- Waardering
- 22
rtodeep zei:
Ja wat een knal zeg! Echt geweldig
.Verder snap ik niet waarom Saviola de voorkeur krijgt boven Messi van de Peperman

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
rtodeep zei:
.
bouwens62 zei:Ja wat een knal zeg! Echt geweldig.
Verder snap ik niet waarom Saviola de voorkeur krijgt boven Messi van de Peperman![]()

bouwens62 zei:Verder snap ik niet waarom Saviola de voorkeur krijgt boven Messi van de Peperman![]()

ZoutZak zei:Pfff de spanning zit er hier al redelijk in, zit een beetje Das Kapital van Marx te lezen maar concentratie is zero
Als we winnen ga ik as Zaterdag naar Gelsenkirchen, tegen de Engelsen (!?).
bouwens62 zei:Ik vond Zweden erg zwak. Nog steeds niet goed kunnen beoordelen hoe sterk Duitsland is. Ben benieuwd hoe ze het tegen Argentinie doen(mochten ze winnen vanavond).
Grijpwijk zei:Steeds als er iemand overtuigend wint, wordt het afgezwakt door zogenaamde zwakte van de tegenstander. Ik denk dat Duitsland gewoon erg sterk is, zeker in aanvallend opzicht. Aanvallend en dominerend noemt van Basten dat geloof ik.
Van mij mag Deutschland weltmeister worden als ze zo spelen.
Mee eens, uitgezonderd van dat laatste zinnetje danGrijpwijk zei:Steeds als er iemand overtuigend wint, wordt het afgezwakt door zogenaamde zwakte van de tegenstander. Ik denk dat Duitsland gewoon erg sterk is, zeker in aanvallend opzicht. Aanvallend en dominerend noemt van Basten dat geloof ik.

Grijpwijk zei:Steeds als er iemand overtuigend wint, wordt het afgezwakt door zogenaamde zwakte van de tegenstander. Ik denk dat Duitsland gewoon erg sterk is, zeker in aanvallend opzicht. Aanvallend en dominerend noemt van Basten dat geloof ik.
bouwens62 zei:Okay dan Duitsland speelt erg sterk en domineerd. Maar Zweden was erg zwak en daardoor hebben ze niet de zwakke plek bloot kunnen leggen van Duitsland. En dat is toch echt de verdediging.
Ik verwacht dat ze het tegen Argentinie een stuk zwaarder zullen krijgen!
Zeg wel zo saaiLuukie23 zei:

Luukie23 zei:
bouwens62 zei:Als jij dat zo wilt zien bro.....
Zweden speelde het hele toernooi ruk. 0-0 T&T, 1-0 onverdiende winst in laatste minuut tegen Paraguay en een 'afgesproken' 2-2 tegen Engeland. Tja de topvorm droop er vanaf. En diezelfde weg sloeg Zweden in tegen de Duitsers.
1-0 Engeland trouwens. Niet echt boeiend die wedstrijd.