Fitness Seller

Hier kan ik nou echt niet tegen....

Wat een ongelooflijke apen. Beetje natrappen en alles ook nog..

t*ring, en hier woon ik naast. Ik kan ff neit zien waar dit precies is gebeurd. Maar als ik langs reed jonge. ik kook al als ik dit zie.

ja internetwarrior

eerlijk?

Ik vind het een kl*** volkje.

Vandaag op mn bus ook zo eentje.
Stapt de bus op, geen geld bij, geen vervoersbewijs. Natuurlijk zegt de chaffeur dat hij moet uitstappen, die begint meteen tegen die man (die overigens een jaar of 50 al was) te zeveren dat hij hem op zijn smoel zou slaan en dat het zijn bus niet was...

Dan gaat hij zitten achter in de bus, en begint hij een vriendin van me lastig te vallen. Noemt haar schatje enzo. Wrijft over haar been... Zij is er natuurlijk niet mee opgezet. En geeft hem dan ook een mep in zijn gezicht.
Vervolgens flipt die onnozelaar door en stampt tegen een jongen van amper 13 jaar z'n maag (hij was ergens rond de 20).

Toen was het me echt te veel.
Niemand op de bus had me tot op die dag kwaad gezien.
Ik heb hem vastgegrepen, en de chaffeur heeft de achterste deur opengedaan terwijl de bus nog een 10-15km/u reed. Boeide me echt niet.

En uit de bus was hij.

En zo kan ik je nog meer verhaaltjes geven. Turken ok! Russen ok! Zigeuners ok! allemaal chill als je ze kent. Maar dat volkje kan ik echt niet uitstaan.

Je kan zo groot zijn als je wilt, maar 12 tegen 1 win je denk (bijna) nooit.

Al zijn het echt t*fys lui, en dan krijg je altijd de pvda en andere linkse partijen die alleen maar willen praten. Zucht

Gewoon t*ring hard straffen t*fus jeugd!

Je kan zo groot zijn als je wilt, maar 12 tegen 1 win je denk (bijna) nooit.

Al zijn het echt t*fys lui, en dan krijg je altijd de pvda en andere linkse partijen die alleen maar willen praten. Zucht

Gewoon t*ring hard straffen t*fus jeugd!

Buiten ermee!
Het is simpel, pas je aan aan de samenleving en doe eens chill of ga ergens anders.

zulke gasten zou ik echt het ziekenhuis in rammen

btw 12 tegen 1 met zulke sukkeltjes kan je best winnen, de meeste rennen weg of blijven op de achtergrond.
als ze de onderliggende partij zijn zijn het watjes

Laatst bewerkt:
Het komt allemaal door de muziek van Appa.

Ik zie veel van die k*tmarokkaantjes die net zo zijn. en maar zeggen: rotte appel dit, rotte appel dat. Dat vertiefte gedrag zie je al als die mannekes 10-12 jaar zijn en ze samen spelen en constant schelden enzo. Keihard aanpakken die handel of de " leider ' die lange in het filmpje een paar tetsen geven

Ik zie veel van die k*tmarokkaantjes die net zo zijn. en maar zeggen: rotte appel dit, rotte appel dat. Dat vertiefte gedrag zie je al als die mannekes 10-12 jaar zijn en ze samen spelen en constant schelden enzo. Keihard aanpakken die handel of de " leider ' die lange in het filmpje een paar tetsen geven

Laat ze een hele week 24/7 full squats doen met overdreven veel gewicht en zonder eten. En als ze niet aan het squatten zijn dan krijgen ze zweep slagen.

En na die week vergeven we het zo en mogen ze onder de douche...
jwz! No forgiving voor zulke mentaal zwakke mensen

pff die meid deed niet eens wat, en ze gaan der trappen omdat ze achter der eigen fietst aanloopt.

wat triest dit.

Kansloze gasten joh. Bereiken toch niks in de maatschappij.

in b4:

we sturen de dbb knokploeg erop af

:cool:

---------- Toegevoegd om 22:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:13 ----------

Kansloze gasten joh. Bereiken toch niks in de maatschappij.

nee, maar ze leven wel op onze centen. :fuux:

Was het maar zo'n feest dat je de lokale mma, muay thai club een dag uitje daar gunt.

Dat zou dan zo genieten zijn, als daar een filmpje van komt.

Trouwens.

Is niet mijn fiets vriend.

Was het maar zo'n feest dat je de lokale mma, muay thai club een dag uitje daar gunt.

Dat zou dan zo genieten zijn, als daar een filmpje van komt.

Idd laat ze naar een thaiboksclub gaan en dan van tevoren even melden dat t zulke mong*len zijn. Echt stoere jongens zijn t idd niet nee, wij hebben t ook een keer gedaan met sparren. Een paar van die marokkanen stiekem kapot slaan en trappen omdat ze mensen met vijf man in elkaar sloegen. Kep ze nooit meer teruggezien

Terug
Naar boven