MuscleMeat

Het WK 2006 topic!

En Ronaldo weer janken.. :D

Santino88 zei:
Onbegrijpelijk dat David trezeguet voor de franse nationale ploeg koos, die gast zit daar op de bank terwijl frankrijk er in de 2de helft aanvallend niets meer van bakte.

Waarom David :(

Waar had hij anders voor moeten kiezen? Snap uberhaupt niet dat hij 0,0 speelminuten krijgt. Zo'n gast zou ik lekker samen met Henry voorin laten spelenn. Maargoed, een winnende coach heeft altijd gelijk niet?

EricR zei:
:banana: :evilnana: :banana: :evilnana: :banana:

Met een aangenaaide pingel naar de finale, doei Portugal!

Was een pingel.. makkelijk gegeven maar de scheids kan er een strafschop voor geven... maar wel mooi dat de opgekropte frustraties van de slechte verliezers nog steeds zichtbaar is..... zelfs woorden als smerige Portugezen zie ik voorbij komen... en dat op een sportforum... jammerlijk maar past wel een beetje bij mensen die gefrustreerd zijn omdat ze hun verlies niet kunnen verwerken......

Ik wens Frankrijk en Italie een mooie finale toe en moge de beste winnen... want zo gaat dat met sport.. je moet kunnen winnen maar nog belangrijker is dat je moet kunnen verliezen.

ik was toch voor portugal hoor. toch prachtig om naar figo/ronaldo/deco te kijken. ik vond ze ook beter en de pingel was erg makkelijk gegeven. ronaldo moet alleen wat minder snel vallen daaar irriteer ik me wel aan.grts

Onbegrijpelijk dat David trezeguet voor de franse nationale ploeg koos, die gast zit daar op de bank terwijl frankrijk er in de 2de helft aanvallend niets meer van bakte.

Waarom David

Voor wie moet die dan spelen Algerije.
:rolleyes:

Gefeliciteerd Socrates, toch een mooie 3de of 4de plek bereikt op een WK. Misschien zaterdag nog even de Duitsers een tikkie geven.

Silva zei:
Voor wie moet die dan spelen Algerije.:rolleyes:

David Trezeguet is de vrucht van 2 Argentijnse mensen, hij werd geboren in frankrijk maar groeide op in Argentinië. Op 18 jarige leeftijd keert hij terug om voor As Monaco te spelen ;)

In mijn ogen speelt hij voor het verkeerde land.

Speciaal voor jou ;)

David Trezeguet wordt op 15 oktober 1977 geboren in het Franse Rouen en is de zoon van Argentijnse ouders. Niet lang na zijn geboorte keert de familie Trezeguet terug naar Argentinië, waar David opgroeit. In juli 1995 arriveert David Trezeguet voor het eerst in Monaco, waar de plaatselijke voetbalclub AS Monaco zijn eerste professionele werkgever zal zijn

Socrates zei:
Was een pingel.. makkelijk gegeven maar de scheids kan er een strafschop voor geven... maar wel mooi dat de opgekropte frustraties van de slechte verliezers nog steeds zichtbaar is..... zelfs woorden als smerige Portugezen zie ik voorbij komen... en dat op een sportforum... jammerlijk maar past wel een beetje bij mensen die gefrustreerd zijn omdat ze hun verlies niet kunnen verwerken......

.

Dat heeft dus helemaal niets met verliezen te maken (het boeite me niet veel dat Nederland eruit ligt). Nee, het feit dat ik die Portugezen niet uit kan staan heeft ermee te maken dat ik VOETBALFAN ben. Een team dat zo goed kan voetballen (met zoveel individuele klasse) moet zich schamen voor het theatraal laten vallen, het vragen om kaarten en het maten naaien. Dat soort dingen horen niet thuis op een voetbalveld. Daarom ben ik tegen de portugezen, niet omdat ze Nederland uit hebben geschakeld!!!!!!!

Santino88 zei:
David Trezeguet is de vrucht van 2 Argentijnse mensen, hij werd geboren in frankrijk maar groeide op in Argentinië. Op 18 jarige leeftijd keert hij terug om voor As Monaco te spelen ;)

In mijn ogen speelt hij voor het verkeerde land.

