XXL Nutrition

HGH / IGF-DES / Insuline / Test E / Deca / Methyl Tren

Bezoekers in dit topic

Hoe is de IGF-DES tot nu toe?
 
Hoe is de IGF-DES tot nu toe?
De IGF-DES heb ik tot nu toe 1x keer gezet in beide borstspieren, 1 links & 1 rechts. Het spul is een beetje branderig met injecteren, en in de spier lijkt het na de injectie een X tijd te gloeien. Best aangenaam, maar apart gevoel.

Wat betreft gains van IGF-DES kan ik nu nog onmogelijk iets merken. De opgedeelde cellen hebben wel tijd nodig om te kunnen groeien. Ik kan sowieso geen uitspraak doen over de gains wat betreft IGF-DES only, aangezien ik nog wel wat andere middelen gebruik, maar zo ver was je zelf ook al :p

Ik denk dat ik al mijn IGF-DES zal gebruiken voor mijn borstspieren, daar waar deze toch wel iets achter lopen in vergelijking tot de rest van de spiergroepen. Mijn rechterkuit niet meegerekend, maar dat is te wijten aan een knieblessure die nog dagelijks aanwezig is, en dit voorlopig ook blijft.

---------- Toegevoegd om 16:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:27 ----------

Joo,

Ik wilde eigenlijk gisteren updaten, maar had te maken met een telefoon welke een eigen leven lijdt zo nu en dan. Dus was maar gestopt voordat ik het ding tegen de muur zou gooien uit frustratie :p

Vrijdag was ik aanvankelijk gestart met deze kuur. Achteraf gezien had ik misschien beter kunnen starten na het afgelopen weekend. Afgelopen weekend ben ik met maten naar Zeeland geweest, en hebben we het hele weekend op een boot gechilled. Zodoende had ik moeite mijn normale voeding binnen te krijgen, en was dit het moment om weer eens te zondigen in de vorm van alcohol. Het positieve was dat mijn libido, wat natuurlijk skyhigh is, goed van pas kwam. Ik heb lekker genoten van het vrouwelijk schoon, niks te klagen gehad, ja misschien toen we zondag naar huis gingen en ik wilde blijven :p

Gisteren ging ik dan maar eens op de weegschaal staan, en deze gaf precies 100kg aan. In de spiegel oog ik ietsje droger, met name mijn borst & schouders. Ik heb gisteren trouwens ook 500mg Test E geïnjecteerd, alles verliep zoals gewoon zonder problemen. Het gewichtsverlies zal wel wat minimaal vocht zijn wat ik kwijt ben geraakt na afgelopen weekend. Een weekend vol alcohol en weinig voedzaam eten. Beetje zonde, maar ik had erger verwacht moet ik eerlijk zeggen. Als ik er aan denk zal ik bij de volgende update mijn armomtrek gaan bijhouden, is misschien wel leuk om te zien, en zo niet dan sla je een paar regels over.

Trainen ging gisteren wel lekker, en misschien is het wat vroeg/dus placebo, maar ik leek een soort bovengemiddeld alpha gevoel te ervaren. Trainen ging verder nog gewoon normaal zoals ik het gewend ben, alleen de vrouwen zijn al heel wat interessanter geworden. Ik kan m'n focus zo nu en dan niet bij mijn oefening houden omdat er dan weer een mooie bil langs wipt die al mijn aandacht opeist. De fantasieën komen daarna wel :p Ik heb er wel moeite mee om dames niet mee naar huis te vragen na het sporten, niet dat het erg is, maar de dames om me heen in de gym weten dat ik niet zo'n type ben. Dus als ik het nu wel ineens doe, en dan bedoel ik zowat elke dag, dan gaan er natuurlijk wel belletjes rinkelen.

Insuline heb ik vandaag voor de 2e keer op werk gezet, gisteren was de 1e keer, en ik heb al van verschillende collega's gehoord dat mijn aders er nog meer uitspatten dan normaal. Even ter kennisgeving, ik houd mijn gebruik voor mensen op werk geheim. Ik heb wel vaker de vraag gehoord waarom ik toch continu met zo'n shake beker rondloop met zoete troep erin. Tja, raad maar raak.

HGH zet ik 's ochtends zodra ik wakker word de 1e keer, de overige 3 keer zet ik op werk. Lekker met me insulinespuitje en HGH in het toilet. Beetje onhandig allemaal, maar het moet maar. Ik zorg er kostte wat kost wel voor dat het met de hygiene goed zit, maar das logisch. Sides van de HGH heb ik echter nog niet ervaren, ondanks dat ik 8iu per dag zet, dit voor drie dagen in de week. Morgen nog een dagje aan de HGH, en dan vier dagen alleen Insuline en IGF-DES.

IGF-DES heb ik vandaag aan het begin van de middag in mijn borst gezet. Beetje branderig als het eenmaal geïnjecteerd is, verder niet storend, maar een beetje een apart gevoel. Ik heb 40mcg geïnjecteerd in zowel de linker als rechter borstspier, een totale dosis dus van 80mcg. Ik ben er wel gelijk achter dat prikken in de borst niet mijn ding is. Ik kan niet echt een relaxte houding vinden, en vanmiddag brak ik bijna mijn naaldje af op mijn huid, gelukkig niet erin :p Verder kan ik nog weinig zeggen over de IGF-DES, daar waar deze de tijd nodig heeft om zijn werk te kunnen doen.

Nu eerst maar eens een voedzaam hapje eten. Daarna even douche, mijn tas pakken voor de gym, insuline erin knallen en dan rond 7 uur knallen in de gym.

Vanavond rug / biceps op het programma.


Peace
 
8iu hgh per dag ga je toch snel moeten voelen aan je gewrichten. Als dit niet het geval is gooi je die hgh maar weg....
 
Welke hgh hebte gij?
 
Pff 8 iu waar laat je het? Ik heb al reumasymptomen met 5 iu nu
 
Pff 8 iu waar laat je het? Ik heb al reumasymptomen met 5 iu nu
Ik heb met 8iu tot nu toe nog nergens last van. Ben wel wat slaperiger, en polsen en vingers zijn/lijken dikker.
Voor de reat nog geen "sides" opgemerkt.

---------- Toegevoegd om 09:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:19 ----------

Pff 8 iu waar laat je het? Ik heb al reumasymptomen met 5 iu nu
Welke HGH heb jij als ik vragen mag? :)
 
Ja ik ook canada
 
Hoeveel kost canada per 100iu? Ik heb alley...
 
Hoeveel kost canada per 100iu? Ik heb alley...
Zal ongeveer hetzelfde kosten als Alley, die prijzen verschillen niet zo zeer.

Ik heb zelf hiervoor Alley HGH gehad. Ik zette 10iu per dag, 4 dagen per week. Jammer genoeg heb ik letterlijk niets gemerkt, ook geen dikke vingers of pijnlijke gewrichten, echt precies nul.

Daarom nu Canada's aan het proberen.

Maar antwoord op je vraag; aangezien prijzen niet mogen, het kost ongeveer evenveel.

---------- Toegevoegd om 16:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:46 ----------

Vanochtend stond de weegschaal weer op 100,5kg. Ik heb dus weer een half kilootje aangezet, en ben weer teeug op gewicht van voor het weekend.

HGH heb ik vandaag weer 4x 2iu gezet, het laatste shot een paar uurtjes terug, zeg rond 16:00 uur. Insuline ben ik vanochtend niet aan toegekomen, omdat ik mijn shakes thuis was vergeten, ben 's ochtends altijd zo bizar suf en nu met HGH helmaal. Ik durfde de gok niet te nemen om Insuline te zetten zonder m'n shakes. Dus vandaag wordt 1x Insuline zetten, zometeen vlak voor het trainen.

Ik kon het trouwens ook niet laten om IGF-DES vanmiddag in mijn triceps te zetten. 40mcg IGF-DES per tricep, 80mcg in totaal dus. Zit er tevens aan te denken nog wat extra IGF-DES erbij te halen, maar dit is tot nu toe slechts een speelse gedachte.

Gisteren was mijn training trouwens echt heerlijk, ik had rug / biceps gepakt. De Insuline zorgde ervoor dat ik helemaal bol stond, terwijl ik geen of nihil vocht vasthoud. M'n vleugels stonden lekker bol, leek wel alsof ik niet normaal met m'n armen langs m'n lichaam kon lopen zo'n pomp stond erop. Overal aders ook, zelfs 4 stuks in m'n voorhoofd

Ik ga nu nog even mijn broccoli, zoete aardappelen en kip naar binnen harken en dan mijn tas weer pakken. En de Insuline en shakes natuurlijk niet vergeten dit keer :p

Zometeen schouders / traps / abs vlammen in de gym.

Keep you updated.


Peace
 
Hoe los je het op als je merkt dat je (kostbare)hgh niet werkt naar behoren? En wil je weten wat je dan wel hebt ingespoten?
 
Waarom verdeel je zoveel je hgh?
 
Hoe los je het op als je merkt dat je (kostbare)hgh niet werkt naar behoren? En wil je weten wat je dan wel hebt ingespoten?
Ik vertrouw het merk dat ik gebruik. Heb juist hiervoor gekozen omdat dit een stabiel merk lijkt te zijn, met de nadruk op lijkt te zijn.

Als het niet blijkt te werken, vertrouw ik mijn bron niet meer, en deze heeft toch wel een goede naam. Ik neem aan dat deze zelf ook geen imagoschade wil oplopen, en dus geen neppe zooi gaat verspreiden. Maar ik hoef niet te weten wat ik dan wel heb ingespoten als het niet werkt, dan wordt het helemaal een dure grap. Het is sowieso al een dure grap als je het zelf niet test, want je bent wel een aantal kits verder voor je merkt dat het ze ding doet.

---------- Toegevoegd om 05:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:44 ----------

Waarom verdeel je zoveel je hgh?
Bedoel je qua verdelen 4x per dag 2iu, of bedoel je verdeeld over 3 dagen in de week?

4x per dag 2iu doe ik omdat dit in de burst theorie aan de hand hiervan het Moeder Natuur effect zo meer wordt nagebootst. Uit nieuwsgierigheid naar de werking van dit schema hanteer ik het dit maal.

Verdeeld over 3 dagen in de week doe ik, idem dito als hierboven, omdat aan de hand hiervan het Moeder Natuur effect zo meer wordt nagebootst.

Op de HGH-loze dagen vul ik het op met Insuline & IGF-DES.
 
Canada is goed, maar gaan ze ineens onderdoseren dan kan je dealer daar toch ook niks aan doen?
 
Ik dacht dat je hgh toch wel elke dag moest injecteren voor minstens 2 maanden... Tuurlijk merk je geen verschil als je een maand doet... Ookal zit je op 10iu kan je liever 5iu voor 2 maanden. Ik begrijp wel dat je igf zo kan gebruiken maar hgh? Ik heb trouwens de nieuwe versie van alley doet wel echt iets... :)
 
Hoe los je het op als je merkt dat je (kostbare)hgh niet werkt naar behoren? En wil je weten wat je dan wel hebt ingespoten?

Ik ben genaaid voor 500,- bij een bron waarvan je zou zeggen dat ie ze (IFBB) naam hoog heeft te houden. Maar dat had ik mooi mis, na 1,5 kitje moest ik toch concluderen dat het neppe zooi was.

Wat je dan doet? Boos worden op de bron en je zooi weggooien, ik ga niet iets zetten waarvan ik weet dat het niet het gewenste product is met de hoop dat het iets uithaalt.
 
Ik ben genaaid voor 500,- bij een bron waarvan je zou zeggen dat ie ze (IFBB) naam hoog heeft te houden. Maar dat had ik mooi mis, na 1,5 kitje moest ik toch concluderen dat het neppe zooi was.

Wat je dan doet? Boos worden op de bron en je zooi weggooien, ik ga niet iets zetten waarvan ik weet dat het niet het gewenste product is met de hoop dat het iets uithaalt.
Wat was je dosis? En hoe ver dacht dat je zou komen met 15 flessen - 150iu dat is 1maand op 5iu ongeveer... [emoji28]
 
Is het ECHT zo dat je pas na een paar kitjes iets moet merken? Of is dit niet gewoon een verkoop lulsmoes zodat jij als een idioot meerdere kitjes koopt, om er vervolgens na 2/3 maanden pasachter te komen dat je genaaid bent?
 
Ik had 3 kitjes van 100iu ;) na 150iu de andere 150iu weggegooid.

@ Biomek: nee als ik "clean" zou zijn en ik zou beginnen met HGH dan zou ik er eerder achter komen. Ik was echter al 8 maanden bezig en dan zijn de sides zoals tintelende vingers etc. al weg. Je bent al gezakt in bodyfat etc.

Vandaar dat ik er pas later achter kwam. Het was voor mij moeilijker te merken.
 
Back
Naar boven