XXL Nutrition

hgh up advies

hammie123

Novice
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
16%
Hallo ik heb een vraagje over het product HGH UP http://www.bodyenfitshop.nl/andere-producten/hgh-producten/applied-nutriceuticals/hgh-up/ mijn stats: 25 jaar, 1.78m, 82kg 20BF en train al 3 jaar minimaal 3x per week. Ik vroeg me af wat dit precies voor product is. Er staat wel een beschrijving bij, maar die vind ik minimaal voor een product die je niet kent. Is dit een type anabool of gewoon natuurlijke basis. Die grens vind ik vaag bij dit product. Als je andere sites bezoekt hebben ze het over injecties enz. Daar wil ik allemaal niet aan beginnen en dit zijn capsules die deze site verkoopt. Ik besef wat het product in de basis doet, en ik heb nog genoeg buikvet wat zeker minder mag. Bereik ik dat met dit product bijvoorbeeld? Als iemand meer informatie over dit product heeft zou ik zeer geholpen zijn. thnx

Hallo ik heb een vraagje over het product HGH UP http://www.bodyenfitshop.nl/andere-producten/hgh-producten/applied-nutriceuticals/hgh-up/ mijn stats: 25 jaar, 1.78m, 82kg 20BF en train al 3 jaar minimaal 3x per week. Ik vroeg me af wat dit precies voor product is. Er staat wel een beschrijving bij, maar die vind ik minimaal voor een product die je niet kent. Is dit een type anabool of gewoon natuurlijke basis. Die grens vind ik vaag bij dit product. Als je andere sites bezoekt hebben ze het over injecties enz. Daar wil ik allemaal niet aan beginnen en dit zijn capsules die deze site verkoopt. Ik besef wat het product in de basis doet, en ik heb nog genoeg buikvet wat zeker minder mag. Bereik ik dat met dit product bijvoorbeeld? Als iemand meer informatie over dit product heeft zou ik zeer geholpen zijn. thnx

HGH Up zorgt voor het opbouwen van spiermassa en het reduceren van het vetpercentage. Kortom, een gewild product. Hij wordt daarom ook veel gekocht onder onze klanten :)

Bij deze de ingredintenlijst per serving;
Thiamine 0,3 mg
Riboflavin 0,3 mg
Niacin 3 mg
Vitamine B-6 0,3 mg
Folic Acid 68 mcg
Pantothenic Acid 2 mg
Magnesium 8 mg
Selenium 25 mcg

Somatotropic-Myonucleic Synergism 640 mg

Het is een erg compleet product en zeker het proberen waard!
Een verpakking bevat 150 capsules, goed voor 150 dagen :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

op andere site's staat dat een pot van 150 voor 30 dagen bestemd is..
3 in de morgen 2 in de avond.

De uitgebreide bron

Er staat om precies te zijn:
"Directions For HGH Up: Take 5 capsules before bed on an empty stomach."

Interessant product dit!

op andere site's staat dat een pot van 150 voor 30 dagen bestemd is..
3 in de morgen 2 in de avond.

De uitgebreide bron

Er staat om precies te zijn:
"Directions For HGH Up: Take 5 capsules before bed on an empty stomach."

Het is inderdaad een maandverpakking ;) 5 capsules per dag.

Bart

---------- Toegevoegd om 09:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:08 ----------

Zeker het proberen waard kan ik uit eigen ervaring vertellen :)
Al helemaal in combinatie met RPM en Drive!

Bart

Terug
Naar boven