AndroidHealthClinic

HGH, IGF, PGF2, en Kuur Tren-Test

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beest, als jij de pijn van de pgf kan verdragen RESPECT:)

Whooo heb je al eerder van deze hoge doseringen gepakt hiervoor TS en zo ja wat was er postief en negatief aan?

Volgens mij is dit gewoon sisevano die hier zit te posten onder een andere naam ?

• Topic Starter Topic Starter
1-20 Supersus 600mg eod, staat er bij Dareal!

MHD, zou je mij niet willen vergelijken met dat ongeleide projectiel?
Bij voorbaat dank.

---------- Toegevoegd om 22:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:05 ----------

Beest, als jij de pijn van de pgf kan verdragen RESPECT:)

Verdragen is een groot woord haha.... Ik neem het voor lief!!

Wat een sisevano taferelen in dit log zeg.

Wat een kuur gek...en ik zit wat moeilijk te doen of 1.8gr per week niet aan de hoge kant is :roflol:

In ieder geval succes...

Wat een kuur gek...en ik zit wat moeilijk te doen of 1.8gr per week niet aan de hoge kant is :roflol:

In ieder geval succes...

Ik dacht al dat ik helemaal gek was geworden(nog gekker dan ik al ben) en dat ik iets gemist had. Damn die doseringen zijn toch bizar hoog?

Zal best werken...maar is totaal niet nodig voor iemand met die lengte en ''slechts'' 110kg. Vooral ook omdat hij zegt al eens 120kg te zijn geweest...die verloren massa zou je zelfs met 1/5e van wat hij nu pakt terug kunnen winnen. Maargoed is zijn keuze, iedereen moet zelf weten wat hij allemaal in zn lichaam wilt pompen, toch? ;)

Ik pomp liever iets te weinig dan te veel erin bro.

Inderdaad...maar laten we zn topic niet ''vervuilen''. Lef heeft hij iig wel :D

Ben benieuwd hoe zijn lichaam ervan binnen uit ziet.
Leuke stats en zal er wel toppie uitzien allemaal, maar ik weet zeker
dat je later veel kwalen/ ziektes gaat krijgen door zoveel en zovaak tren/ diana/ groeihormonen in je lichaam te gooien.

Ben je daar niet bang voor?

Wat heb je aan een super fysiek als je dadelijk de 60 niet eens haalt. Snap echt niet dat mensen dit zichzelf aan doen. Je hele systeem is door de war geschopt door al die heavy kuurtjes. Dit kan NOOIT gezond zijn.

Snap echt niet dat mensen zover gaan en nooit eens nagaan of ze er van binnen ook op vooruit gaan. De binnenkant is altijd nog belangrijker dan wat spiertjes. Wat heb je aan een 10tal jaartjes breed rond lopen en vervolgens je vrouw en kinderen moeten verlaten omdat jij er niet meer bent.

Zelfs je karakter is veranderd aangezien je zelf al aantoont dat je agressief bent en snel bent opgefokt. Mede te zien aan je replies aan dareal terwijl hij gewoon altijd informatieve replies heeft.

Jouw doseringen zijn gewoon ziek. Waarschijnlijk ben je altijd hoog gaan doseren omdat je dacht, meer spuiten = meer massa. en nu zal je wel 4 a 5 gram erin moeten gooien voor enige progressie omdat je lichaam het is gewent.

Maarjah ik hou erover op, je zal dit zelf wel weten.

Ik hoef je geen suc6 te wensen met je gains want dit zal ongetwijfeld wel goed gaan aangezien je er genoeg ingooit.

Ik hoop dat newbies enzo hier geen voorbeeld aan nemen en denken van jah als hij dit kan, kan ik ook wel met 1gram test per week beginnen.

Ben benieuwd hoe zijn lichaam ervan binnen uit ziet.
Leuke stats en zal er wel toppie uitzien allemaal, maar ik weet zeker
dat je later veel kwalen/ ziektes gaat krijgen door zoveel en zovaak tren/ diana/ groeihormonen in je lichaam te gooien.

Ben je daar niet bang voor?

Wat heb je aan een super fysiek als je dadelijk de 60 niet eens haalt. Snap echt niet dat mensen dit zichzelf aan doen. Je hele systeem is door de war geschopt door al die heavy kuurtjes. Dit kan NOOIT gezond zijn.

Snap echt niet dat mensen zover gaan en nooit eens nagaan of ze er van binnen ook op vooruit gaan. De binnenkant is altijd nog belangrijker dan wat spiertjes. Wat heb je aan een 10tal jaartjes breed rond lopen en vervolgens je vrouw en kinderen moeten verlaten omdat jij er niet meer bent.

Zelfs je karakter is veranderd aangezien je zelf al aantoont dat je agressief bent en snel bent opgefokt. Mede te zien aan je replies aan dareal terwijl hij gewoon altijd informatieve replies heeft.

Jouw doseringen zijn gewoon ziek. Waarschijnlijk ben je altijd hoog gaan doseren omdat je dacht, meer spuiten = meer massa. en nu zal je wel 4 a 5 gram erin moeten gooien voor enige progressie omdat je lichaam het is gewent.

Maarjah ik hou erover op, je zal dit zelf wel weten.

Ik hoef je geen suc6 te wensen met je gains want dit zal ongetwijfeld wel goed gaan aangezien je er genoeg ingooit.

Ik hoop dat newbies enzo hier geen voorbeeld aan nemen en denken van jah als hij dit kan, kan ik ook wel met 1gram test per week beginnen.

waarom maak jij je daar druk om? leven en laten leven, heeft je moeder je dat niet geleerd? als hij denkt dat het zo moet, laat m.

