XXL Nutrition

Hi ben nieuw hier

Thai

Novice
Waardering
0
Hi ben nieuw op de site, even voorstellen, ben Jacky 39jr 1.63, 52kg. Heb al veel gelezen op jullie site, ziet er goed uit! Heb 13 jr op hoog niveau gesport helaas door een hernia moeten stoppen, tussen door beetje aan tennis gedaan, maar nu alweer een paar mnd bezig in de sportschool, en vind het weer super om met sport en lichaam bezig te zijn!!
Klungel door mijn onregelmatige diensten wat met mijn eet-schema,(6x pd eten) maar ook dat komt wel goed, mochten er suggesties zijn graag!!
Kijk er naar uit, om het 1 en ander op te steken!

Groetjes, Jacky:o

Welkom Jacky, ben je een Thaise?:)

• Topic Starter Topic Starter
thx nee, maar wel helemaal gek van Thailand, ben overigens wel een soort tropische verrassieng, met indisch, suri en hollands bloeg, tsjaa hoe gek wil je het hebben:rolleyes:

Tof, ik ga binnen enkele jaren ook een rondreis doen door thailand.

Hey dat is cool!! Ga vlg jr weer, als je nog handige tips nodig hebt.. Weer eens wat anders dan alleen sport;)

:roflol:

tropische verrassing.. she-male ? (geintje)

welkom en succes.

Hahaha, nah dat maar niet, ik hou het maar gewoon bij she! Thx dat zal wel lukken!

Ben 5x geweest zelf rondgereisd, niet met eoa suf gezeldschap:eek: , en heb in alle delen wel wat gezien en gedaan, echt super! Reizen, is daar zowiezo cool, en makkelijk. Is goed, tips heb ik genoeg, no problem!

Thai zei:
Ben 5x geweest zelf rondgereisd, niet met eoa suf gezeldschap:eek: , en heb in alle delen wel wat gezien en gedaan, echt super! Reizen, is daar zowiezo cool, en makkelijk. Is goed, tips heb ik genoeg, no problem!
Je bent alleen rongetrokken, of wat moet ik hier onder verstaan? :D

Ben 1x alleen geweest, zelfs voor vrouwen alleen is het daar prima te doen, word niet lastig gevallen. zoals in zoveel F*** landen. En de andere keren met vrienden, gewoon binnenlandse vluchten nemen, bus, trein enz.. Hebben gewoon hier beetje bekeken, waar we naar toe wilden, en of dat te doen was qua afstand, en tijd, hotelletjes ed zijn er genoeg, en alles is spot goedkoop, net als het eten en drinken! Ga meestal ruim een mnd, en de laatste wk naar Phuket, naar vrienden, lekker hangen op het strand, heeeerlijk!!

Welkom!

Welkom en suc6!

Ook welkom en succes!

Thx allemaal.:cool:

Wilkommen und viel gluck!

Welkom en succes!

Terug
Naar boven