Speciaal voor jou ;)

Mag ik je eraan helpen herinneren dat hij met het Frans Nationaal elftal Wereldkampioen en Europees kamioen is geworden (heeft zelfs de golden goal gemaakt). Met Argentinië had hij helemaal niets gehad

Marcello Lippi denkt dat Totti gaat stoppen na dit WK met zijn interland carriere, persoonlijk vind ik dat nogal een rare uitspraak aangezien Totti nog maar 29 jaar is en nog perfect een EK kan meespelen en mss nog wel een WK.

Tevens heeft Roberto Carlos ook meegedeeld dat hij stopt bij Brazilië maar Cafu gaat blijkbaar nog door (?)

Ik ben van mening dat alle Brazilianen die van zichzelf weten dat ze het WK 2010 niet meer zullen meemaken nu moeten stoppen zodat Brazilië aan een "nieuw" team kan bouwen.

@Luukie : Het ligt een beetje aan mij ik heb het schijt aan spelers die voor een ander land gaan spelen, natuurlijk vind ik David wel een topspits maar had hem liever bij Argentinië gezien

Santino88 zei:
Marcello Lippi denkt dat Totti gaat stoppen na dit WK met zijn interland carriere, persoonlijk vind ik dat nogal een rare uitspraak aangezien Totti nog maar 29 jaar is en nog perfect een EK kan meespelen en mss nog wel een WK.

Tevens heeft Roberto Carlos ook meegedeeld dat hij stopt bij Brazilië maar Cafu gaat blijkbaar nog door (?)

Ik ben van mening dat alle Brazilianen die van zichzelf weten dat ze het WK 2010 niet meer zullen meemaken nu moeten stoppen zodat Brazilië aan een "nieuw" team kan bouwen.

@Luukie : Het ligt een beetje aan mij ik heb het schijt aan spelers die voor een ander land gaan spelen.

Marcello Lippi denkt dat niet, Totti heeft het zelf aangegeven en loopt er al een half jaar mee. Naar eigen zeggen staat zijn besluit voor 90% vast

Raar dat hij zo vroeg al wil stoppen.

Santino88 zei:

@Luukie : Het ligt een beetje aan mij ik heb het schijt aan spelers die voor een ander land gaan spelen, natuurlijk vind ik David wel een topspits maar had hem liever bij Argentinië gezien

Als je twee paspoorten hebt, en je kunt kiezen uit twee van zo'n grote voetballanden, dan kies je mijnsinziens voor het land waar je hart ligt. En dat zal bij Trezeguet in Frankrijk liggen.

PS Zo'n kwestie als Kalou die voor Nederland wil spelen en Quatar dat spelers wil naturaliseren is natuurlijk een ander verhaal. Dat zou door de Fifa verboden moeten worden.

[QUOTE=Santino88]Agree![/QUOTE]

Ik bedoel, hoe ver wil je het laten gaan. Als dit soort trends zich voortzetten heb je over een 20 tal jaren nationale landenteams met spelers van verschillende nationaliteiten. Landen als Quatar maken dan ineens en kans om het goed te doen, puur en alleen omdat daar het geld zit. Dan krijg je een soort van clubvoetbal tafarelen op internationaal niveau (diegene met het meeste geld heeft het beste team). Nu geld op de internationale toernooien (WK, Ek etc) nog de regel, het sterkste voetbal land (dat land dat de beste voetballer kweekt en voortbrengt) wint. In de toekomst zou dit dus kunnen veranderen. Dan zal de nadruk op geld en commerciele belangen komen te liggen. Nu kan de Fifa er nog wat tegen doen. Dan moeten ze er harde en strikte regels voor opstellen, voordat het te laat is.

Thuram stopt er ook mee na dit WK net als Zidane maar dat wisten jullie al en hopelijk stopt die volleyballer ook mee genaamd Fabien:p . Het was inderdaad verdiend gisteren, de minst slechte ploeg heeft gewonnen, want geeft toe de wedstrijd had aan amusementswaarde 1/10.

Manny Ribera zei:
Thuram stopt er ook mee na dit WK net als Zidane maar dat wisten jullie al en hopelijk stopt die volleyballer ook mee genaamd Fabien:p . Het was inderdaad verdiend gisteren, de minst slechte ploeg heeft gewonnen, want geeft toe de wedstrijd had aan amusementswaarde 1/10.

Ligt eraan. Ik ben vol voor de Fransen. vondt het dus wel een amusante wedstrijd (eerste heflt goed van franse kant). Tweede helft heb ik me kapotgelachen door het onvermogen van Portugal

Terug
Naar boven