Fitness Seller

hgh voor vetverbranding...

er moet toch wel een shake te vinden zijn met minimale carbs..?Of tik vast een aantal ei-eiwitten weg.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt grote vriend!!! Daar hebben we wat aan...

Ik heb nu een aantal keer gehad dat ik na het zetten direct een soort klein ontsteking heb op de plek waar ik gezet heb. Het zwelt direct op en word rood. Vervolgens trekt het weer weg. De ene keer heb ik het wel maar de andere keer weer niet...

Denken jullie dat dit te maken heeft met die 192aa vs 191aa shit?

kan een reactie op een filler zijn...........kan

zelfde als jou denk ik

duurde alleen een week dat ze weg waren

At JP79, je kunt ook voor Syntraxx kiezen.

Zijn absoluut elite eiwitten waar je net wat voller van wordt, zijn absoluut ( 0 punt) carbloos en lactose loos. Enige toevoeging is 60 mg sodium en 120 mg potassium. Maar das niks.

Merk als natural duidelijk het verschil met andere merken.

Is wel prijzig, 45 tot 50 EU per kilo. Valt ook zwaar relax op de maag, vertering merk je echt weinig van.

idd erg duur,kepnog duur goedje ernaast lopen,dus ga wel voor de goedkopere

Als jullie de hgh zetten. Voel je dan ook de vloeistof erin lopen. Zoals zeg maar op aas die op waterbasis is. Het snijd erg als je de shot hgh zet...
Vanochtend na het zetten een klein beetje opgezwollen en rood. Stukken minder dan gisteren. kan dit ook gewoon een normale reactie van het lichaam zijn omdat daar toch een naaldje met vloeistof in gaat?

met mijne voel ik nul,nul.Gister gewoon 2x 1,75 iu gezt,omdat ik dacht dat ik de eerste zonder vloeistof gezet had...........dummy,maar 7 uur is nog vroeg.Dus in 1 minuut 3,5iu gezet,hele dag dikke handen gehad pfffffff De eigenlijke 2de shot maar overgeslagen.

Waarschijnlijk heb je KEFEI in je bluetops zitten,zorgen sterk voor jouw reaktie.192aa kan ook,maar nix is zeker.

Heey k*tje,Ik stuur je ff een hygetropin op,kan je ff testen op reaktie,ik ben eigenlijk tegoed voor deze wereld

met mijne voel ik nul,nul.Gister gewoon 2x 1,75 iu gezt,omdat ik dacht dat ik de eerste zonder vloeistof gezet had...........dummy,maar 7 uur is nog vroeg.Dus in 1 minuut 3,5iu gezet,hele dag dikke handen gehad pfffffff De eigenlijke 2de shot maar overgeslagen.

Waarschijnlijk heb je KEFEI in je bluetops zitten,zorgen sterk voor jouw reaktie.192aa kan ook,maar nix is zeker.

Heey k*tje,Ik stuur je ff een hygetropin op,kan je ff testen op reaktie,ik ben eigenlijk tegoed voor deze wereld

He pikkie je bent idd veelste goed voor deze wereld:D
Liepen er maar meer zoals jij;):p:D

Wat betekend dat precies gab?

KeFei is een merk HGH,die veel gebruikt wordt voor Bluetops.Prima spul,maar sommige mensen hebben moeite met de fillers die bij de productie gebruikt worden.
Je hebt overgens pm op ander account

Terug
Naar boven