Hoi Sis hehehehehee ...zeker weten

waarom maak jij je daar druk om? leven en laten leven, heeft je moeder je dat niet geleerd? als hij denkt dat het zo moet, laat m.

Je hoeft mijn moeder er niet bij te betrekken, is kinderachtig!

Ik geef simpel mijn mening. Zoals je weet lezen er ook veel beginners mee.
Deze mensen zijn misschien bang om bepaalde middelen te gebruiken. Door dit soort kuurtjes verdwijnt deze angst. Zij denken: tjah hij leeft ook nog op deze doseringen, dus wat maakt het uit als ik er ook 1 gram in gooi. Zal vast niet zo erg zijn. Dit soort logjes nemen angst weg, terwijl je juist mensen moet voorbehoeden op wat de middelen met je doen. Tren is een van de meest chemische anabool wat zeker niet goed voor je is (lever etc.). Voorheen was 75mg tren ace eod goed genoeg, dadelijk denken ze dat 250mg tren ace een beginner dosis is, aangezien hij meer als 2gram erin spuit. Daarnaast lees je niks over eventuele voorzorgsmaatregelen. Of proviron/hcg als ondersteuning. Zijn genoeg mensen die snel andere kopieëren. Topicstarter zegt al dat hij nog jong is.

Daarnaast zijn er ook genoeg andere met stats die er in de buurt komen (mits zij eerlijk zijn over hun stats). Vaak doseren zij de helft of zelfs 1/3 van zijn doseringen.

Voordat je het weet hebben we dadelijk mensen op de forum die direct beginnen op 20 jarige leeftijd met HGH/IGF in combi met grammen aan AS. Tjah tis wat je zelf vind, of zoals jij zegt: wat je moeder je heeft geleerd.

Hoeft jou niet misschien te boeien, maar ik denk wel aan mijn mede mens.
ik ben er niet uit om de topic starter aan te vallen, maar andere te waarschuwen wat voor een gevolgen dit soort kuurtjes kunnen hebben.

En btw: Hoi Sis! hahahaha. Krieltje zal het wel weten. ;)
Sis leeft ook op tren ipv van voeding. Zal vast wel zo wezen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Jongens het is goed om positief kritisch naar elkaar te zijn. Iedereen doet toch zijn eigen ding. Het is juist goed om er met elkaar over te chit chatten houden we elkaar scherp toch.

Waarom is er anders een forum?

Je hoeft mijn moeder er niet bij te betrekken, is kinderachtig!

Ik geef simpel mijn mening. Zoals je weet lezen er ook veel beginners mee.
Deze mensen zijn misschien bang om bepaalde middelen te gebruiken. Door dit soort kuurtjes verdwijnt deze angst. Zij denken: tjah hij leeft ook nog op deze doseringen, dus wat maakt het uit als ik er ook 1 gram in gooi. Zal vast niet zo erg zijn. Dit soort logjes nemen angst weg, terwijl je juist mensen moet voorbehoeden op wat de middelen met je doen. Tren is een van de meest chemische anabool wat zeker niet goed voor je is (lever etc.). Voorheen was 75mg tren ace eod goed genoeg, dadelijk denken ze dat 250mg tren ace een beginner dosis is, aangezien hij meer als 2gram erin spuit. Daarnaast lees je niks over eventuele voorzorgsmaatregelen. Of proviron/hcg als ondersteuning. Zijn genoeg mensen die snel andere kopieëren. Topicstarter zegt al dat hij nog jong is.

Daarnaast zijn er ook genoeg andere met stats die er in de buurt komen (mits zij eerlijk zijn over hun stats). Vaak doseren zij de helft of zelfs 1/3 van zijn doseringen.

Voordat je het weet hebben we dadelijk mensen op de forum die direct beginnen op 20 jarige leeftijd met HGH/IGF in combi met grammen aan AS. Tjah tis wat je zelf vind, of zoals jij zegt: wat je moeder je heeft geleerd.

Hoeft jou niet misschien te boeien, maar ik denk wel aan mijn mede mens.
ik ben er niet uit om de topic starter aan te vallen, maar andere te waarschuwen wat voor een gevolgen dit soort kuurtjes kunnen hebben.

En btw: Hoi Sis! hahahaha. Krieltje zal het wel weten. ;)
Sis leeft ook op tren ipv van voeding. Zal vast wel zo wezen.

zomaar dingen overnemen van internet is toch dom, laat staan dat het anabolen zijn. iedereen die dat zomaar doet, mag van mij meteen 2 gram test als eerste kuur pakken :rolleyes:
en ik haal je moeder dr niet bij, tis maar hoe je het leest.
maargoed ik snap je kritiek wel,breng het alleen wat anders.

Jongens het is goed om positief kritisch naar elkaar te zijn. Iedereen doet toch zijn eigen ding. Het is juist goed om er met elkaar over te chit chatten houden we elkaar scherp toch.

Waarom is er anders een forum?

.

Alsof mensen zomaar zo'n kuur overnemen. Vanaf het begin in het topic heeft iedereen het al over de hoge doseringen.

1-20 Supersus 600mg eod, staat er bij Dareal!

Dan heb ik daar echt overheen gelezen!

Trouwens, hoeveel kcal eet je? Kan me niet voorstellen hoeveel je moet eten als je op 2000+mg of zelfs net boven de 4000mg Tren zit met daarnaast nog eens 15IU gh EOD!!!!!!

Respect voor hoe je het doet en dat je het doet! (het kost namelijk niet weinig ;))

amai wederom gekke werk :eek:

maar toch knal ze maatje GROEIEN!!!:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven