AndroidHealthClinic

Het WK 2006 topic!

RichardV zei:
Haha dat van Zidane zeg ik al 10 jaar. De krantenm kopten zels met Geniale Zidane vernedert Brazilie.
Dat hij voorgaande wedstrijden geen bal raakte hoor je niemand over.

Ook wanneer dat mooie overstap bewegingkje wordt gedaan, de beweging van Zidane. Alleen Maradonna deed hem al 25 jaar eerder.
Heb een hekel aan die kloot algerijn.:D

Het ging toch ook niet om de vorige wedstrijden, maar om die wedstrijd tegen Brazilië en daarin was Zizou meesterlijk. Dat mag best gezegd worden. Sterker nog, dat MOET gezegd worden, want over twee wedstrijden kan het nooit meer. Dan nemen we afscheid van een voetbalgrootheid. Wil je zidane een beetje leren waarderen en kennen zou ik je aanraden de volgende DVD te huren/kopen: 'comme dans une reve'

"Ik denk niet dat Cristiano Ronaldo nog één minuut voor Manchester United speelt. Had ik een week geleden een zeker medelijden met het verwende nest na zijn ontmoeting met kooivechter Boulahrouz, zaterdagmiddag betreurde ik ten zeerste dat Rooney zijn noppen niet in de ballen van Ronaldo draaide. Het lulletje lampenpit vroeg om een rode kaart voor zijn Engelse ploeggenoot. Dit in de knop al verlepte strandmietje, waarvan ik tijdenlang heb gedacht dat het voetbalde met een zonnebril in de haartjes, maar het was vieze gel, gaat echt niet naar de eerste training van Manchester. Nu zeiden Rooney en Neville alleen nog '**** off' tegen de scharensliep die geen man voorbij kwam, Mocht hij zich op Carrington vertonen, gaan ze hun woorden kracht bijzetten met waar ze beter in zijn dan in taal. Wat zal het jong huilen (Spaan, maandag 3 juli 2006)"

Dat zal wel meevallen Rooney blijft in de ogen van de manchester fan een scouser en machester heeft niet echt veel met het Engels team, gek genoeg. Dus dat zal wel meevallen en ronaldo wilt toch al weg.

Silva zei:
Dat zal wel meevallen Rooney blijft in de ogen van de manchester fan een scouser en machester heeft niet echt veel met het Engels team, gek genoeg. Dus dat zal wel meevallen en ronaldo wilt toch al weg.

Moch hij niet bij Machester slecht ontvangen worden, dan wel bij alle andere clubs uit het premiership. Bedenk hoe het Beckham is vergaan na de rode kaart in 1998. Die werd overal uitgefloten en zwart gemaakt. Toen ging het zelfs om een 'eigen speler'. Nu gaat het om een speler van de tegenstander van Engeland. C. Ronaldo gaat een zwaar jaar tegemoet....

Vanavond Duitsland-Italie opnieuw op weg naar penatly's? Ik weet echt niet wat ik van de wedstijd moet denken. Ik hoop toch wel een beetje dat de Italianers het zullen halen, maar mijn gezond verstand zegt de duitsers. Een 1-1 of een 0-0 en de penatly's die een winaar aanduiden.

Manny Ribera zei:
Vanavond Duitsland-Italie opnieuw op weg naar penatly's? Ik weet echt niet wat ik van de wedstijd moet denken. Ik hoop toch wel een beetje dat de Italianers het zullen halen, maar mijn gezond verstand zegt de duitsers. Een 1-1 of een 0-0 en de penatly's die een winaar aanduiden.

Die Duitsers gaan het redden. Aboluut zeker!!! Al zal Frings een aderlating zijn op het middenveld. Ik ben benieuwd hoe Ballack zich staande houdt tegenover Gatusso...Ik hoop dat Gatusso hem ieder grassprietje van dichtbij laat zien

en dan eindelijk die duitser eruit!! HOLE!

Luukie23 zei:
Die Duitsers gaan het redden. Aboluut zeker!!! Al zal Frings een aderlating zijn op het middenveld. Ik ben benieuwd hoe Ballack zich staande houdt tegenover Gatusso...Ik hoop dat Gatusso hem ieder grassprietje van dichtbij laat zien

Kuch :D

Aju ermee

Ik zeg.....HOEZEE!
Werdt tijd,goeie wedstrijd ook..

In de laatste minuut... hoe Deutsch.... :)

En we zwaaien met zijn allen naar Duitsland :wave: :flipoff:

FORZAAA ITALIAAA:D :D :beerbang:

• Topic Starter Topic Starter
Alles ist vorbei!! :D :banana:

Schade Deutschland alles ist vorbei!

Rausssssssssssssssssssss

FORZA ITALIA [Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Luukie23 zei:
Het ging toch ook niet om de vorige wedstrijden, maar om die wedstrijd tegen Brazilië en daarin was Zizou meesterlijk. Dat mag best gezegd worden. Sterker nog, dat MOET gezegd worden, want over twee wedstrijden kan het nooit meer. Dan nemen we afscheid van een voetbalgrootheid. Wil je zidane een beetje leren waarderen en kennen zou ik je aanraden de volgende DVD te huren/kopen: 'comme dans une reve'

Zidane lover!:D
Meesterlijk? Bij lange na niet.
Ben blij dat over 2 wedsrijden hij langzaam in de vergetenheid zal geraken.:D
DVD van Zidane? Beetje jammerlijk om daar centen aan uit te geven.

BTW: Je voorspelling is niet uitgekomen m.b.t. de wedstrijd;)

RichardV zei:
Zidane lover!:D
Meesterlijk? Bij lange na niet.
Ben blij dat over 2 wedsrijden hij langzaam in de vergetenheid zal geraken.:D
DVD van Zidane? Beetje jammerlijk om daar centen aan uit te geven.

BTW: Je voorspelling is niet uitgekomen m.b.t. de wedstrijd;)

haha, ik kan niet ontkennen dat ik een Zidane adept ben idd. Verheug me nu al op vanavond. Maar toch, tegen Brazilië was hij meesterlijk

Terug
Naar boven