XXL Nutrition

Sticky Het Pauper Topic

Ja precies zo'n figuur dus. Schijthekel aan.
Precies zoals deze pauper:

Probeert allemaal lastige synoniemen van simpele woorden te gebruiken om zo intelligent over te komen.
Dat terwijl hij best vaak fouten maakt. (Deze video is niet persé een goed voorbeeld maar goed)

De speech van TB zal ook wel door Google translate verkracht zijn. Als het onnodig is heb ik het er ook niet op, heb zelf vaak moeite met kort en bondig zijn.

Ook daar is een Latijns woord voor: brevitas, maar dat durf ik nu niet meer te gebruiken. :D

De speech van TB zal ook wel door Google translate verkracht zijn. Als het onnodig is heb ik het er ook niet op, heb zelf vaak moeite met kort en bondig zijn.

Ook daar is een Latijns woord voor: brevitas, maar dat durf ik nu niet meer te gebruiken. :D
BREVITAS! De favoriete stijl van Seneca.

Oh No Reaction GIF

Ik zie mijn vergissing al, ik bedoelde in dit voorbeeld niet de inkomstenbelasting, maar de loonbelasting.

Overigens word ik altijd wat moe van het gezeik dat Nederlanders zo'n laag percentage van hun inkomen aan eten uitgeven, komt dat wellicht door de (door jou elders aangehaalde) hoge woonlasten voor met name de groepen die buiten de sociale huur vallen en net wel of niet genoeg inkomsten hebben voor een koopwoning. Dan blijkt dat een stad als Amsterdam voornamelijk sociaal en hoog segment laat bouwen om vervolgens te janken bij het rijk over een tekort aan woningen voor agenten, onderwijzers en verplegers.

Gaat allemaal nog leuk worden als alles energie neutraal moet zijn. Effe isoleren, warmtepomp en daardoor noodgedwongen zonnepanelen. Hoe moet dat betaald gaan worden door Jan modaal?
Volgende week start de bouw van mijn woning en komt er ook noodgedwongen zo'n ding in. Maar had het liever niet gehad.

Does es normaal jullie, sportschool en recreatieve drugs only hier, met een lichte voorkeur voor straattaal, en half naakten mannen die zich gedragen als insta kechies. :trollfacex:

I left my wallet in El Segundo, Bon trago.

Ik beantwoordde slechts een vraag, maar wordt blij van jullie liefde voor taal in het algemeen en de Klassieke Talen in het bijzonder. Geniet er nog even van, er zijn al middelbare scholen waar de Odyssee verboden is.

Topic van topica komt van topos en dat komt uit het Oud-Grieks.

Laatst bewerkt:
Wel grappig dat bners naar dubai gaan want daar is geen corona.

Ik snap er geen scrotum meer van.
Sorry, mijn drank was op, dan ben ik vaak onduidelijk (in vino veritas). In een topic waar we het over haar hadden had ik beweerd wel haar, maar geen grote penis te hebben; toen postte iemand: micropenis. Micropenis schijnt een medische term te zijn en die, zo ook micropenis, bestaan vaak uit een combinatie van een woord dat uit het Oudgrieks is afgeleid en een Latijnse term.

Terug
Naar boven