Opletten met die insuline. De ene keer heb je misschien wat meer carbs tijdens de dag binnengekregen waardoor je idd geen hypo gevoel krijgt...
Dan denk je nu dat het wel meevalt met de insuline en probeer je het weer en knalt die hypo wel in
Klopt, daar heb je zeker een goed punt. Eerlijk gezegd had ik er zo nog niet over gedacht.
Met Insuline wil ik zeker geen risico nemen, en ik speel het zo veilig als mogelijk.
Het is dat ik de shake vergeten was te drinken, want ik was niet van plan hem over te slaan
Maar gelukkig dus geen hypo gehad of iets in die zin, even afkloppen.
---------- Toegevoegd om 15:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:37 ----------
Zoals gepland heb ik afgelopen weekend rust genomen. Het is me gelukt, al moet ik zeggen dat het met moeite ging
In het weekend de Insuline wel doorgezet, en op zondag nog wat IGF-DES in mijn borst geïnjecteerd. Al blijf ik m'n borst echt een vervelende plek vinden om te injecteren. Tot mijn verbazing had ik tijdens het weekend weer een jojo-effect. Ik heb hier vaker last van, en ondanks minimaal vocht vasthouden, presteer ik het dan toch met regelmaat om de ene dag 2 tot 1,5kg lichter of zwaarder te zijn dan de dag ervoor. Behoorlijk vervelend, maar goed het is niet anders. Zo schommelde ik in het weekend tussen 99,5 en 101,5kg, best apart.
Gisteren weer HGH gezet, en holy fvck, ik word echt helemaal knettergek van m'n vingers/handen, had ik gedurende het weekend ook last van. Ze slapen zo vaak, het is simpelweg niet grappig meer. Ik laat best vaak iets uit m'n handen vallen nu, puur omdat er weinig gevoel in mijn vingers aanwezig is. Zondag op maandag nacht kon ik trouwens amper slaap vatten doordat ik gek werd van mijn vingers voornamelijk. Echt een zwaar slapend gevoel, plus een soort van pijn als ik ze überhaupt al bewoog.
Tussen alle insulinespuitjes door vond ik gisteren ook nog een gaatje om 500mg Test E / 250mg Deca / 300mg Tren E te injecteren. Jawel, Tren E erbij inderdaad. Ik zit toch al aan een shitload aan gear, en wilde al langer Deca en Tren eens combineren, naja bij deze dus. Die ene extra ml maakt ook geen ruk uit.
Vanochtend toen ik op m'n werk op de weegschaal ging staan, stond deze wederom op 101kg. Met een kleine teleurstelling richting mijn kluisje lopend, kreeg ik toch het gevoel dat ik iets extra had. Shirt uitgetrokken en jawel, ik oog wederom wat droger. Leuk, maar ik zie liever wat extra massa, mijn lichaam heeft al veel en dan bedoel ik erg veel moeite om massa aan te zetten. Droger word ik na 1x met mijn ogen knipperen al.
Vanavond een kleine twijfel of ik ga trainen, ik heb vandaag echt ziekelijk last van vermoeidheid. Vannacht slecht geslapen, en gisteren loeihard mijn rug getraind. Waarschijnlijk ga ik toch wel trainen, want ik moet er toch even zijn, en als je er dan toch bent....
Peace