XXL Nutrition

Hgh protocol?

stalkerdewit78

Dutch Bodybuilder
Waardering
6
Lengte
1m89
Massa
102kg
Vetpercentage
14%
Ik heb gisterenavond 2iu hgh gezet(staan in de echt/nep sectie) en dan gaan slapen,nu heb ik aan 1 stuk doorgeslapen en werd wakker en was nog moe wat klote is om dan te gaan werken,zou ik 1 maandje 2iu's zetten en dan verhogen naar 3,4,5,6?Heb gelezen dat als je aan 4iu's zit dit best over de dag kunt verdelen,'smorgends 2iu en 'savonds 2iu's,is dit een goed protocol en tot hoeveel zou ik max verhogen?

Edit: tegen de vermoeidheid t3 of t4 bijnemen?moet wel zeggen dat ik er geen voorstander van ben,heb geen zin om met m'n schildklier te gaan klooien!Andere suggesties jongens?

Wacht eerst even af zou ik zeggen.
Ik had hetzelfde met nordi's maar na een paar dagen was ik minder duf, blijkbaar wen je eraan ofzo.

Ik heb gisterenavond 2iu hgh gezet(staan in de echt/nep sectie) en dan gaan slapen,nu heb ik aan 1 stuk doorgeslapen en werd wakker en was nog moe wat klote is om dan te gaan werken,zou ik 1 maandje 2iu's zetten en dan verhogen naar 3,4,5,6?Heb gelezen dat als je aan 4iu's zit dit best over de dag kunt verdelen,'smorgends 2iu en 'savonds 2iu's,is dit een goed protocol en tot hoeveel zou ik max verhogen?

Edit: tegen de vermoeidheid t3 of t4 bijnemen?moet wel zeggen dat ik er geen voorstander van ben,heb geen zin om met m'n schildklier te gaan klooien!Andere suggesties jongens?

Na 1x zetten direkt last.....denk dat het echt tussen je oren zit. Lethargy begint echt pas na lange tijd,soms zelfs maanden. Om nu weer direkt t3 of t4 te pakken....dan help je pas echt alles naar de kloten

Heb je underground hgh? Ik kan ook totaal niet normaal functioneren als ik dat sochtends zet.
Heb toen 100mcg T4 per dag genomen en ik werd daar maar heel gestrest van dus ermee gekapt toen.
Toen ben ik alles voor het slapen gaan zetten en had ik nergens meer last van.

Met humangrade nergens last van trouwens.

Ik zet 2,5iu om 7uur 's ochtends (als me vriendin uit bed gaat).
Sta zelf rond 9uur op, en ga dan meteen 2uur lang eten.

Daarna ga ik trainen rond 12uur. Drink tijdens trainen aminos.
En ik zet ik tijdens me trainen nog eens 2,5iu.

(dat doe ik ongeveer na een uurtje trainen, als me glucose levels helemaal gezakt zijn)

Daarna train ik nog een half uurtje verder (dus 1,5uur in totaal) en neem ik na trainen weer aminos.

En dan naar huis en dan thuis weer eten (ongeveer een uur na me 2e hgh inject)

Als ik rondom me eten ga injecteren krijg ik me glucose never nooit meer omhoog, wordt ik ziek van.

Moeheid is bij mij inmiddels weg getrokken (week 7) Lijkt een beetje te komen en gaan ofzo?

J4ck...
ik zou het even aanzien, geen T3, T4 zoals krieltje zegt.
lichaam moet even wennen.
lijkt mij trouwens ook tussen je oren hoor, kan nooit na 1 nacht, misschien gewoon een rotnachtje gehad o.i.d.

Reageerde in verkeerde topic. Post ff weggehaald.

• Topic Starter Topic Starter
Inderdaad guys,heb gisteravond weer 2iu's gezet en was zo fris als een hoentje deze morgend,dus wat Krieltje zei:het zit wel degelijk tussen de oren.Hoop da ik geen last krijg van lethargy,dan kan je toch niet naar behoren functioneren?Hoe doen jullie dat dan op het werk als je zo lethargisch bent?

Je niet druk maken kerel,soms hebben mensen last,soms niet. Kijk het gewoon ff aan.

Terug
Naar boven