MuscleMeat

Het WK 2006 topic!

David Trezeguet is de vrucht van 2 Argentijnse mensen, hij werd geboren in frankrijk maar groeide op in Argentinië. Op 18 jarige leeftijd keert hij terug om voor As Monaco te spelen

In mijn ogen speelt hij voor het verkeerde land.

Speciaal voor jou

Hij ziet er nou niet echt Argentijns uit maar als het zo, is het zo.

Silva zei:
Hij ziet er nou niet echt Argentijns uit maar als het zo, is het zo.

David Trezeguet wordt op 15 oktober 1977 geboren in het Franse Rouen en is de zoon van Argentijnse ouders. Niet lang na zijn geboorte keert de familie Trezeguet terug naar Argentinië, waar David opgroeit. In juli 1995 arriveert David Trezeguet voor het eerst in Monaco, waar de plaatselijke voetbalclub AS Monaco zijn eerste professionele werkgever zal zijn. Hij zou hier samen komen te spelen met een andere getalenteerde voetballer Thierry Henry. Beide spelers begonnen echter te voetballen in het tweede elftal en moesten hun plek in het eerste eerst maar eens verdienen. David's familie komt over vanuit Argentinië om hun zoon te steunen in zijn doorbraak naar de internationale glorie. Zijn debuut in het eerste elftal maakt hij tegen Paris Saint-Germain tegen wie hij slechts enkele minuten mag invallen. Steeds vaker mag hij invallen en laat hij zien waar hij toe in staat is... scoren. Het seizoen 1996/1997 geld als zijn echte doorbraak. Samen met zijn maatje Thierry Henry speelde AS Monaco menig grote ploeg van het veld. Trezeguet scoorde in 27 wedstrijden 18 doelpunten en scoorde ook nog eens vier doelpunten in Europees verband.

Luukie23 zei:
Ligt eraan. Ik ben vol voor de Fransen. vondt het dus wel een amusante wedstrijd (eerste heflt goed van franse kant). Tweede helft heb ik me kapotgelachen door het onvermogen van Portugal

Ik vond Scolari nou ook niet echt werelds wisselen. In plaats van een rechtsback voor een rechtsback had hij beter meteen een aanvaller/middenvelder erbij kunnnen doen. Had Pauleta ook kunnen blijven staan. Hij raakte geen pepernoot dit WK, maar je zag op het eind dat ze iemand voor de goal misten.

WuLee zei:
Ik vond Scolari nou ook niet echt werelds wisselen. In plaats van een rechtsback voor een rechtsback had hij beter meteen een aanvaller/middenvelder erbij kunnnen doen. Had Pauleta ook kunnen blijven staan. Hij raakte geen pepernoot dit WK, maar je zag op het eind dat ze iemand voor de goal misten.
Juist Pauleta deed tweemaal niets, maar wanneer Valente Barthez lopte ging iemand als Pauleta aan de tweede paal staan om de bal binnen te tikken. Zeker weten Pauleta heeft een neus voor zo'n zaken.

Laatst bewerkt:
WuLee zei:

Vorig EK ook al niet, en het EK ervoor ook niet. En toch scoort hij ieder seizoen bij Bordeaux en PSG de nodige goals. Snap niet waarom Nuno Gomes niet een kans kreeg (volgens mij ligt die, net als Trezeguet, niet goed bij de trainer)

Pauleta:
jaar club wedstr. goals competitie
2000/01 Girondins Bordeaux 28 20 Frankrijk
2001/02 Girondins Bordeaux 33 22 Frankrijk
2002/03 Girondins Bordeaux 36 23 Frankrijk
2003/04 Paris Saint-Germain 37 18 Frankrijk
2004/05 Paris Saint-Germain 35 14 Frankrijk
2005/06 Paris Saint-Germain 36 21 Frankrijk

Nuno Gomes:

Waar blijven die van Gomes:D ?
Juist het was trouwens zijn verjaardag gisteren hij kon hem toch dit geschenk gegeven hebben. Net alsof Positga beter is of Gomes:rolleyes:

Manny Ribera zei:
Waar blijven die van Gomes:D ?
Juist het was trouwens zijn verjaardag gisteren hij kon hem toch dit geschenk gegeven hebben. Net alsof Positga beter is of Gomes:rolleyes:

Wilde ik er bij zetten, maar Gomes blijkt niet zo veel gescoord te hebben afgelopen seizoenen. Maar hier zijn ze dan:

1994/95 Boavista 17 1 Portugal
1995/96 Boavista 28 7 Portugal
1996/97 Boavista 34 15 Portugal
1997/98 Benfica 33 18 Portugal
1998/99 Benfica 34 24 Portugal
1999/00 Benfica 34 18 Portugal
2000/01 Fiorentina 30 9 Serie A
2001/02 Fiorentina 23 5 Serie A
2002/03 Benfica 27 9 Portugal
2003/04 Benfica 21 7 Portugal
2004/05 Benfica 13 5 Portugal
2005/06 Benfica 29 15

David Trezeguet wordt op 15 oktober 1977 geboren in het Franse Rouen en is de zoon van Argentijnse ouders. Niet lang na zijn geboorte keert de familie Trezeguet terug naar Argentinië, waar David opgroeit. In juli 1995 arriveert David Trezeguet voor het eerst in Monaco, waar de plaatselijke voetbalclub AS Monaco zijn eerste professionele werkgever zal zijn. Hij zou hier samen komen te spelen met een andere getalenteerde voetballer Thierry Henry. Beide spelers begonnen echter te voetballen in het tweede elftal en moesten hun plek in het eerste eerst maar eens verdienen. David's familie komt over vanuit Argentinië om hun zoon te steunen in zijn doorbraak naar de internationale glorie. Zijn debuut in het eerste elftal maakt hij tegen Paris Saint-Germain tegen wie hij slechts enkele minuten mag invallen. Steeds vaker mag hij invallen en laat hij zien waar hij toe in staat is... scoren. Het seizoen 1996/1997 geld als zijn echte doorbraak. Samen met zijn maatje Thierry Henry speelde AS Monaco menig grote ploeg van het veld. Trezeguet scoorde in 27 wedstrijden 18 doelpunten en scoorde ook nog eens vier doelpunten in Europees verband.

Dat had Santino net gezegd ja, hoef je niet nog een keer te herhalen.

Silva zei:
Dat had Santino net gezegd ja, hoef je niet nog een keer te herhalen.

Jij zei toch dat hij er niet Argentijns uitzag en dat 'het dan wel zo zou zijn'

Kwam niet over alsof je het aannam, dus dacht ik post dat stukje tekst ff, dan geloof je het zeker. By the way, er staat veel in wat nog niet gepost was

Misschien was ik niet duidelijk, mijn fout.

Silva jij bent een eerlijk man :thumb:

Dat wordt een smerig partijtje voetbal dan! Haha.

Die wedstrijd vanavond moeten ze echt afschaffen...Derde of Vierde op een WK? Who cares?

Luukie23 zei:
Die wedstrijd vanavond moeten ze echt afschaffen...Derde of Vierde op een WK? Who cares?

In Turkije barstte in 2002 alsnog een feest uit nadat hun ploeg 3e was geworden op het wk. Idem in kroatie 1998. Wij Nederlanders zijn wat dat betreft niet eerzuchtig genoeg. 3e of 4e maakt bij ons geen zak uit maar andere landen spelen alsnog voor de eer van hun land.

bouwens62 zei:
In Turkije barstte in 2002 alsnog een feest uit nadat hun ploeg 3e was geworden op het wk. Idem in kroatie 1998. Wij Nederlanders zijn wat dat betreft niet eerzuchtig genoeg. 3e of 4e maakt bij ons geen zak uit maar andere landen spelen alsnog voor de eer van hun land.

Oh ja, en daarom doen een zwik (top)-spelers niet mee. Die gasten zitten daar echt niet op te wachten.

Ballack, Lehmann, Friedrich, Mertesacker, en waarschijnlijk Klose en Borowski...ze klagen over blessures, maar als het de echte finale was geweest, haddden ze niet geklaagd. Geeft dus aan hoe belangrijk die wedstrijd is

Luukie23 zei:
Oh ja, en daarom doen een zwik (top)-spelers niet mee. Die gasten zitten daar echt niet op te wachten.

Ballack, Lehmann, Friedrich, Mertesacker, en waarschijnlijk Klose en Borowski...ze klagen over blessures, maar als het de echte finale was geweest, haddden ze niet geklaagd. Geeft dus aan hoe belangrijk die wedstrijd is

Nu heb je het over Duitsers die kunnen niet tegen hun verlies :D Nee spelers die een blessure hebben zetten niet alles opzij om in de troostfinale te spelen. En het is ook niet meer dan logisch om je reserves speelminuten te geven(ook dit zijn topspelers hoor)

Maar het gaat wat ver om te zeggen : Who cares! Want dat is dus al uit het verleden gebleken dat er genoeg landen wel om geven.

Laatst bewerkt:
bouwens62 zei:
Nu heb je het over Duitsers die kunnen niet tegen hun verlies :D Nee spelers die een blessure hebben zetten niet alles opzij om in de troostfinale te spelen. En het is ook niet meer dan logisch om je reserves speelminuten te geven(ook dit zijn topspelers hoor)

Maar het gaat wat ver om te zeggen : Who cares! Want dat is dus al uit het verleden gebleken dat er genoeg landen wel om geven.

Ok, ben ik met je eens dat er landen zijn waar het wel wat voor betekend, maar derde of vierde plaats maakt niet veel uit. De eerste plaats die telt. Ook voor de spelers. Na het verliezen van de halve finale, zal de helft het liefst het vliegtuig instappen en naar huis gaan...

Portugal krijgt nog even slaag van Duitsland. 3-0 voorlopig.

EricR zei:
Portugal krijgt nog even slaag van Duitsland. 3-0 voorlopig.

zwaar klote dus..........!!

van mij hadden die duitsers allang naar HUIS gemogen...............oh shit, ze zijn al thuis!!:o

:D :D :D

verveel me kapot hier, nog ff wachten op werk..........
:p

Terug
Naar boven