AndroidHealthClinic

HGH en hypo...

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha nou simpel, was goed zoeken hoor.

Ik begin er zelf morgen mee. Ben benieuwd.
 
Zit nu 12 dagen alleen aan 3,3iu HGH hygentropin only.
Maar ik heb nu in de laatste 4 dagen al meerdere malen hypo gehad, er valt niet tegen op te eten.
Enige wat helpt is druivensuiker, heb vanavond 2uur na me avond eten van 1000kcal bij een tanktion naar binnen gekropen, wankelend om dextro te kopen.
Me glucose is gewoon telkens te laag...

Heeft iemand een idee hoe dat kan, en na zo een korte tijd al....
En gaat dit weg naar mate ik langer aan de hgh zit, of zal t alleen maar erger worden?

Snizel
Zit nu 12 dagen alleen aan 3,3iu HGH hygentropin only.
Maar ik heb nu in de laatste 4 dagen al meerdere malen hypo gehad, er valt niet tegen op te eten.
Enige wat helpt is druivensuiker, heb vanavond 2uur na me avond eten van 1000kcal bij een tanktion naar binnen gekropen, wankelend om dextro te kopen.
Me glucose is gewoon telkens te laag...

Heeft iemand een idee hoe dat kan, en na zo een korte tijd al....
En gaat dit weg naar mate ik langer aan de hgh zit, of zal t alleen maar erger worden?
Sniezel alles goed? K weet t dat een ouder topic is, maar ik heb de zelfde probleem als ie van jou!
Ik heb het hygetropin 10iu gebruik voor maar 11 of 12 dagen , door het zelfde symptomen ,ben ik gewoon niet verder met het zetten, gevoel van flauwvallen heel erg awenwezig de hele dag door, duizeligheid , hartkloppingen , veel plassen. Zelfe veel poepen denk door stress, Ik ben inmiddels al 8 dag vandaag , zonder het zetten van hg, maar de symptomen spelen er nog steeds, ben zelf naar de dokter geweest, volledig bloedonderzoek kwam er niks uit alleen dat twee warden van mijn lever iets omhoog waren, maar niks om zorgen er voor te maken. Mijn vraag is; hoelang was jou symptomen compleet weg ? Las dat jij 6 dagen zei maar ergens zei jij het ook 2 weken ? Heb je nog wat ideeën om mijn hormonen weer op de goed ritme krijgen? Alvast bedankt .....
 
Laatst gezien 9 dec 2016
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven