35 max
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat ga je eten erbij?
Wat ga je eten erbij?
En hou je van fris of eerder stevig.
Hoddles Creek 1er Chardonnay 2012.goede vragen man, helaas is het een kerst cadeautje wat ik via een lijstje moet aanschaffen haha.. ik weet enkel een goede witte droge wijn, liefst uit australie
Leuk geschenk.Ik heb geen idee man.. schoon familie via lootjes met kerst gekregen ^^
Wel benieuwd naar!
@IRONic PumperWat flesjes rode wijn uit het wijnrek opmaken aanstaande zaterdag tijdens kerstdiner met vrienden bij mij thuis. Vrijwel alle wijnen gekregen als cadeau'tjes afgelopen jaren dus heb geen idee of het wat is.![]()
Ga je rood vlees maken? Anders de middelste goed zal zeker goed samenspel zijn. De Chileen ook! Bordeaux is minder mijn ding. Maar staat algemeen bekend als een allemansvriend dus daar doe je zeker niks mis mee.Wat flesjes rode wijn uit het wijnrek opmaken aanstaande zaterdag tijdens kerstdiner met vrienden bij mij thuis. Vrijwel alle wijnen gekregen als cadeau'tjes afgelopen jaren dus heb geen idee of het wat is.![]()

Die Santa Alicia gran reserva cabernet sauvignon is een top wijntje. Is verkrijgbaar bij de Sligro voor iets van €7.Ga je rood vlees maken? Anders de middelste goed zal zeker goed samenspel zijn. De Chileen ook! Bordeaux is minder mijn ding. Maar staat algemeen bekend als een allemansvriend dus daar doe je zeker niks mis mee.
Pun, ik denk dat deze chardonnay wat atypisch zal zijn omwille van de regio. Het enige wat m.i. gelijkaardig zal zijn is de opvoeding van de druiven. M.a.w. op nieuwe of oude barrique.Hier nog tips voor iemand die lekkere wijn heerlijk vind, maar er de ballen verstand van heeft? Ik regel altijd de wijnen met het kerstdiner, dan hoeven we niet in andermans keuken een gerecht te maken, daar heb ik toch altijd zo'n gruwelijke hekel aan, in andermans keuken koken
De meeste wijndrinkers zijn gewoon simpele Chardonnay slobberaars.. Maar een lekkere Chardonnay moet er natuurlijk gewoon staan! Er is nog 1 wijnliefhebber en dan vooral voor mooie volle, zware rode wijnen, maar wel met een prettige afdronk, fluweelzacht, niet teveel tannines en vooral niet teveel fruit (zuur blegh). De Saint Emilion doet het altijd erg goed, maar er zijn wellicht nog wat andere goede rode wijnen te bedenken?
Ik weet niet welke gerechten er gemaakt gaan worden en aangezien dat voor de meeste Chardonnay slobberaars ook niet uitmaakt wat ze erbij aan het eten zijn heeft het niet zo heel veel waarde. Er zal sowieso rood vlees bij zijn in elk geval.
Nu dacht ik zelf aan deze Chardonnay:
https://www.vivino.com/teperberg-impression-chardonnay/w/3768572?year=2018&price_id=19414357 - Is weer eens wat anders dan de bekende landen en zou het goed doen.
Voor de rode wijn laat ik me graag verrassen op basis van de gegeven input. Een goede Saint Emilion loopt al snel in de papieren, zijn er goede betaalbare alternatieven?