XXL Nutrition

Hgh vrouw

Bezoekers in dit topic

als ik destijds inderdaad fatsoenlijk was gaan sporten om die extra energie te verbranden, ipv weer een dieet te zoeken met nòg minder calorieën, dan had ik nu waarschijnlijk een betere stofwisseling.

Jammer dat ik er niet eerder achter ben gekomen dat sporten zo leuk kan zijn
 
als ik destijds inderdaad fatsoenlijk was gaan sporten om die extra energie te verbranden, ipv weer een dieet te zoeken met nòg minder calorieën, dan had ik nu waarschijnlijk een betere stofwisseling.

Jammer dat ik er niet eerder achter ben gekomen dat sporten zo leuk kan zijn

?

Wat ik juist zeg in mijn antwoord is dat het verschil in stofwisseling (spaarstand, metabolic damadge, hoe je het ook noemt) zeer klein is en word overschat. Jouw dieten van jaren terug hebben dus totaal geen invloed op je stofwisseling hoe die nu is. Daarnaast als je 400 kcalorien eet hoef je niet extra te sporten want dan val je af super snel af. Waarschijnlijk at (en dronk) je dus een stuk meer kcalorien.

Begrijp je uberhaupt wat andere en ik in dit topic zeggen? Je blijft maar een beetje zelf door blaten ipv in te gaan op wat er gezegd word
 
  • Like
Waarderingen: Pren
Goed topic, ben benieuwd naar je ervaringen op gh. Zet je Hg of UG? Wat zijn je verwachtingen van de gh? Waarom kom je niet verder dan 3 pull ups? Oefening baart kunst, ook als je ergens enorm in zuigt..
 
?

Wat ik juist zeg in mijn antwoord is dat het verschil in stofwisseling (spaarstand, metabolic damadge, hoe je het ook noemt) zeer klein is en word overschat. Jouw dieten van jaren terug hebben dus totaal geen invloed op je stofwisseling hoe die nu is. Daarnaast als je 400 kcalorien eet hoef je niet extra te sporten want dan val je af super snel af. Waarschijnlijk at (en dronk) je dus een stuk meer kcalorien.

Begrijp je uberhaupt wat andere en ik in dit topic zeggen? Je blijft maar een beetje zelf door blaten ipv in te gaan op wat er gezegd word
?

Wat ik juist zeg in mijn antwoord is dat het verschil in stofwisseling (spaarstand, metabolic damadge, hoe je het ook noemt) zeer klein is en word overschat. Jouw dieten van jaren terug hebben dus totaal geen invloed op je stofwisseling hoe die nu is. Daarnaast als je 400 kcalorien eet hoef je niet extra te sporten want dan val je af super snel af. Waarschijnlijk at (en dronk) je dus een stuk meer kcalorien.

Begrijp je uberhaupt wat andere en ik in dit topic zeggen? Je blijft maar een beetje zelf door blaten ipv in te gaan op wat er gezegd word

Sorry! ik heb inderdaad niet goed gelezen wat je schreef!

Ik hield alleen vast aan wat de huisarts mij destijds vertelde.voordat ik ben gaan trainen heeft mijn trainer mij daarheen gestuurd, omdat hij het ook vreemd vond dat ik kon functioneren op alleen een bord avondeten. De huisarts heeft toen bloed testen afgenomen voor o.a. schildklier problemen. Toen daar niks negatiefs uitkwam zei hij mij dat ik problemen had met mijn stofwisseling.

Als het zo is dat dit geen juiste
( achterhaalde) informatie is, dan kan ik niet onderbouwen waar het dan wel aan lag.helaas

Hopelijk ben je nu tevreden met mijn antwoord.
 
Goed topic, ben benieuwd naar je ervaringen op gh. Zet je Hg of UG? Wat zijn je verwachtingen van de gh? Waarom kom je niet verder dan 3 pull ups? Oefening baart kunst, ook als je ergens enorm in zuigt..

Het is Hg!

Ik zou graag overgangsklachten zoals gemoedstoestand en huid en haarstructuur verbeterd zien.Ik heb kinderen dus bij de buik zit wat striae

Graag zou ik ook nog wat fitter worden, zodat ik nog wat vet kan verliezen( jaja die calorieën daar werk ik aan!)

Ik werk nog wel aan de pullups, maar wat minder.
 
ik volg even mee. Ben zelf ook een moeilijk eter, en zat paar maanden geleden nog op 1000 kcal. En kotste vaak mijn eten ook uit. Nu met heel veel egeleiding zit ik rond de 1600 per dag
 
Sorry! ik heb inderdaad niet goed gelezen wat je schreef!

