Fitness Seller

Het "wie-is-de-grootste-whiteknight-van-dbb?" topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Blijkbaar wel anders had je niet zo fel gereageerd! In dat pua-topic heb ik niet zitten janken, had alleen als doel Krakatao op zijn plek te zetten, Angelus streek met alle eer maar ik had al veel eerder aangegeven dat die gast fake was, maar ja je hebt hier op DBB een heel leger trouwe kontlikkers.

iedereen kan dingen roepen, maar bewijzen moeten geleverd worden lieverd, dus doe maar niet alsof ik jouw 'werk' geript heb:kiss:
Mijn 'ontmaskering' stond volledig los van jouw loze beschuldigingen:)

Dat je het nog serieus denkt ook, je denkt toch niet dat ik daar op in ga? Je spoort niet

Niet generaliseren, er zullen heus wel personen van de 'mannelijke' coïtuse zijn die niet met aanverwante intenties posten. Dit wekt de illusie dat leden die nooit in deze log hebben gepost categorisch te excluderen zijn.

Dat. Verder vind ik de intenties van de ander niet zo boeiend, als de mijne maar helder zijn.

Het is wel een gegeven dat dankzij dit topic de vrouwelijke logs ineens veel minder aandacht krijgen. En bedankt he :o
Ook wij kunnen wel eens advies of feedback gebruiken.

maw je maakt dezelfde fout als je maakte tegen krakatoa, alleen zet je jezelf nog meer voor schut door in dit geval ook nog eens niets relevant te zeggen. Dat dere logic:roflol:

Als ik dat al zou doen interesseert het me vrij weinig eerlijk gezegd. Wat valt er voor relevants op te zeggen? Ik kan zeggen dat je met schapen doet. Ga jij er dan ook serieus en met relevantie op in? Beetje energieverspilling.

arme gorilla, hoop niet dat hij weer vandoor gaat soon :(

maw je maakt dezelfde fout als je maakte tegen krakatoa, alleen zet je jezelf nog meer voor schut door in dit geval ook nog eens niets relevant te zeggen. Dat dere logic:roflol:

ps: fear is nog steeds geen keuze

Waarom zoek je geen ander forum waar je naar hartelust kan bashen op andere personen?
Dit is en blijft een bb forum dus wat heb je hier eigenlijk te zoeken als je niet eens traint?

Ik persoonlijk ben best blij dat maxi terug is, de reden daarvoor is simpel: Z'n kennis over bb/fitness is best uitgebreid en ikzelf en andere kunnen nog veel leren van hem op dat vlak.
Jouw kennis is nagenoeg nihil op het vermelde vlak.. Enige wat je doet is bashen en topics laten ontsporen.

Laatst bewerkt:

ps: fear is nog steeds geen keuze

Ik zoek nog steeds de logica van ja hangende fallus in het nachtcafe brah :rolleyes:

iedereen kan dingen roepen, maar bewijzen moeten geleverd worden lieverd, dus doe maar niet alsof ik jouw 'werk' geript heb:kiss:
Mijn 'ontmaskering' stond volledig los van jouw loze beschuldigingen:)

Natuurlijk schatje, zou ik ook zeggen. Bedankt nog dat je het voor mij hebt uitgezocht :kiss:

Als ik dat al zou doen interesseert het me vrij weinig eerlijk gezegd. Wat valt er voor relevants op te zeggen? Ik kan zeggen dat je met schapen doet. Ga jij er dan ook serieus en met relevantie op in? Beetje energieverspilling.
natuurlijk, want ik neuk geen schapen en men zou dus onmogelijk genoeg bewijs hebben om die bewering te kunnen staven

:trollface:
arme gorilla, hoop niet dat hij weer vandoor gaat soon :(

:roflol:

Waarom zoek je geen ander forum waar je naar hartelust kan bashen op andere personen?
Dit is en blijft een bb forum dus wat heb je hier eigenlijk te zoeken als je niet eens traint?
http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/angelus-log-284335/index15.html
:eyes:
Ik zoek nog steeds de logica van ja hangende fallus in het nachtcafe brah :rolleyes:

mensen zeggen dat ik e-d*ck heb + ik heb geen schaamte = posten van real d*ck

natuurlijk, want ik neuk geen schapen en men zou dus onmogelijk genoeg bewijs hebben om die bewering te kunnen staven

:trollface:

:roflol:

Het is maar goed dat je zeeën van tijd besteed aan discussies op een internetforum. Iedere keer als ik reacties van jou zie zijn het halve A4'tjes. Vertel me alsjeblieft meer over hoe vervullend en spannend je leven is.

---------- Post toegevoegd Tue 12 Feb 2013 om 13:42 ----------

Gister nog wou je midden in de nacht een hele discussie beginnen over mijn sig. Gaat je leven nog verder dan je e-fame of hoe zit dat?

Is Angelus dan een levende persoon?

Zijn pua topic was echt geweldig, denk niet dat er op dit forum een grotere sociale misfit rondhangt.

Laatst bewerkt:
Na 3,5 jaar+ lid zijn ga je eens wat doen? Wrs projectjé die je paar maand volhoud

dat projectje is al bezig van meer dan 1,5 jaar geleden, maar wat jij wil:roflol:

het leuke aan dbb is dat je niet hoeft te trainen om mensen te bashen, dus ongeacht of ik wel of niet train blijf ik lekker hier, en er is NIETS wat je eraan kan doen:trollface:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven