AndroidHealthClinic

hgh 10 iu zetten maar weinig resultaat

Als je een kitje hebt om je igf waardes te testen weet je toch of je fake gear hebt of niet.

Als je een kitje hebt om je igf waardes te testen weet je toch of je fake gear hebt of niet.

nee, want de igf verhoging is erg persoonsgebonden, en daarbij komt dat je igf zoiezo al een pak verhoogd is door de aas die je gebruikt :)
verder is de igf verhoging cumulatief dus na 3 weken zo'n testje doen?
is natte vinger werk imo

Na 5 weken nog zeer goed te doen. Timing is erg belangrijk, kitje kost kleine 75 euro

Na 5 weken nog zeer goed te doen. Timing is erg belangrijk, kitje kost kleine 75 euro

om een min of meer correct resultaat te hebben zou ie het moeten testen VOOR hgh gebruik en tijdens, en tijdens zou ie dan niet aan aas mogen zitten ... dus ik blijf erbij dat het natte vinger werk is om nu zo'n test te gaan doen.

• Topic Starter Topic Starter
om een min of meer correct resultaat te hebben zou ie het moeten testen VOOR hgh gebruik en tijdens, en tijdens zou ie dan niet aan aas mogen zitten ... dus ik blijf erbij dat het natte vinger werk is om nu zo'n test te gaan doen.

ja zit aan 750 mg testo enanthaat,,ik heb zo lang gewacht tot ik aan het aromatiseeren kwam.
Zo als ik het gelezen heb nuttig je dan de hgh totaal uit.
Ik ben weer terug gegaan naar 5 iu per dag,wacht het wel af 3 weken doet het niks,gaat het de prullenback in.
Dan heb ik nog jintropin ,,,of green tops genoemd,niet dat ik daar weer comentaar op krijg liggen.probeer ik die over 2 weken kijken wat dat doet.

greens zijn normaal als ze van goeie dealer komen wel ok hoor :)

ja zit aan 750 mg testo enanthaat,,ik heb zo lang gewacht tot ik aan het aromatiseeren kwam.
Zo als ik het gelezen heb nuttig je dan de hgh totaal uit.
Ik ben weer terug gegaan naar 5 iu per dag,wacht het wel af 3 weken doet het niks,gaat het de prullenback in.
Dan heb ik nog jintropin ,,,of green tops genoemd,niet dat ik daar weer comentaar op krijg liggen.probeer ik die over 2 weken kijken wat dat doet.

welke heb je dan kerel?

---------- Toegevoegd om 18:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:34 ----------

Zie het al nordictropin...das imo niet zo een beste,nergens info,ook niet op BOS of op US fora,niemand die het kent...wel fancy doosje natuurlijk,maar voor de rest?

Je jin is ook generiek,Genshi shipt niet naar eu of us onder jintropin

• Topic Starter Topic Starter
Nordic is een kaping van nordi tropin.... Leuke ring to it maar voor de rest totaal onbekend.

Terug
Naar boven