MuscleMeat

HGH om af te vallen??

Bultrug

Cool Novice
Waardering
13
Lengte
1m80
Massa
101kg
Vetpercentage
11%
Waarschijnlijk toch een beginnersvraag..... Ik lees dat 2IU voor spiergroei te weinig is, maar wel helpt als vetburner. Mijn vriendin hoorde dit en begon te rekenen. 2 maanden een dieet volgen of 2 maanden hgh 5/7. Kost beide geld dus waarom niet. Ik weet alleen niet hoe snel je merkt dat de HGH iets met de vet verbranding doet. Tuurlijk zal er op de voeding gelet worden en wordt er getraind. Snap dat het geen wonder middel is en of het verstandig is......??

Maar goed, mocht iemand er ervaring mee hebben......

Wat? Cutten is uberhaupt al goedkoper dan bulken, en eten moet je toch. Wat 'n redenatie.

Ik begrijp em ook niet zo goed eigenlijk..

• Topic Starter Topic Starter
laat ik de vraag dan anders stellen......wanneer je 2iu 5/7 gebruikt met als hoofddoel af te vallen, wanneer ga je hier dan wat van merken. Merk je hier direct iets van of moet je het voor een langere periode gebruiken. En hoe snel werkt het.

Wat?
Voor jou of je vriendin?

Kan je beter clen/t3 nemen.
Low carb, cardio erbij.
Zonder aas ernaast?

Afvallen met HGH gaat zeer langzaam en is niet de moeite waard van het geld op doseringen <3-4 IU denk ik. Aan de andere kant kun je op een HGH-cycle soms uitschieten met je dieet en voorkomen dat je vet wordt. Drie dagen geen carbs heeft bij mij een positiever effect dan 3 weken 3 IU per dag. Houd er ook rekening mee dat je met goede HGH snel veel vocht gaat vasthouden gedurende de tijd dat je on bent. Al met al, het is geen wondermiddel voor de doeleinden die je vriendin heeft.

• Topic Starter Topic Starter
Mack, het is niet voor mij. Zit er wel aan te denken om het een half jaar te doen met aas ernaast, maar vind het vooral erg duur. Dacht mocht het nou een soort wondermiddel zijn kan mijn vriedin het gebruiken om af te vallen naast een dieet... maakt het net allemaal wat makkelijker. Maar als ik het zo lees, gaat dit m niet worden. T3 en Clen....laat dat maar zitten, dan maar wat meer cardio!

Wondermiddelen bestaan sowieso niet bro;)

ik moet zeggen dat ik (wel icm met een eiwit dieet, en hoger gedoseerd, en sinds kort T4 en aas en hard traine:D) enorm droog trek

Het is voor zijn vriendin David;)

kan ze mij beter niet na doen???

Ik heb ook een oplossing, een personal trainer.
Kost een beetje, werkt een berg.
Als je een goede hebt.

Terug
Naar boven