- Waardering
- 93
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Enige wat ik heb geprobeerd is Famous Grouse, waardeloos. Ben wel vaak in cafés waar ze veel speciale soorten bier (en whiskey) schenken. Nog aanraders voor de beginnende drinker?
Ik ga ze proberen, bedankt piraat.Ikzelf ben begonnen met Jack Daniels en Johnny Walker en van daaruit naar Chivas regal en Glenfiddich. Na de Glenfiddich verslingerd geraakt aan single malt (it's a trap)
Glenfiddich, Ben riach, Bruichladdich en Talisker vind ik persoonlijk goede instappers.

Fml, ik betaalde €51...Zag hem net bij de mitra in de aanbieding staan voor 35 euri - Mitra folder - mitra-folder-week-11-12 - Pagina 2-3
Ligt eraan waar je zelf van houdt. Op pagina 2 heb ik deze vraag ook gesteld, er werd vooral aangeraden om een 'proeverij' te doen om te kijken wat je lekker vindt -> Whisky proeverij 12 Tubes in Luxe Doos
Heb je dat zelf al gedaan?
Ik had laatst een doos met 12 verschillende Ports, was best leerzaam.
daarnaast aardig wat vrienden die whisky drinken. En bij een slijterij was 'Writer's Tears' te koop inclusief glazen, dus die maar gekocht om mee te beginnen voor mezelf. Dit was tevens een aanrader eerder in dit topic, dus vandaar.Voor mij begon het met dit cadeau:
The Classic Malts Coastal Collection: Caol Ila 12 YO - Clynelish 14 YO - Talisker 10 YO 3 x 0.2L | Whisky Online | Gevo Slijterij
Alledrie nog steeds echt goede whiskys
Voor mij begon het met dit cadeau:
The Classic Malts Coastal Collection: Caol Ila 12 YO - Clynelish 14 YO - Talisker 10 YO 3 x 0.2L | Whisky Online | Gevo Slijterij
Alledrie nog steeds echt goede whiskys
Nog niet, ik ben ook eigenwijsdaarnaast aardig wat vrienden die whisky drinken. En bij een slijterij was 'Writer's Tears' te koop inclusief glazen, dus die maar gekocht om mee te beginnen voor mezelf. Dit was tevens een aanrader eerder in dit topic, dus vandaar.
Dit vind ik voor een beginner een slechtere keus, wat als blijkt dat je abosluut niet van rook/turf houdt, dan kan je tweederde weg gooien. En daarnaast dit niet veel goedkoper dan mijn suggestie.