XXL Nutrition

hgh only (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ben ik geweest.

Iedereen is clean. Niemand weet waar ik het over heb. Ze zouden niet eens weten waar je dat spul vandaan zou moeten halen..

Snappie em.. Wordt dus niet over gesproken daar.. En hier wel gewoon openlijk dus vandaar..
 
Ben ik geweest.

Iedereen is clean. Niemand weet waar ik het over heb. Ze zouden niet eens weten waar je dat spul vandaan zou moeten halen..

Snappie em.. Wordt dus niet over gesproken daar.. En hier wel gewoon openlijk dus vandaar..

Als iedereen zegt natty te zijn. Hoe weet je dan dat iedereen in het off seizoen op gear zit?
 
Op de forums wordt er niet over gesproken.

Maar toen ik zelf nog op niveau trainde met dit soort gasten kon ik ze niet bijhouden meer. Dat was al raar.
Daarnaast werd er daar in de kleine kring gewoon openlijk over gesproken. Zo nam een trainings maatje van mij 250mg test per week en deed dat 20weken door en combineerde dat met iets van dianabol vrij lage hoeveelheden dat wel maar genoeg om gasten als ik voorbij te streven..
 
Dus omdat je wat gasten niet bij kon houden zaten ze gelijk aan de gear en is het heel normaal voor iedereen in het off seizoen?
Beetje rare redenering.

Verder moet je dat ene kleine kringetje van alle sporters waarvan je dus wel weet dat ze gebruiken eens opzoeken. Hun hebben vast meer ervaring met gear en duursport dan wij die gear gebruiken om groter te worden. Denk dat alles verder al gezegd is.

Geen t3 zonder aas
Geen hgh zonder aas
Lange kuur is lang herstel.

Als je toch gear wilt gebruiken zou ik het juist in het sprintseizoen gebruiken.
Dan zou ik Hgh en low test pakken met bold. Eventueel halo pakken bij je belangrijkste wedstrijden. En inlezen over epo.
 
Back
Naar boven