ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Schenk jij dit zelf in of heb jij hier iemand voor?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Schenk jij dit zelf in of heb jij hier iemand voor?

@Sanca Magni , @Lm7790 @3XL ,@marina1975 dringende assistentie gevraagd! @pat82 is uit op een topicban.
Schenk jij dit zelf in of heb jij hier iemand voor?![]()
Jij om een falende lever met al dat gezuip.@Sanca Magni , @Lm7790 @3XL ,@marina1975 dringende assistentie gevraagd! @pat82 is uit op een topicban.

Is @Robin_ nog een kind?Ik heb een kinderarbeider hiervoor, lekker goedkoop, ook voor klusjes in huis.
Kers en chocolade lijkt wel te kloppen aan een degelijke zoete rode wijn.Een Italiaanse Nero, wijn was van Sicilië en desserteijn, zoetig dus.
smaakte naar kers en chocolade. Fenomenaal
Ban waardig.@Sanca Magni , @Lm7790 @3XL ,@marina1975 dringende assistentie gevraagd! @pat82 is uit op een topicban.
Dankuwel. Had je een boek geschreven kocht ik het zeker!
Ik heb zijn boek al.Dankuwel. Had je een boek geschreven kocht ik het zeker!
Eentje dan.
Dat weet ik dus niet. Ik vermoed avola, maar dus niet zeker.Kers en chocolade lijkt wel te kloppen aan een degelijke zoete rode wijn.
Maar welke druif bedoel je nu precies?
Catanese Nero, Corinto Nero, Nero d'Avola, Pinot Nero.
Ja meestal dikker.Dat weet ik dus niet. Ik vermoed avola, maar dus niet zeker.
De wijn zelf was nog het beste te omschrijven als een soort jimenez sherry, maar dan rood en fruitig en chocolade. Hij was echt een beetje dik als vinsanto.
Ben jij de verloren zoon van Bonnie St.Clair?
Heet haar zoon Lars?