AndroidHealthClinic

Het "wie-is-de-grootste-whiteknight-van-dbb?" topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
dat projectje is al bezig van meer dan 1,5 jaar geleden, maar wat jij wil:roflol:

het leuke aan dbb is dat je niet hoeft te trainen om mensen te bashen, dus ongeacht of ik wel of niet train blijf ik lekker hier, en er is NIETS wat je eraan kan doen:trollface:

Ik vond loptr liever :(

Het is maar goed dat je zeeën van tijd besteed aan discussies op een internetforum. Iedere keer als ik reacties van jou zie zijn het halve A4'tjes. Vertel me alsjeblieft meer over hoe vervullend en spannend je leven is.

---------- Post toegevoegd Tue 12 Feb 2013 om 13:42 ----------

Gister nog wou je midden in de nacht een hele discussie beginnen over mijn sig. Gaat je leven nog verder dan je e-fame of hoe zit dat?

natuurlijk niet, heb ik dat ooit beweerd? Nee. Maakt dat mn punten minder geldig? Nee.

dat projectje is al bezig van meer dan 1,5 jaar geleden, maar wat jij wil:roflol:

het leuke aan dbb is dat je niet hoeft te trainen om mensen te bashen, dus ongeacht of ik wel of niet train blijf ik lekker hier, en er is NIETS wat je eraan kan doen:trollface:

SQ: 3x5x105kg
BP: 5x5x77,5kg (wss 72,5kg)
DL: 1x4x122,5kg (gripfail)

Dit zijn je stats na 1.5 jaar trainen ???

Again, wtf doe je hier :roflol:

SQ: 3x5x105kg
BP: 5x5x77,5kg (wss 72,5kg)
DL: 1x4x122,5kg (gripfail)

Dit zijn je stats na 1.5 jaar trainen ???

Again, wtf doe je hier :roflol:
haters gonna hate
Het maakt je punten minder geldig omdat je een levenloze idioot bent, daar neem ik liever geen adviezen van over.
dat 'fear is not a choice' is geen advies, maar gewoon een gegeven wat los staat van de persoon die het zegt:)

Dit is leuk! meer mensen!

haters gonna hate

dat 'fear is not a choice' is geen advies, maar gewoon een gegeven wat los staat van de persoon die het zegt:)

Ik heb het niet in het bijzonder daarover. Gewoon over al je bullshit advies. Waarom zouden mensen advies moeten aannemen van iemand die de hele dag in de kelder van ze moeder zit beetje bijdehante comments plaatsen op het internet.

Waarom is dit topic plots max tegen angelus geworden? Dacht dat die het met elkaar nog goed konden vinden?

Ik heb het niet in het bijzonder daarover. Gewoon over al je bullshit advies. Waarom zouden mensen advies moeten aannemen van iemand die de hele dag in de kelder van ze moeder zit beetje bijdehante comments plaatsen op het internet.

1. ik geef zelden tot nooit advies van hoe mensen hun leven moeten leiden, mijn discussies gaan bijna altijd over abstracte dingen wat niets heeft te maken met wel of geen leven hebben
2. ook al ben ik een levensloze idioot die in de kelder van mama woont en niets doet dan bijdehante comments plaatsen op het internet kan ik nog steeds beter weten wat men moet doen in een situatie, ook al vind ik het niet nodig om het toe te passen in mn eigen leven

In ieder topic is het wel anus vs iemand :dunno: Toevallig is het nu max

Ik kan Angelus eig wel waarderen...hij trolled graag en laat graag mensen hun fouten inzien... weet nu niet of ik het zo zou kunnen waarderen als hij het bij mij doet natuurlijk. Maar opzich...

Soms denk ik gewoon dat er iets TE veel waarde aan een mening op het internet wordt gegeven.
Snap niet echt wat mensen soms willen bereiken...

Maar, OT:

Het is de fout van de nazi's!

(http://nl.wikipedia.org/wiki/Wet_van_Godwin)

Ik kan Angelus eig wel waarderen...hij trolled graag en laat graag mensen hun fouten inzien... weet nu niet of ik het zo zou kunnen waarderen als hij het bij mij doet natuurlijk. Maar opzich...

Soms denk ik gewoon dat er iets TE veel waarde aan een mening op het internet wordt gegeven.
Snap niet echt wat mensen soms willen bereiken...

Maar, OT:

Het is de fout van de nazi's!

(http://nl.wikipedia.org/wiki/Wet_van_Godwin)

Snap wat je bedoelt, maar mensen hebben er geen behoefte aan commentaar te krijgen van iemand die er z'n dagelijkse bezighouding van maakt om iedereen op z'n fouten te wijzen.

Maakt me niet uit waar het is. Je moet niet proberen over me heen te lopen. Dat laat ik niemand doen.
lees alles nog eens van het begin en je zal zien dat je je weer hebt laten opnaaien om niets, want ik heb nergens "over je heen proberen lopen" :roflol:
Snap wat je bedoelt, maar mensen hebben er geen behoefte aan commentaar te krijgen van iemand die er z'n dagelijkse bezighouding van maakt om iedereen op z'n fouten te wijzen.

ach, af en toe neem ik ook wel eens een pauze van een paar maanden en gun ik dbb wat rust. Zoveel kwaad kan het dus niet:)

Hee
Er zit een negeerknop op DBB
die helpt je zo uit de puree

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven