MuscleMeat

Hgh...

the ossie

Cool Novice
Waardering
0
Hello bro,s.......
Ben al weer druk bezig met brainstormen over mijn volgende kuur die ik rond juni wil gaan inzetten.

Mijn vraag is ik wilde deze keer hgh er bij nemen omdat ik er zeer goeie verhalen over hoor, maar kan kiezen tussen de jintropin of de gs omdat hier nogal een verschil kwa prijskaartje in zit wil ik wel eens horen wat de bevindingen van jullie zijn plus de ervaringen ,ik ben benieuwd .greets the os

volgens mij was rodge bezig met de GH van GG die schijnt ook zwaar goed te zijn!

GG en GS hebben dezelfde hgh en die is net zo goed als Jin dus ik zou GS boven Jin verkiezen omdat de prijs veel beter is.

Die generieke is goed, geen reden om meer voor jin te gaan betalen.

idd 1 pot nat. kies de goedkoopste.

-rodge

Zowel Jin als die van GS is idd goed, dus de keuze is aan jezelf...!

is het mogelijk om ergens je hgh te laten testen? zo ja wat zijn de kosten

Geloof opa maar...de HGH van GG wérkt. Ik loop al vanaf dag 4 an eerste inject met de HGH-verschijnselen rond :D

DBC01 zei:
Geloof opa maar...de HGH van GG wérkt. Ik loop al vanaf dag 4 an eerste inject met de HGH-verschijnselen rond :D

Zal dan bij jou wel niet lang meer duren voor je iets van "jeugd" terug zult voelen stromen. Wat een weerzien moet dat zijn!

spuitje zei:
is het mogelijk om ergens je hgh te laten testen? zo ja wat zijn de kosten

mmmm ts denk je nu al aan HGH ;)

goedkoopste is om je bloed te laten testen na een week of 4-5 gebruik en dan kan je zien of je verhoogde igf levels hebt.

zit nu al bijna 6 weken aan de GG HGH

geloof me, die HGH werkt super.

Laatst bewerkt:
Ik heb ook een vraagje over hgh, is het niet zo dat je oren, neus, handen en voeten er kunnen groter van worden of is dit zever? En wat kan je er dan tegen doen?

Dat gebeurt alleen bij grote hoeveelheden, gebruikt gedurende lange tijd.
En niet alleen je voorhoofd, kaken en handen heur, wat dacht je van die grote buikies van de pro's? :D

Acromegalie is een ziekte, je hebt het of niet... dat organen mee groeien tot daar toe maar ik heb nog nooit iemand gezien die van excessief HGH gebruik grotere handen of voeten heeft gekregen

flex170578 zei:
Acromegalie is een ziekte, je hebt het of niet... dat organen mee groeien tot daar toe maar ik heb nog nooit iemand gezien die van excessief HGH gebruik grotere handen of voeten heeft gekregen

Dan moet je eens naar cutler zijn kaak kijken,
of die van heiko :eek:

Chapeloere zei:
Dan moet je eens naar cutler zijn kaak kijken,
of die van heiko :eek:

Dat Cutler zn kaken zo opgeblazen zitten is enkel wanneer hij vocht vasthoudt door overdreven AAS gebruik off season. Op wedstrijd als al dat vocht eruit is heeft hij een normaal gezicht

En Heiko Kallbach was al een lelijkaard zelfs voor hgh gebruik

flex170578 zei:
Dat Cutler zn kaken zo opgeblazen zitten is enkel wanneer hij vocht vasthoudt door overdreven AAS gebruik off season. Op wedstrijd als al dat vocht eruit is heeft hij een normaal gezicht

bro, cutler zijn kaaklijn zelf steekt mijlen vooruit,
dat heeft niets met vocht vast houden te maken.

Terug
Naar boven