Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zit bij fitnessfirstdemix heb ik ook gekeken maar ik vond het niks
![]()
Wat vind je niet leuk aan deMix dan? Ik sport er erg fijn! De mensen zijn allemaal heel aardig tegen elkaar. En ze hebben een groot aanbod aan groeplessen. En voor na het sporten lekker een sauna of zonnebank alles zit bij mijn abbo in. Fintessfirst zit te ver weg voor mij.
en het is tever weg 
1500 Kcal vind ik aardig onder de maat als je bekijkt wat je er bij sport!
Kijk idd uit dat je niet te hard gaat, anders gaat je lichaam in spaar stand en gaat het elk beetje eten opslaan om maar erop te kunnen teren. En van eten wil je niet dat het wordt opgeslagen, maar meteen wordt verbruikt! (om het maar even makkelijk te zeggen)
Ok wat is je eerste doel?
afslanken/ droger (minder vet) worden?
of juist meer spier opbouwen (met iets meer vet)
Aan het aantal calorien en aantal reps bij je oefeningen te zien ben je met een afslankprogramma bezig
telt die regel voor iedereen die hier nieuw is
even ot veel sucses meid Hier = het vrouwendeeltelt die regel voor iedereen die hier nieuw iseven ot veel sucses meid

ik dus niet,ben jij een fenimiste zegHier = het vrouwendeel
Alle vrouwen worden hier geholpen![]()

Feministes zijn erger dan ik!

ja eigenlijk wel heb hier al wat over karmabalkje gelezen maar weet niet wat dat is of waar dat voor dient,en waar kan ik dat verkrijgenFeministes zijn erger dan ik!
Kan ik je verder nog ergens mee helpen?![]()
alvast bedankt
Ga maar eens in je profiel krijgen - kun je zien van wie je karma hebt gekregen en aan wie je karma hebt gegeven.ja eigenlijk wel heb hier al wat over karmabalkje gelezen maar weet niet wat dat is of waar dat voor dient,en waar kan ik dat verkrijgenalvast bedankt
![]()
thx meid dus voor je hulp kan ik je bij deze karma geven onderaan je naam,dat weegschaal balkje,good to now en doe ik meteen voor je hulpGa maar eens in je profiel krijgen - kun je zien van wie je karma hebt gekregen en aan wie je karma hebt gegeven.
Karma geef je (mijns inziens) aan mensen die een waardevolle bijdrage hebben geleverd met hun post, je klikt dan op de weegschaal onder de avatar. Je moet dan nog wel een reden aangeven waarom je iemand karma hebt gegeven.

thx meid dus voor je hulp kan ik je bij deze karma geven onderaan je naam,dat weegschaal balkje,good to now en doe ik meteen voor je hulp![]()

nee hoor je bent best wel ok,ik geef niet zomaar aan iedereen karma hoor
Ik ben dus niet zo erg (feministisch) als je dacht?

Ik heb een tijdje op 1100Kcal gezeten toen ging ik MEGA hard, maar helaas zo hard dat ik spiermassa verloor...Dus heb ik het opgevoerd naar 1500.
De spaar stand ken ik wel, maar ik dacht daar niet in te zitten??
Hoe herken je dat?
Dan vliegen de kilo's er weer aan!
).