dus. Schijthekel aan.
Precies zoals deze pauper:
Probeert allemaal lastige synoniemen van simpele woorden te gebruiken om zo intelligent over te komen.
Dat terwijl hij best vaak fouten maakt. (Deze video is niet persé een goed voorbeeld maar goed)

@Aquaexplo zocht naar een term, dus ik dacht ik kop hem even in.Beetje Latijns praten om intelligent over te komen boehoe
BREVITAS! De favoriete stijl van Seneca.De speech van TB zal ook wel door Google translate verkracht zijn. Als het onnodig is heb ik het er ook niet op, heb zelf vaak moeite met kort en bondig zijn.
Ook daar is een Latijns woord voor: brevitas, maar dat durf ik nu niet meer te gebruiken.![]()
Ook het woord "pauper" komt uit het Latijn, dus dit topic is daar extraordinair geschikt voor.

Misschien is daarom de Stoa zo populair op YouTube en Socials?
Ik zie mijn vergissing al, ik bedoelde in dit voorbeeld niet de inkomstenbelasting, maar de loonbelasting.
Overigens word ik altijd wat moe van het gezeik dat Nederlanders zo'n laag percentage van hun inkomen aan eten uitgeven, komt dat wellicht door de (door jou elders aangehaalde) hoge woonlasten voor met name de groepen die buiten de sociale huur vallen en net wel of niet genoeg inkomsten hebben voor een koopwoning. Dan blijkt dat een stad als Amsterdam voornamelijk sociaal en hoog segment laat bouwen om vervolgens te janken bij het rijk over een tekort aan woningen voor agenten, onderwijzers en verplegers.
En gym komt van gymnasium. Ook Latijn.Ook het woord "pauper" komt uit het Latijn, dus dit topic is daar extraordinair geschikt voor.
![]()

extra ordinairOok het woord "pauper" komt uit het Latijn, dus dit topic is daar extraordinair geschikt voor.
![]()
Topic komt van topica.Ook het woord "pauper" komt uit het Latijn, dus dit topic is daar extraordinair geschikt voor.
![]()
micropenis, maar dat is weer potjeslatijnEn gym komt van gymnasium. Ook Latijn.
En wat te denken van biceps, triceps en latissimus dorsi.![]()
Ik snap er geen scrotum meer van.
Fakka met jou Ronna "Amilli" reve.Does es normaal jullie, sportschool en recreatieve drugs only hier, met een lichte voorkeur voor straattaal, en half naakten mannen die zich gedragen als insta kechies.![]()
Sorry, mijn drank was op, dan ben ik vaak onduidelijk (in vino veritas). In een topic waar we het over haar hadden had ik beweerd wel haar, maar geen grote penis te hebben; toen postte iemand: micropenis. Micropenis schijnt een medische term te zijn en die, zo ook micropenis, bestaan vaak uit een combinatie van een woord dat uit het Oudgrieks is afgeleid en een Latijnse term.
Prachtige spreuk en klinkt toch mooier dan Nederlandse equivalenten.