- Waardering
- 270
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 20%
Ja dat is echt zoo overduidelijk hehe, lekker 300 deadliften

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wat is dit nou weer voor onzin
stop eens met die Sisevano vergelijking
slim van de jongens die het overnemen, vind het knap als ze 10ml eod weg krijgen![]()

Ja dat is echt zoo overduidelijk hehe, lekker 300 deadliften![]()
Het maakt in principe niet uit wie je bent! al ben je sis, hij loog niet over zijn doseringen! en dat is waar deze thread over gaat!
als jij het wegkrijgt, waarom dan een ander niet
maar hoe ziet je kcal inname eruit en je training?

Cicko kon toch 300kg Deadliften, Sisevano ook al dan?
zien er goed uit
Voeding:
400gr eiwit 1600kcal
900 gr carbs 3600kcal
400gr vet 3600kcal
moet ook wel met zoveel tren en gh900 gram carbs wtf? en 400 gram vet? ****ing animal
Damn bro wat eet je allemaal op een dag...
8800kcal hehemoet ook wel met zoveel tren en gh
Je traint alles 3 keer per 2 weken dus! dit heb ik vroeger ook lange tijd gedaan! was echt ideaal!
800 gr zilvervlies rijst,
voor de rest junkfood, broodjes, pistoletjes, patatjes, hamburgers ga zo maar door, elke dag lekker uiteten je kent het wel.
ik denk dat ik nog wel over de 900gr crabs kom.
de eiwitten bestaan uit 1.5 kg kip, veel melkproducten, shakes, noten/pinda's enz, soja melk ga zo maar door.
Potverdomme bro je spuit als een junk daar moet ook elke dag junkvoedsel bij vanzelfsprekend hehehehe.
s6 gozer ik ben echt benieuwd hoeveel je gaat gainen hou ons op de hoogte.

zie je a.s. week wel, zie je uit wat voor hout ik gesneden ben![]()
SIS zit weer te spammen.
Overduidelijk dat hij SIS is![]()
Ben benieuwd hoe zijn lichaam ervan binnen uit ziet.
Leuke stats en zal er wel toppie uitzien allemaal, maar ik weet zeker
dat je later veel kwalen/ ziektes gaat krijgen door zoveel en zovaak tren/ diana/ groeihormonen in je lichaam te gooien.
Ben je daar niet bang voor?
Wat heb je aan een super fysiek als je dadelijk de 60 niet eens haalt. Snap echt niet dat mensen dit zichzelf aan doen. Je hele systeem is door de war geschopt door al die heavy kuurtjes. Dit kan NOOIT gezond zijn.
Snap echt niet dat mensen zover gaan en nooit eens nagaan of ze er van binnen ook op vooruit gaan. De binnenkant is altijd nog belangrijker dan wat spiertjes. Wat heb je aan een 10tal jaartjes breed rond lopen en vervolgens je vrouw en kinderen moeten verlaten omdat jij er niet meer bent.
Zelfs je karakter is veranderd aangezien je zelf al aantoont dat je agressief bent en snel bent opgefokt. Mede te zien aan je replies aan dareal terwijl hij gewoon altijd informatieve replies heeft.
Jouw doseringen zijn gewoon ziek. Waarschijnlijk ben je altijd hoog gaan doseren omdat je dacht, meer spuiten = meer massa. en nu zal je wel 4 a 5 gram erin moeten gooien voor enige progressie omdat je lichaam het is gewent.
Maarjah ik hou erover op, je zal dit zelf wel weten.
Ik hoef je geen suc6 te wensen met je gains want dit zal ongetwijfeld wel goed gaan aangezien je er genoeg ingooit.
Ik hoop dat newbies enzo hier geen voorbeeld aan nemen en denken van jah als hij dit kan, kan ik ook wel met 1gram test per week beginnen.

Kom je dan even mee trainen in zuid-oost dan? Die gym is goed bro ****ing hardcore...
Begin beetje te twijfelen aan hoe serieus ik deze log moet nemen?
9000kcal per dag?? Bij een verbruik van ~4500-5000.... (En daarbij 5% bodyfat)