XXL Nutrition

Het 'Wat ga jij doen vanavond' topic

vanavond filmpje kijken met vrouwtje.......weet alleen nog niet welke

niks, thuiszitten:(

men verlof is begonnen 2 weeken
vandaag hou ik het rustig blijf thuis waarschijnlek
bulken, tv kijken, slapen

vervolg op het '' Waarom zit jij thuis op zaterdagavond? '' topic van vorige week zaterdag:

Er is gewoon niemand; verjaardag, vriendin, moet me huis schoonmaken..??? etc. altijd hetzelfde

Voel me echt een bejaarde zo...:mad:

mss nog op stap, kameraad zit nog op restaurant met z'n meid, enkele vriendinnen blijven thuis,...

pfff, dan zal ik maar tv kijken op mijn nieuw HD wonder :D

Ben rustig achter mijn pc een Leffe aan het weg werken. Wekelijks 10-15 pintjes moet kunnen. Morgen verplicht een uurtje hardlopen in het bos.

Men maat ging hier om 23.30 zijn, we gaan naar de kroeg wat biljarte en pintjes drinken. We zien wel waar we terecht komen..... haha, hij komt juist op mijn hof gereden... tot morgen jongens en nog een fijne avond :kiss:

:

:bierbang:

Mijn avond ziet er hetzelfde uit bro, jammer dat je zo ver weg woont, amuseer je

echt he. zou eigenlijk naar een house feest gaan:rolleyes: maarja geen gratis kaartjes niet dat het duur was maar wel uitverkocht ondertussen. zou zijn eerste feestje met G worden jammer maar ja volgende keer beter nog even en de G kickt in:D

toch heb ik zo'n gevoel dat ik ga scoren vandaag:cool: zal wel niet:Dhehe maar wel hard proberen met mijn gekke dans kunsten oke duidelijk he G slaat in duidelijke praatkick laat ik maar stoppen want dit slaat weer nergens op:D

en natuurlijk om 11 uur de sportschool en gigantisch knallen

Diedjies..

niets speciaals meer... Morge weer werke :(
waarschijnlijk gewoon met vrienden even op cafe ofzo

Terug
Naar boven