XXL Nutrition

Hey girls ff een vraagje..

Thai

Novice
Waardering
0
Het ging de 1e x niet helemaal goed, dus hoop niet dat deze vraag 2x terug komt..
Ik werk in de onregelmatige diensten, voornamelijk laat en nacht, dwz, dat ik gemiddeld, tussen 13u en 19 begin, (en alles wat daar tussen zit..)en eindig zo tussen de 22 en 02.15u Dus hoe onregelmatig wil je het hebben.. Ik ga meestal zo rond 9/9.30 naar de sportschool, en ben ondertussen zo ver dat ik maar tussen de middag warm eet(als dat lukt). Heb natuurlijk geen beschikking over een koelkast op mijn werk, want ben alleen maar onderweg, dus sleep ik natuurlijk mijn hele hebben en houden mee, (alsof ik daar ruimte voor heb)..om nog een beetje fatsoenlijk aan een maaltijd of 6,7,8 te komen op een dag..Heb dus lange dagen,en vroeg me af, of er onder jullie zijn met hetzelfde probleem, trouwens elke tip of idee is welkom, het is al een sport op zich, om te bedenken wat, wanneer, en hoe laat ik ga eten:eek:
Thx alvast...Thai:D

zilverfolie doet een hoop..

• Topic Starter Topic Starter
:) ja das waar, rollen genoeg..

Ik neem altijd een grote koelbox mee en daar gaat heel wat in.
18 brood en/of rijst kwark 2 bananen kiwis en 2 liter melk.
Ben ook de enige die er bijloopt alsof ik naar het strand gaat maarja het werkt.

Try it.

Ik neem altijd een grote koelbox mee en daar gaat heel wat in.
18 brood en/of rijst kwark 2 bananen kiwis en 2 liter melk.
Ben ook de enige die er bijloopt alsof ik naar het strand gaat maarja het werkt.

Try it.

hahha
zie je idd al lopen :P

slippertjes erbij :D

• Topic Starter Topic Starter
Hahaha wat een hit, ik zie me al lopen in mijn uniform op slippers, incl koelbox, nou ja, tis weer eens wat anders:D

Terug
Naar boven