XXL Nutrition

hgh+slin+aas

Je kan ook gewoon lange esters pakken, maakt geen verschil qua look. Of je moet het al leuk vinden om vaak te prikken

Maat wat zit je nou allemaal tof te praten ik vraag om advies een pappa en een mamma heb ik al. Reageer gewoon normaal man.

Mijn advies is dat winny in de laatste weken niet nodig is tenzij je een show of iets anders voor faam/geld doet, maar jouw lijf jouw keuzes. Algemene vraag: Is het nodig om de test er zo vroeg al uit te gooien omdat prop sws niet zolang in je systeem blijft?

• Topic Starter Topic Starter
Mijn advies is dat winny in de laatste weken niet nodig is tenzij je een show of iets anders voor faam/geld doet, maar jouw lijf jouw keuzes. Algemene vraag: Is het nodig om de test er zo vroeg al uit te gooien omdat prop sws niet zolang in je systeem blijft?

Ik heb er bewust voor gekozen om de test er wat eerder uit te gooien omdat ik over het algemeen veel vocht er van vast houd. Vandaar mijn keuze dat ik mijn hgh langer door trek en hopelijk krijg ik dan niet een al te grote dip als mijn kuur voorbij is.

---------- Post added at 19:47 ---------- Previous post was at 19:45 ----------

Je kan ook gewoon lange esters pakken, maakt geen verschil qua look. Of je moet het al leuk vinden om vaak te prikken
Ik houd veel vocht vast van lange esters vandaar mijn keuze om over te stappen op prop.

Onzin dat je meer vocht vasthoudt van lange esters.

Dat zal aan je voeding gelegen hebben dan.. Niks met de esters te maken:)
Met hgh ga je wel aardig hard staan;)

Dat zal aan je voeding gelegen hebben dan.. Niks met de esters te maken:)
Met hgh ga je wel aardig hard staan;)

Begin zo ie zo met lange esters dan kan ik later nog bepalen als ik over stap op prop of juist niet. Verder is mijn voedingspatroon wel veranderd vanaf mijn eerste kuur tot nu dus zal er wat mee te maken hebben gehad.

Heeft inderdaad amper iets met de esters te maken maar met de voeding. Ik zou voor de lange esters blijven gaan, veel makkelijker!

waarom 1e weken mast prop en geen enanthaat?
je zegt op de enanthaat meer vocht vast te houden? dat zal je voeding zijn, en zeker niet op een masteron ester...

wel, is het zo dat een korte ester mg, voor mg 'potenter' is.
de werking van masteron 50 prop eod, 3-4 in week, is natuurlijk effectiever dan een 200mg enanthaat.

week 15t/m22: 300mg test prop (genesis) eod
week 15t/m22: 300mg drost prop(genesis) eod
week 15t/m22: 300mg tren ace (genesis) eod
behoorijlke boel dit...
neem aan: 100mg van alles... ? en dan eod?

week 23t/m28: 300mg winny eod
???????

waarom 1e weken mast prop en geen enanthaat?
je zegt op de enanthaat meer vocht vast te houden? dat zal je voeding zijn, en zeker niet op een masteron ester...

wel, is het zo dat een korte ester mg, voor mg 'potenter' is.
de werking van masteron 50 prop eod, 3-4 in week, is natuurlijk effectiever dan een 200mg enanthaat.

week 15t/m22: 300mg test prop (genesis) eod
week 15t/m22: 300mg drost prop(genesis) eod
week 15t/m22: 300mg tren ace (genesis) eod
behoorijlke boel dit...
neem aan: 100mg van alles... ? en dan eod?

week 23t/m28: 300mg winny eod
???????

Ik heb nog mast prop in huis vandaar mijn keuze dacht dat het niet veel verschil zou maken.
Met 300mg bedoel ik 100mg eod dat heb ik er verkeerd opgezet, dat geld ook voor de winny.

Op dat deel waar je met prop en ace gaat werken, ga je serieus 300 mg EOD zetten van alle 3? Dat is meer dan 3 gram aan AAS? Het stuk erna ga je op meer dan een gram Winny per week zitten zonder Test er naast?

Ik ben best voor AAS/GH/Slin maar maak er niet zo'n warboel van man. Je hebt geen 28 weken nodig om van 12 naar 8 % te gaan. Trek daar lekker een week of 10 voor uit, doe 't rustig aan met een beetje test en wat tren als je graag die tren look wilt, ga daarna cruisen en plak er dan weer een mooie cleanbulk aan vast.

Nee brah, dat dacht ik ook in eerste instantie, maar dat is de wekelijkse dosering. Hij zet het wat ongelukkig neer alleen..

Nee brah, dat dacht ik ook in eerste instantie, maar dat is de wekelijkse dosering. Hij zet het wat ongelukkig neer alleen..

Zie 't nu idd, als ik 300 eod zie staan denk ik daadwerkelijk 300 eod :') Dan nog vind ik 't een rommel.

Op dat deel waar je met prop en ace gaat werken, ga je serieus 300 mg EOD zetten van alle 3? Dat is meer dan 3 gram aan AAS? Het stuk erna ga je op meer dan een gram Winny per week zitten zonder Test er naast?

Ik ben best voor AAS/GH/Slin maar maak er niet zo'n warboel van man. Je hebt geen 28 weken nodig om van 12 naar 8 % te gaan. Trek daar lekker een week of 10 voor uit, doe 't rustig aan met een beetje test en wat tren als je graag die tren look wilt, ga daarna cruisen en plak er dan weer een mooie cleanbulk aan vast.

yup...

tis niet van...

Oh, ik heb dat nog over dus dan gooi ik dat er maar naast.

mate,
keep it simple...

yup...

tis niet van...

Oh, ik heb dat nog over dus dan gooi ik dat er maar naast.

mate,
keep it simple...

Ten eerste overal waar 300 Eod staat daar bedoel ik 100 eod mee sorry daarvoor.
Ik heb toch maar drost e van gm-tm aangeschaft, verder totaal geen ervaring met dit merk.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven