MuscleMeat

Het verschil met NL en VS: als je echt moest kiezen

Peiling Peiling Als je echt moest kiezen, wat heeft je voorkeur?

• Bush politiek, ok het is waardeloos, maar er wordt tenminste iets gedaan aan veiligheid

Stemmen: 10 83,3%
  • Huidige politiek, meer doordachte beslissingen, maar passief toekijken

Stemmen: 2 16,7%

• Totaal stemmers
    12

Big-T

Humongous Ruler
Founder
R.I.P.
50.000 berichten 10.000 berichten
Waardering
3.208
Soms vraag je je af wat erger is: een regering die geen zak doet aan veiligheid, met zichzelf laat sollen etc of een regering die bijna alleen maar bezig is met veiligheid, vaak ondoordachte beslissingen neemt etc.

Als je moest kiezen tussen 2 uitersten, in NL: Bush politiek of traditionele politiek, welke zou je verkiezen?

Duidelijk Bush, hij heeft een doel en pakt het keihard aan!!! Hij is tenminste niet laf en probeert ook niet net als die linkse homos alles altijd maar goed te praten!!! Want met die gasten valt dus niet te praten blijkt maar weer!!! Kei en keihard aanpakken is gewoon de oplossing!!!

Bush politiek he, hij verkondigd openbaar de oorlog aan moslim extremisme en terrorisme. Dat zouden die Linkse lulletjes hier ook s moeten doen ipv alleen maar politiek correcte antwoorden te geven en geen fl**ker doen.

Dan kies ik toch voor balkellende.
Die valt tenminste niet onder valse voorwendselen een land binnen.

Euh, wacht eens even. Wij steunen de oorlog in Irak…….

· Lauw begint zachtjes te huilen *

Kan ik geen asiel aanvragen in België? Ik ben geen moslim terrorist. :D

Ik ga ook voor de Bush politiek. Die probeert het tenminste en doet waar ie voor staat. Waar gewerkt wordt, worden altijd fouten gemaakt. Stukken makkelijker goed te praten dan je kop in het zand steken. Alhoewel, met zoveel doden tot gevolg is dat nog maar de vraag natuurlijk...

Bush, al ben ik het absoluut niet altijd met hem eens.

dan maar bush ja

Het is een beetje kiezen uit 2 kwaden in dit geval. Helaas is het allemaal hypothetisch en zal er hier in NL altijd een linkse (lees : politiek correcte) overhand zijn.

Tsja, dan maar Bush.

en wat heeft de oorlogspresident nu gedaan?
fundamentalisten nog meer underground duwen door het weghalen van saddam, irak is een tweede vietnam geworden, miljoenen amerikanen leven in armoede etc...
niemand kijkt hier verder dan z'n neus lang is

roxxe zei:
en wat heeft de oorlogspresident nu gedaan?
fundamentalisten nog meer underground duwen door het weghalen van saddam, irak is een tweede vietnam geworden, miljoenen amerikanen leven in armoede etc...
niemand kijkt hier verder dan z'n neus lang is

Ik ben tegen Bush, maar ik moet hem wel nageven dat ie acties onderneemt.

Bush

Terug
Naar boven