Ik hield alleen vast aan wat de huisarts mij destijds vertelde.voordat ik ben gaan trainen heeft mijn trainer mij daarheen gestuurd, omdat hij het ook vreemd vond dat ik kon functioneren op alleen een bord avondeten. De huisarts heeft toen bloed testen afgenomen voor o.a. schildklier problemen. Toen daar niks negatiefs uitkwam zei hij mij dat ik problemen had met mijn stofwisseling.

Als het zo is dat dit geen juiste
( achterhaalde) informatie is, dan kan ik niet onderbouwen waar het dan wel aan lag.helaas

Hopelijk ben je nu tevreden met mijn antwoord.

Als het niet je schildklier is dan zal je meer kcals binnen gekregen hebben dan je dacht. Want op 400 Kcals per dag val je af.
 
Schildklierwaarden in NL zijn bijna altijd goed, dokters houden nogal ruime grenswaarden aan. Vrije T3 wordt nooit gemeten. Dus daar zal je weinig aan hebben.
 
Wat maakt dat je zo moeilijk eet?

Misschien eens posten wat je exact eet. Mogelijk kunnen we je tips geven hoe je voeding eenvoudiger omhoog te krijgen naar 1400 kcal ( en hoger).
Ik denk dat als je echt voldoende gaat eten dat je lichaam je ook dankbaar gaat zijn.


Ik heb mijn voeding van gisteren opgeschreven met ongeveer de tijd erbij. Er zal wel weer een berg kritiek komen, vooral op mijn ontbijt. Daar heb ik dus ook het meeste moeite mee. Misschien heeft er iemand een tip voor een niet tè zwaar ontbijt, maar wel met wat meer calorieën ?


7:30 2 iu Hgh

9:00 shake pro88 day&night 30gr met 10 gr pindakaas

11:00 2 rijstwafels

12:30 bloemkooltaart (bestaat uit eieren, bloemkool, kurkuma, tomaat en lactofree melk en geitenkaas)per portie 213 cal

15:00 125 gr tonijn met augurk en rode ui

17:30 gestoomde groente;broccoli, paprika, wortel
1 kipfilet (+/- 250gr.)gebakken in kokosolie /totaal 468 cal.

19:00 trainen

21:00 bijna een half bakje pecannoten ongezouten +/- 40 gr

totaal gisteren:
calorieën :1342
vetten:69gr 46%
eiwitten:125gr 37%
koolhydraten :56 gr 17%
 
Schildklierwaarden in NL zijn bijna altijd goed, dokters houden nogal ruime grenswaarden aan. Vrije T3 wordt nooit gemeten. Dus daar zal je weinig aan hebben.

Kun je een andere manier aanbevelen om deze T3 waarden te meten?
 
Ik heb mijn voeding van gisteren opgeschreven met ongeveer de tijd erbij. Er zal wel weer een berg kritiek komen, vooral op mijn ontbijt. Daar heb ik dus ook het meeste moeite mee. Misschien heeft er iemand een tip voor een niet tè zwaar ontbijt, maar wel met wat meer calorieën ?


7:30 2 iu Hgh

9:00 shake pro88 day&night 30gr met 10 gr pindakaas

11:00 2 rijstwafels

12:30 bloemkooltaart (bestaat uit eieren, bloemkool, kurkuma, tomaat en lactofree melk en geitenkaas)per portie 213 cal

15:00 125 gr tonijn met augurk en rode ui

17:30 gestoomde groente;broccoli, paprika, wortel
1 kipfilet (+/- 250gr.)gebakken in kokosolie /totaal 468 cal.

19:00 trainen

21:00 bijna een half bakje pecannoten ongezouten +/- 40 gr

totaal gisteren:
calorieën :1342
vetten:69gr 46%
eiwitten:125gr 37%
koolhydraten :56 gr 17%
olijfolie door je ontbijt shake en wat brinta?
 
9:00 shake pro88 day&night 30gr met 10 gr pindakaas De shake aanmaken met lactofree melk + wat lijnzaadolie erdoor. Eventueel kan je je shake met cocosmelk uit een blikje maken. Is wat voller ook meteen en smaakt lekker

11:00 2 rijstwafels doe hier lekker wat pindakaas op. 2 rijstwafels zit geen drol in. Eventueel plakjes banaan er nog op

12:30 bloemkooltaart (bestaat uit eieren, bloemkool, kurkuma, tomaat en lactofree melk en geitenkaas)per portie 213 cal

15:00 125 gr tonijn met augurk en rode ui doe hier ook 2 rijstwafels bij

17:30 gestoomde groente;broccoli, paprika, wortel
1 kipfilet (+/- 250gr.)gebakken in kokosolie /totaal 468 cal.

19:00 trainen

shake a het trainen.

21:00 bijna een half bakje pecannoten ongezouten +/- 40 gr

dan kom je al een aardig eind zonder dat je echt veel meer in volume eet.
 
olijfolie door je ontbijt shake en wat brinta?

ok bedankt, deze tip heb ik nog nooit gehoord.morgen olijfolie in de shake! als dat maar goed gaat op de nuchtere maag.brinta is erg zwaar, misschien n klein schepje!
 
9:00 shake pro88 day&night 30gr met 10 gr pindakaas De shake aanmaken met lactofree melk + wat lijnzaadolie erdoor. Eventueel kan je je shake met cocosmelk uit een blikje maken. Is wat voller ook meteen en smaakt lekker

11:00 2 rijstwafels doe hier lekker wat pindakaas op. 2 rijstwafels zit geen drol in. Eventueel plakjes banaan er nog op

12:30 bloemkooltaart (bestaat uit eieren, bloemkool, kurkuma, tomaat en lactofree melk en geitenkaas)per portie 213 cal

15:00 125 gr tonijn met augurk en rode ui doe hier ook 2 rijstwafels bij

17:30 gestoomde groente;broccoli, paprika, wortel
1 kipfilet (+/- 250gr.)gebakken in kokosolie /totaal 468 cal.

19:00 trainen

shake a het trainen.

21:00 bijna een half bakje pecannoten ongezouten +/- 40 gr

dan kom je al een aardig eind zonder dat je echt veel meer in volume eet.

Hier kan ik wat mee!! dank je

Vooral die cocosmelk lijkt me wel wat.
 
ok bedankt, deze tip heb ik nog nooit gehoord.morgen olijfolie in de shake! als dat maar goed gaat op de nuchtere maag.brinta is erg zwaar, misschien n klein schepje!
het hoeft ook niet veel brinta te zijn.. alle beetjes helpen ;)
 
Ik was eigenlijk wel nieuwsgierig naar het precieze recept (hoeveelheden /methode) van je bloemkooltaart! Die lijkt mij best lekker :)
 
ok bedankt, deze tip heb ik nog nooit gehoord.morgen olijfolie in de shake! als dat maar goed gaat op de nuchtere maag.brinta is erg zwaar, misschien n klein schepje!

Mct olie kan ook is wel wat duurder dan olijfolie.

Ik laat de olie van de avond ervoor in mn havermout trekken.Maar je kan hem ook op het moment zelf erbij doen als je het zo makkelijk binnen krijgt.

Met wat maak je je shake smorgens? water,magere melk? Probeer anders eens volle melk. Zelfde volume maar wel meer kcals.
 
Mct olie kan ook is wel wat duurder dan olijfolie.

Ik laat de olie van de avond ervoor in mn havermout trekken.Maar je kan hem ook op het moment zelf erbij doen als je het zo makkelijk binnen krijgt.

Met wat maak je je shake smorgens? water,magere melk? Probeer anders eens volle melk. Zelfde volume maar wel meer kcals.

bedankt voor de tips!

ik maak de shake met water, met lactofree melk vind ik t niet lekker.gewone melk is geen optie ivm allergie.
Vanochtend de olijfolie erbij gedaan, ging goed! Net boodschappen gehaald en morgen probeer ik t met cocosmelk en lijnzaadolie
 
Ik was eigenlijk wel nieuwsgierig naar het precieze recept (hoeveelheden /methode) van je bloemkooltaart! Die lijkt mij best lekker :)


klinkt heel wat bloemkooltaart, stelt niet veel voor hoor. maar wel lekker, zelfs de kids eten het hier.

ik maak altijd een groot bakblik/ taartvorm vol.Je kunt t warm eten, maar is koud ook lekker.super simpel en snel klaar te maken.

ik snij ze in stukken en zet ze per stuk verpakt in de koelkast, zodat iedereen t mee kan nemen voor de lunch of tussendoor.(1278 calorieen per blik )

12 grote eieren
500 gr bloemkool
2 theelepels kurkuma
100 ml ( lactofree )melk
cherrytomaten +/- 10
35 gram geraspte geitenkaas

bloemkool zet ik in de stoomoven, koken kan ook.

heteluchtoven verwarm ik voor op 180 graden.(grill/heteluchtstand)

eieren, melk en kurkuma mixen tot t luchtig is.daarna de geitenkaas erin roeren.

taartblik invetten met kokosolie. bloemkool erin en de tomaatjes en giet het eimengsel erin.

15 minuten in de oven en tussendoor met een vork erin prikken zodat de binnenkant ook goed gaar word.
 
Back
Naar boven