AndroidHealthClinic

Het "wie-is-de-grootste-whiteknight-van-dbb?" topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
awwyeah:popcorn:

Meen je dat? Ik vind je maar een zielige stumpert, die hard opzoek is naar vaststelling van ze mannelijkheid.

Lol heb ik laatst op je derde beentje getrapt? Die zin was een stukje provocatie, vandaar die :p op het einde.

Maar gelukkig zijn er altijd van die simpele zielen die er gelijk serieus op moeten reageren.

Gast face it, je stond gewoon niet helemaal vooraan.
eerder wat aan het einde

Het is toch zo :roflol: iedere post die hij plaatst wil hij zijn mannelijkheid in aantonen. Ieder bericht is wel een negatief zeikbericht. Hij heeft zeker wel issues.

Ik provoceer en jij hapt steevast elke keer. Waarom denk je anders dat ik sommige reacties plaats? Ik vermaak mij met jouw domme voorspelbare reacties.

Ik provoceer en jij hapt steevast elke keer. Waarom denk je anders dat ik sommige reacties plaats? Ik vermaak mij met jouw domme voorspelbare reacties.

Dat zal het zijn. Ik zie niet waar je mij persoonlijk hebt geprovoceert? Ik zie jou nooit anders als negatief gezeik plaatsen, in allerlei topics. Hoe vaak heb ik je niet zien huilen in het pua topic. Wtf is jouw probleem? En heb je met jou instelling überhaupt mensen om je heen die je moeten? Kan het me moeilijk voorstellen

---------- Post toegevoegd Tue 12 Feb 2013 om 12:55 ----------

Ik zie jou zo vaak denegerende k*topmerkingen plaatsen richting mensen, omdat je jezelf oh zo stoer vind dat je met zware gewichtjes kan trainen. Maar met die kop van jou maakt het niet uit hoeveel je bencht of hoe mannelijk jij jezelf vindt. ****ed for life

---------- Post toegevoegd Tue 12 Feb 2013 om 12:57 ----------

Misschien kan je die barbell beter op je kop laten vallen hoeven we jouw gezeik niet meer te lezen. Niemand die je mist

En wat is je reactie DG80?

Haha :lol:

Dat zal het zijn. Ik zie niet waar je mij persoonlijk hebt geprovoceert? Ik zie jou nooit anders als negatief gezeik plaatsen, in allerlei topics. Hoe vaak heb ik je niet zien huilen in het pua topic. Wtf is jouw probleem? En heb je met jou instelling überhaupt mensen om je heen die je moeten? Kan het me moeilijk voorstellen

Blijkbaar wel anders had je niet zo fel gereageerd! In dat pua-topic heb ik niet zitten janken, had alleen als doel Krakatao op zijn plek te zetten, Angelus streek met alle eer maar ik had al veel eerder aangegeven dat die gast fake was, maar ja je hebt hier op DBB een heel leger trouwe kontlikkers.

354lhh.jpg

Blijkbaar wel anders had je niet zo fel gereageerd! In dat pua-topic heb ik niet zitten janken, had alleen als doel Krakatao op zijn plek te zetten, Angelus streek met alle eer maar ik had al veel eerder aangegeven dat die gast fake was, maar ja je hebt hier op DBB een heel leger trouwe kontlikkers.

Nee zoiets noem je maten, mensen die het goede in elkaar zien. Moet je ook is proberen ipv overal zo ****ing negatief over te doen. Het maakt je niet stoer, het maakr je niet mans, het maakt je alleen maar een mother****er

Moaaaarrr

En ik heb het niet op mother****ers

Ik ben wel de koning der kontenlikkers he... eren wie ere toe komt.

Haha die discussie's zijn altijd mooi

Nee zoiets noem je maten, mensen die het goede in elkaar zien. Moet je ook is proberen ipv overal zo ****ing negatief over te doen. Het maakt je niet stoer, het maakr je niet mans, het maakt je alleen maar een mother****er

Lol dat zegt meer iets over jouw sociale leven. Zal wel een duistere periode geweest zijn toen je door Krakatao weggepest bent! De psychiater zei zeker dat het wel verstandig voor jou zou zijn om weer een account aan te maken?

Maar geef maar toe dat je de laatste maanden anoniem hebt meegekeken en meerdere malen tot god hebt gebeden dat Krakatao zou verdwijnen. En nu was de tijd er eindelijk dat je zeker was dat hij er niet meer was?

We kunnen toch ook wel stellen dat iedere man die in de log van Sjors26 (http://forum.dutchbodybuilding.com/f219/from-fatty-to-vixen-329334/) post behoort tot deze categorie? Als ik dan zie dat de posts van zo'n Screwbeast zowat van m'n scherm glibberen, door het ongekend hoge slijmgehalte, moet ik toch elke keer een beetje in m'n mond kotsen.
Net effe zitten lezen, ik krijg hetzelfde gevoel als jij. Hoe zou zo'n Sjors daar nou tegen aan kijken? Zou die zich niet zitten te bescheuren om dat soort posts? Of zou zij ook een beetje in haar mond kotsen?

Lol dat zegt meer iets over jouw sociale leven. Zal wel een duistere periode geweest zijn toen je door Krakatao weggepest bent! De psychiater zei zeker dat het wel verstandig voor jou zou zijn om weer een account aan te maken?

Maar geef maar toe dat je de laatste maanden anoniem hebt meegekeken en meerdere malen tot god hebt gebeden dat Krakatao zou verdwijnen. En nu was de tijd er eindelijk dat je zeker was dat hij er niet meer was?

Damn you got me

And the winnar isss : DG80!!!

We kunnen toch ook wel stellen dat iedere man die in de log van Sjors26 (http://forum.dutchbodybuilding.com/f219/from-fatty-to-vixen-329334/) post behoort tot deze categorie? Als ik dan zie dat de posts van zo'n Screwbeast zowat van m'n scherm glibberen, door het ongekend hoge slijmgehalte, moet ik toch elke keer een beetje in m'n mond kotsen.

Niet generaliseren, er zullen heus wel personen van de 'mannelijke' coïtuse zijn die niet met aanverwante intenties posten. Dit wekt de illusie dat leden die nooit in deze log hebben gepost categorisch te excluderen zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven