XXL Nutrition

HGH / IGF-DES / Insuline / Test E / Deca / Methyl Tren

Bezoekers in dit topic

Ik had 3 kitjes van 100iu ;) na 150iu de andere 150iu weggegooid.

@ Biomek: nee als ik "clean" zou zijn en ik zou beginnen met HGH dan zou ik er eerder achter komen. Ik was echter al 8 maanden bezig en dan zijn de sides zoals tintelende vingers etc. al weg. Je bent al gezakt in bodyfat etc.

Vandaar dat ik er pas later achter kwam. Het was voor mij moeilijker te merken.

Dat maakt het weer iets anders, dat kan ik me idd voorstellen. Het is en blijft moeilijk, legit HGH :(

Jup, voor mij enkel nog complete pennen ;)

Is het ECHT zo dat je pas na een paar kitjes iets moet merken? Of is dit niet gewoon een verkoop lulsmoes zodat jij als een idioot meerdere kitjes koopt, om er vervolgens na 2/3 maanden pasachter te komen dat je genaaid bent?

is idd bullshit.

Echte hgh voel je binnen de 10 dagen als je op 4iu per dag zit.

---------- Toegevoegd om 18:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:12 ----------

Jup, voor mij enkel nog complete pennen ;)

zijn vrij kostelijk maar daar heb je maar 3-4 iu/dag van nodig.

Mijn ervaring is dat HG vanaf 2 IU al nuttig is ;)

Mijn ervaring is dat HG vanaf 2 IU al nuttig is ;)

Voor vetverbranding en een mooiere strakke huid te krijgen dan. Om echt massa op te bouwen heb je toch wel iets meer nodig denk ik.

is idd bullshit.

Echte hgh voel je binnen de 10 dagen als je op 4iu per dag zit.

---------- Toegevoegd om 18:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:12 ----------

zijn vrij kostelijk maar daar heb je maar 3-4 iu/dag van nodig.
Wat voel je binnen de 10 dagen als je op 4iu zit?

groeipijntjes, vocht, pijnlijke handen/vingers, moe zijn en soms wat slapende lichaamsdelen als je smorgens wakker word. Ik spreek hier wel over HG GH! Je lichaam moet wennen aan GH en de eerste maand heb je zowiezo die symptomen als je 4-5 iu/dag zet.

groeipijntjes, vocht, pijnlijke handen/vingers, moe zijn en soms wat slapende lichaamsdelen als je smorgens wakker word. Ik spreek hier wel over HG GH! Je lichaam moet wennen aan GH en de eerste maand heb je zowiezo die symptomen als je 4-5 iu/dag zet.
Ohh jaa dat wel jaa...

Toch vreemd, GH zorgt niet binnen 10 dagen voor groei en het vocht/pijnlijke handen en vingers zouden juist komen door de toegevoegde zooi in UG HGH.

Vanmorgen wakker geworden met slapende handen, nu om 09:40 uur slapen ze nog steeds. Niet heel erg, maar wel redelijk merkbaar. Heb al een paar keer iets laten vallen inmiddels :p Daarnaast voel ik mijn gewrichten wel iets deze ochtend.

Gisteren tijdens trainen had ik al een aantal keer een soort van drukkend en/of stekend gevoel in beide polsen, verder niet heel hinderlijk maar wel merkbaar.

Uit eigen ervaring durf ik nu ook te melden dat je HGH voelt na ongeveer 10 dagen. Ik zit nog binnen die 10 dagen.

De weegschaal stond vanochtend op 101kg. Plus ik oog weer ietsje droger, al kan schijn natuurlijk bedriegen.

Ik ga vanavond nog trainen en neem het weekend rust, als ik het volhoud :D

Vandaag en in het weekend zet ik alleen Insuline & IGF-DES. Maandag staat HGH weer op het schema.

Ik ga zometeen 10iu Insuline zetten, misschien wat vroeg, maar ik merk dat ik niet heel gevoelig ben voor Insuline. Gisteren tijdens trainen was ik namelijk vergeten mijn tweede shake te drinken, maar ik had nergens last van in de zin van een hypo.

Peace

Toch vreemd, GH zorgt niet binnen 10 dagen voor groei en het vocht/pijnlijke handen en vingers zouden juist komen door de toegevoegde zooi in UG HGH.

Dit.

Waarom staat dit dan bij de bijwerkingen lijst van Norditropin / somatropine op apotheek.nl?

De belangrijkste bijwerkingen zijn de volgende.
Soms:
Pijn, jeuk en irritatie op de injectieplaats. Om dit voorkomen kunt u het beste elke keer een andere plaats kiezen om te injecteren.
Vooral in het begin van de behandeling hoofdpijn, vocht vasthouden (dikke enkels en voeten), gewrichtspijn, spierstijfheid en tintelingen van de huid. Deze bijwerkingen gaan vanzelf over. Blijft u hier last van houden, raadpleeg dan uw arts.

Laatst bewerkt:
Dit omdat het de bekende bijwerkingen zijn natuurlijk. Echter hebben mensen waaronder ikzelf het vermoeden op basis van me gebruikerservaring dat er bij UG HGH stoffen worden toegevoegd om deze bijwerkingen na te bootsen. Hierdoor denkt de gebruiker dat de UG HGH zeer goed is.

Ik had zelf op UG veel meer last van vocht vasthouden en CTS. Dosering was wel hoger (3.3-5 IU UG tegenover 2 IU HG) maar ik merk op dit moment (heb even niks genomen en zit nu op nordi's) niet een verminderde werking van de HGH in bijvoorbeeld vetverbranding, vasculariteit, huid, etc.

Welk trainingsschema bedoel je?

Vanmorgen wakker geworden met slapende handen, nu om 09:40 uur slapen ze nog steeds. Niet heel erg, maar wel redelijk merkbaar.

Uit eigen ervaring durf ik nu ook te melden dat je HGH voelt na ongeveer 10 dagen. Ik zit nog binnen die 10 dagen.

Ik ga zometeen 10iu Insuline zetten, misschien wat vroeg, maar ik merk dat ik niet heel gevoelig ben voor Insuline. Gisteren tijdens trainen was ik namelijk vergeten mijn tweede shake te drinken, maar ik had nergens last van in de zin van een hypo.

Peace

Opletten met die insuline. De ene keer heb je misschien wat meer carbs tijdens de dag binnengekregen waardoor je idd geen hypo gevoel krijgt...

Dan denk je nu dat het wel meevalt met de insuline en probeer je het weer en knalt die hypo wel in;)

Opletten met die insuline. De ene keer heb je misschien wat meer carbs tijdens de dag binnengekregen waardoor je idd geen hypo gevoel krijgt...

Dan denk je nu dat het wel meevalt met de insuline en probeer je het weer en knalt die hypo wel in;)
Klopt, daar heb je zeker een goed punt. Eerlijk gezegd had ik er zo nog niet over gedacht.

Met Insuline wil ik zeker geen risico nemen, en ik speel het zo veilig als mogelijk.
Het is dat ik de shake vergeten was te drinken, want ik was niet van plan hem over te slaan :p
Maar gelukkig dus geen hypo gehad of iets in die zin, even afkloppen.

---------- Toegevoegd om 15:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:37 ----------

Zoals gepland heb ik afgelopen weekend rust genomen. Het is me gelukt, al moet ik zeggen dat het met moeite ging :p

In het weekend de Insuline wel doorgezet, en op zondag nog wat IGF-DES in mijn borst geïnjecteerd. Al blijf ik m'n borst echt een vervelende plek vinden om te injecteren. Tot mijn verbazing had ik tijdens het weekend weer een jojo-effect. Ik heb hier vaker last van, en ondanks minimaal vocht vasthouden, presteer ik het dan toch met regelmaat om de ene dag 2 tot 1,5kg lichter of zwaarder te zijn dan de dag ervoor. Behoorlijk vervelend, maar goed het is niet anders. Zo schommelde ik in het weekend tussen 99,5 en 101,5kg, best apart.

Gisteren weer HGH gezet, en holy fvck, ik word echt helemaal knettergek van m'n vingers/handen, had ik gedurende het weekend ook last van. Ze slapen zo vaak, het is simpelweg niet grappig meer. Ik laat best vaak iets uit m'n handen vallen nu, puur omdat er weinig gevoel in mijn vingers aanwezig is. Zondag op maandag nacht kon ik trouwens amper slaap vatten doordat ik gek werd van mijn vingers voornamelijk. Echt een zwaar slapend gevoel, plus een soort van pijn als ik ze überhaupt al bewoog.

Tussen alle insulinespuitjes door vond ik gisteren ook nog een gaatje om 500mg Test E / 250mg Deca / 300mg Tren E te injecteren. Jawel, Tren E erbij inderdaad. Ik zit toch al aan een shitload aan gear, en wilde al langer Deca en Tren eens combineren, naja bij deze dus. Die ene extra ml maakt ook geen ruk uit.

Vanochtend toen ik op m'n werk op de weegschaal ging staan, stond deze wederom op 101kg. Met een kleine teleurstelling richting mijn kluisje lopend, kreeg ik toch het gevoel dat ik iets extra had. Shirt uitgetrokken en jawel, ik oog wederom wat droger. Leuk, maar ik zie liever wat extra massa, mijn lichaam heeft al veel en dan bedoel ik erg veel moeite om massa aan te zetten. Droger word ik na 1x met mijn ogen knipperen al.

Vanavond een kleine twijfel of ik ga trainen, ik heb vandaag echt ziekelijk last van vermoeidheid. Vannacht slecht geslapen, en gisteren loeihard mijn rug getraind. Waarschijnlijk ga ik toch wel trainen, want ik moet er toch even zijn, en als je er dan toch bent....

Peace

De weegschaal is met je mind aan het fucken. Blijf gewoon een week van de weegschaal weg;)

Tren en deca gaat perfect maar ik heb direct gyno bij deze combinatie. Wel zou ik de deca hoog zetten en slechts 200-250mg tren erbij zetten. Je word gemakkelijk droog zeg je dus beter deca, blijft de beste massabouwer.
Ik zou je dosis hgh verlagen en zeer stilletjes opbouwen.

Je hebt genoeg gear binnen waardoor je lichaam positief gaat evolueren. Zelfs als je gewicht gelijk blijft en je droger/harder word ga je dus vooruit. Ikzelf hang ook al een tijdje op 83-84 kilo en krijg er bijna niets bij. Begrijp je dus helemaal:p in oktober ga ik nog eens stevig door bulken en weer wat zwaarder gaan blasten.

Back
Naar boven