Exige
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Santino88 zei:Onbegrijpelijk dat David trezeguet voor de franse nationale ploeg koos, die gast zit daar op de bank terwijl frankrijk er in de 2de helft aanvallend niets meer van bakte.
Waarom David![]()
EricR zei::evilnana:
:evilnana:
![]()
Met een aangenaaide pingel naar de finale, doei Portugal!
Socrates zei:moge de beste winnen... want zo gaat dat met sport..
je moet kunnen winnen maar nog belangrijker is dat je moet kunnen verliezen.
Onbegrijpelijk dat David trezeguet voor de franse nationale ploeg koos, die gast zit daar op de bank terwijl frankrijk er in de 2de helft aanvallend niets meer van bakte.
Waarom David

Silva zei:

David Trezeguet wordt op 15 oktober 1977 geboren in het Franse Rouen en is de zoon van Argentijnse ouders. Niet lang na zijn geboorte keert de familie Trezeguet terug naar Argentinië, waar David opgroeit. In juli 1995 arriveert David Trezeguet voor het eerst in Monaco, waar de plaatselijke voetbalclub AS Monaco zijn eerste professionele werkgever zal zijn
Socrates zei:Was een pingel.. makkelijk gegeven maar de scheids kan er een strafschop voor geven... maar wel mooi dat de opgekropte frustraties van de slechte verliezers nog steeds zichtbaar is..... zelfs woorden als smerige Portugezen zie ik voorbij komen... en dat op een sportforum... jammerlijk maar past wel een beetje bij mensen die gefrustreerd zijn omdat ze hun verlies niet kunnen verwerken......
.
Santino88 zei:David Trezeguet is de vrucht van 2 Argentijnse mensen, hij werd geboren in frankrijk maar groeide op in Argentinië. Op 18 jarige leeftijd keert hij terug om voor As Monaco te spelen
In mijn ogen speelt hij voor het verkeerde land.
Speciaal voor jou![]()
Santino88 zei:Marcello Lippi denkt dat Totti gaat stoppen na dit WK met zijn interland carriere, persoonlijk vind ik dat nogal een rare uitspraak aangezien Totti nog maar 29 jaar is en nog perfect een EK kan meespelen en mss nog wel een WK.
Tevens heeft Roberto Carlos ook meegedeeld dat hij stopt bij Brazilië maar Cafu gaat blijkbaar nog door (?)
Ik ben van mening dat alle Brazilianen die van zichzelf weten dat ze het WK 2010 niet meer zullen meemaken nu moeten stoppen zodat Brazilië aan een "nieuw" team kan bouwen.
@Luukie : Het ligt een beetje aan mij ik heb het schijt aan spelers die voor een ander land gaan spelen.
Santino88 zei:Marcello Lippi denkt dat Totti gaat stoppen na dit WK met zijn interland carriere, persoonlijk vind ik dat nogal een rare uitspraak aangezien Totti nog maar 29 jaar is en nog perfect een EK kan meespelen en mss nog wel een WK.
Tevens heeft Roberto Carlos ook meegedeeld dat hij stopt bij Brazilië maar Cafu gaat blijkbaar nog door (?)
Ik ben van mening dat alle Brazilianen die van zichzelf weten dat ze het WK 2010 niet meer zullen meemaken nu moeten stoppen zodat Brazilië aan een "nieuw" team kan bouwen.
@Luukie : Het ligt een beetje aan mij ik heb het schijt aan spelers die voor een ander land gaan spelen, natuurlijk vind ik David wel een topspits maar had hem liever bij Argentinië gezien
Santino88 zei:
Luukie23 zei:Zo'n kwestie als Kalou die voor Nederland wil spelen en Quatar dat spelers wil naturaliseren is natuurlijk een ander verhaal. Dat zou door de Fifa verboden moeten worden.
Manny Ribera zei:Thuram stopt er ook mee na dit WK net als Zidane maar dat wisten jullie al en hopelijk stopt die volleyballer ook mee genaamd Fabien. Het was inderdaad verdiend gisteren, de minst slechte ploeg heeft gewonnen, want geeft toe de wedstrijd had aan amusementswaarde 1/10.