Fitness Seller

Hallo! Ik ben nieuw!

Ik zit bij fitnessfirst :) demix heb ik ook gekeken maar ik vond het niks :o

• Topic Starter Topic Starter
Ik zit bij fitnessfirst :) demix heb ik ook gekeken maar ik vond het niks :o

Wat vind je niet leuk aan deMix dan? Ik sport er erg fijn! De mensen zijn allemaal heel aardig tegen elkaar. En ze hebben een groot aanbod aan groeplessen. En voor na het sporten lekker een sauna of zonnebank alles zit bij mijn abbo in. Fintessfirst zit te ver weg voor mij.

Wat vind je niet leuk aan deMix dan? Ik sport er erg fijn! De mensen zijn allemaal heel aardig tegen elkaar. En ze hebben een groot aanbod aan groeplessen. En voor na het sporten lekker een sauna of zonnebank alles zit bij mijn abbo in. Fintessfirst zit te ver weg voor mij.

Oke, ik vind het gedeelte kt te klein :D en het is tever weg :P

1500 Kcal vind ik aardig onder de maat als je bekijkt wat je er bij sport!
Kijk idd uit dat je niet te hard gaat, anders gaat je lichaam in spaar stand en gaat het elk beetje eten opslaan om maar erop te kunnen teren. En van eten wil je niet dat het wordt opgeslagen, maar meteen wordt verbruikt! (om het maar even makkelijk te zeggen ;))

Ik heb een tijdje op 1100Kcal gezeten toen ging ik MEGA hard, maar helaas zo hard dat ik spiermassa verloor...Dus heb ik het opgevoerd naar 1500.
De spaar stand ken ik wel, maar ik dacht daar niet in te zitten??
Hoe herken je dat?

Ok wat is je eerste doel?
afslanken/ droger (minder vet) worden?
of juist meer spier opbouwen (met iets meer vet)

Aan het aantal calorien en aantal reps bij je oefeningen te zien ben je met een afslankprogramma bezig

Eerst doel....hmm.....slank worden..vaag dus nog he??
Ik zou graag een mooi laag vet% krijgen, het liefs zonder spierverlies.
Zodat ik de spieren die ik tot nu toe heb opgebouwd ook eens te zien zou kunnen krijgen.

Dit ben ik op 13 maart 2009, 65.9kg 33,5%vet:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

gr,
Claudia

Ok doel is slank/droger worden
Je doet genoeg cardio dus daar ligt het niet aan.
Krachttraining kan wat anders maar daar moeten we dan nog een schema voor opstellen.
ben toch bang dat het bij jou in de voeding zit.
Wat eet je zo op een dag (niet veel calorien maar is het de juiste voeding)

ja eigenlijk wel heb hier al wat over karmabalkje gelezen maar weet niet wat dat is of waar dat voor dient,en waar kan ik dat verkrijgen:rolleyes: alvast bedankt:)
Ga maar eens in je profiel krijgen - kun je zien van wie je karma hebt gekregen en aan wie je karma hebt gegeven.
Karma geef je (mijns inziens) aan mensen die een waardevolle bijdrage hebben geleverd met hun post, je klikt dan op de weegschaal onder de avatar. Je moet dan nog wel een reden aangeven waarom je iemand karma hebt gegeven.

Ga maar eens in je profiel krijgen - kun je zien van wie je karma hebt gekregen en aan wie je karma hebt gegeven.
Karma geef je (mijns inziens) aan mensen die een waardevolle bijdrage hebben geleverd met hun post, je klikt dan op de weegschaal onder de avatar. Je moet dan nog wel een reden aangeven waarom je iemand karma hebt gegeven.
thx meid dus voor je hulp kan ik je bij deze karma geven onderaan je naam,dat weegschaal balkje,good to now en doe ik meteen voor je hulp :D

Welkom hier, lees goed rond, het helpt echt goed! ;)

Succes

Ik heb een tijdje op 1100Kcal gezeten toen ging ik MEGA hard, maar helaas zo hard dat ik spiermassa verloor...Dus heb ik het opgevoerd naar 1500.
De spaar stand ken ik wel, maar ik dacht daar niet in te zitten??
Hoe herken je dat?

Hoelang heb je op dat aantal gezeten?
Ik hoop dat je ook weet dat het de eerste 2 weken ineens heel hard gaat op de weegschaal omdat je als eerste vocht loost. Als het eerste vocht eruit is gaat het langzamer, omdat echt vet verbranden langer de tijd nodig heeft.

Maar een spaarstand kan je niet echt herkennen denk ik, je moet gewoon van de theorie uitgaan dat je niet je lichaam moet uithongeren. Als je gaat cutten/afvallen, krijg je sowieso meer honger, maar echt 'voelen' dat je in de spaarstand zit.. Nog nooit iemand over gehoord eigenlijk.
Je merkt het pas als je ermee stopt :D Dan vliegen de kilo's er weer aan!

Je zei ook dat je diverse dieeten hebt geprobeerd en het eigenlijk toch niet helemaal naar wens gaat (anders kom je niet hier ;)).
Dat herinnerde me aan een gezegde dat ik ooit eens van een bodybuilder hoorde die een radio interview gaf. Ze kwamen uiteindelijk op het onderwerp dieet en toen vroeg de Dj: "Van al die dieeten die er zijn (Sonja, soep dieet, groente dieet enz..), welke werkt er nu het beste?"
De BB-er antwoordde: "Geen, anders zouden er geen honderden zijn..."

;)

Diplan is voor een voedingsnoob een uitstekend voedingsprogramma. Voor menig DBB-er zit het niet helemaal lekker in elkaar qua verhoudingen, maar ik heb er redelijk wat vrouwen mee geholpen.

Ik zou zeggen; pak je oude lijsten erbij en begin weer met een strak eetregime. Fine tunen kun je met hulp van DBB.

Succes.

Nou,volgens mij moet het nu helemaal goed komen!Ben je van Aziatische afkomst of vergis ik mij nu?

Welkom en veel succes met het behalen van je doelen.
Waarschijnlijk weet je het al maar elke sectie begint met sticky's. daar staat veel info in over bv voedingschema's, trainingschema's, enz. Als je daar gaat lezen weet je al een heleboel waaromder bulk, cleanbulk, enz.
Veel succes en plezie ruiteraard

Terug
Naar boven