Fitness Seller

Het WK 2006 topic!

Luukie23 zei:
haha, ik kan niet ontkennen dat ik een Zidane adept ben idd. Verheug me nu al op vanavond. Maar toch, tegen Brazilië was hij meesterlijk

Misschioen breekt ie vanavond wel een been en doet ie de finale niet mee. Zou wat zijn:D

Niet dat ik hem dat toewens!

RichardV zei:
Misschioen breekt ie vanavond wel een been en doet ie de finale niet mee. Zou wat zijn:D

Niet dat ik hem dat toewens!

Hij staat al op scherp met gele kaarten...Dus ik ga bidden dat hij geen geel krijgt...

De arrogante haantjes gaan winnen let maar op.

"Portugal ziet eruit als andere koek met de hoogbegaafde Scolari aan het roer en het wonderkind Ronaldo. Verguisd, dat wel, maar dat is een privilege voor natuurtalenten. Mensen van zijn leeftijd die hem bekritiseren en geen voetbal kunnen oppompen moeten vanavond de afwas doen na het eten. Ronaldo speelt dan gewoon een halve finale op een WK."

Heb dit gelezen op een ander forum.... helemaal mee eens.... (overigens komt dit gewoon van een Oranje supporter)

0-1 door le numero dix de France!!!!!!!!!!!!

Ronaldo is de man!

Jammer dat frankrijk 1-0 voor staat.:D

Ik hoop dat frankrijk kampioen wordt.

Frankrijk gaat winnen en Ronaldo was weer de duiker, hij had alleen zijn duikerspak thuis vergeten om zich helemaal in zijn rol in te leven.

Frankrijk in de finale, YES

:banana: :evilnana: :banana: :evilnana: :banana:

Met een aangenaaide pingel naar de finale, doei Portugal!

Nog één maal Zidane op het allerhoogste podium!!! Wat een afscheid!!! COMME DANS UNE RÊVE....

Het was inderdaad weer schwalbe na schwalbe, maar de beslissing in de wedstrijd komt ook door een schwalbe.

Aangenaaid ga weg man, hij krijgt gewoon een tikkie en die Ronaldo maakte zijn image weer waar, bij iedere voorzet gingen ze grassprietjes tellen de Portugeesjes

Een tikkie van niks natuurlijk, maar goed je kan er voor gaan liggen.

Onbegrijpelijk dat David trezeguet voor de franse nationale ploeg koos, die gast zit daar op de bank terwijl frankrijk er in de 2de helft aanvallend niets meer van bakte.

Waarom David :(

Terug
Naar boven