roberto24
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
er moet toch wel een shake te vinden zijn met minimale carbs..?Of tik vast een aantal ei-eiwitten weg.
zelfde als jou denk ik
duurde alleen een week dat ze weg waren
http://www.eiwitpoeder.nl/nectar-caribbean-cooler-p-86.html?osCsid=3f40c5e1c786badb94f715ccf42636de
Beste die ik ken, wordt rap opgenomen, en merk dat de aminozuren zeer efficient vrijkomen en de daling ondanks het snel en hoogwaardig is, toch trager gaat dan bij andere merken.
39 hier ook nog eens.
met mijne voel ik nul,nul.Gister gewoon 2x 1,75 iu gezt,omdat ik dacht dat ik de eerste zonder vloeistof gezet had...........dummy,maar 7 uur is nog vroeg.Dus in 1 minuut 3,5iu gezet,hele dag dikke handen gehad pfffffff De eigenlijke 2de shot maar overgeslagen.
Waarschijnlijk heb je KEFEI in je bluetops zitten,zorgen sterk voor jouw reaktie.192aa kan ook,maar nix is zeker.
Heey k*tje,Ik stuur je ff een hygetropin op,kan je ff testen op reaktie,ik ben eigenlijk tegoed voor deze wereld

met mijne voel ik nul,nul.Gister gewoon 2x 1,75 iu gezt,omdat ik dacht dat ik de eerste zonder vloeistof gezet had...........dummy,maar 7 uur is nog vroeg.Dus in 1 minuut 3,5iu gezet,hele dag dikke handen gehad pfffffff De eigenlijke 2de shot maar overgeslagen.
Waarschijnlijk heb je KEFEI in je bluetops zitten,zorgen sterk voor jouw reaktie.192aa kan ook,maar nix is zeker.
Heey k*tje,Ik stuur je ff een hygetropin op,kan je ff testen op reaktie,ik ben eigenlijk tegoed voor deze wereld
KeFei is een merk HGH,die veel gebruikt wordt voor Bluetops.Prima spul,maar sommige mensen hebben moeite met de fillers die bij de productie gebruikt worden.
Je hebt overgens pm op ander account