XXL Nutrition

Hier kan ik nou echt niet tegen....

Zie mn broertje ertussen, heb hem een schouderklopje gegeven :)

• Topic Starter Topic Starter
t*ring, en hier woon ik naast. Ik kan ff neit zien waar dit precies is gebeurd. Maar als ik langs reed jonge. ik kook al als ik dit zie.

ja internetwarrior

Ik woon dus ook naast Gouda, erger me echt dood aan dit soort gastjes..hoeven het echt niet bij mij te flikken :mad: En dan zie je die k*t mocro ook nog ff stoer doen in de camera, stoer man een meisje d'r fiets afpakken :army:

Jammer dat veel mensen niets doen als ze zoiets zien. Omdat het niet met hun gebeurt is gewoon een zwak excuus.

oke, dbb knokploeg, hoelaat morgen in gouda?

Echt waar, ik zou me echt niet in kunnen houden

Waarom kom ik dit soort gevallen nou nooit tegen??? = [

hey jongesn vanavond staat er halal marrokaan op het menu:P

dude ik heb wel is zo'n gast door de aula gesmete omdat ie een meisje sloeg. ent oen was ik heel leuk een week geschorts yay no tolerance school yay jippie -.- t*ring lijers

Volgensmij snap jij mijn bedoeling niet!

ik lach maar een beetje he vriend ;)

---------- Toegevoegd om 22:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:43 ----------

dude ik heb wel is zo'n gast door de aula gesmete omdat ie een meisje sloeg. ent oen was ik heel leuk een week geschorts yay no tolerance school yay jippie -.- t*ring lijers

zelfde hier ook

Freaking hippies!

eerlijk?

Ik vind het een kl*** volkje.

Vandaag op mn bus ook zo eentje.
Stapt de bus op, geen geld bij, geen vervoersbewijs. Natuurlijk zegt de chaffeur dat hij moet uitstappen, die begint meteen tegen die man (die overigens een jaar of 50 al was) te zeveren dat hij hem op zijn smoel zou slaan en dat het zijn bus niet was...

Dan gaat hij zitten achter in de bus, en begint hij een vriendin van me lastig te vallen. Noemt haar schatje enzo. Wrijft over haar been... Zij is er natuurlijk niet mee opgezet. En geeft hem dan ook een mep in zijn gezicht.
Vervolgens flipt die onnozelaar door en stampt tegen een jongen van amper 13 jaar z'n maag (hij was ergens rond de 20).

Toen was het me echt te veel.
Niemand op de bus had me tot op die dag kwaad gezien.
Ik heb hem vastgegrepen, en de chaffeur heeft de achterste deur opengedaan terwijl de bus nog een 10-15km/u reed. Boeide me echt niet.

En uit de bus was hij.

En zo kan ik je nog meer verhaaltjes geven. Turken ok! Russen ok! Zigeuners ok! allemaal chill als je ze kent. Maar dat volkje kan ik echt niet uitstaan.
dit is niet mijn bus vriend!

---------- Toegevoegd om 22:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:44 ----------

k*t he de grap is al 2 x gemaakt zie ik nu :(

Marokkaanse kinderen + verveling = Dit

Geef die een deftige tijdsverdoening en geen geld meer en laat ze ervoor werken = Geen probleem meer met die.
Helpt het nog niet, zou ik liever dat geld geven aan hun reisticket terug dan dat zij het verdoen aan adidas vesten ..

Anyhow als ik zo 10km verder rijdt van men stad kom ik niet anders tegen dan zo'n jeugd, Zitten ze naar je te roepen met 5 man en als je eracter loopt zijn zij meestal sneller weg en meeste zijn niet eens buitenlands, ze hebben gewoon geen geld/ iets te doen in vrije tijd...

Laatst bewerkt:
Geef mij anders eens 10 minuten met die kindertjes... :)

:hornyna: hoppa stuk voor stuk!

Marrokaanse kinderen + verveling = Dit

Geef die een deftige tijdsverdoening en geen geld meer en laat ze ervoor werken = Geen probleem meer met die.
Helpt het nog niet, zou ik liever dat geld geven aan hun reisticket terug dan dat zij het verdoen aan adidas vesten ..

Anyhow als ik zo 10km verder rijdt van men stad kom ik niet anders tegen dan zo'n jeugd, Zitten ze naar je te roepen met 5 man en als je eracter loopt zijn zij meestal sneller weg en meeste zijn niet eens buitenlands, ze hebben gewoon geen geld/ iets te doen in vrije tijd...

Hallo, Job.
Ten tweede leer spellen pik.

Terug
Naar boven