Geen woorden voor
50 euro nodig voor een oostblok hoertje?
Naaaa je krijgt geen geld van me schooier
Joke he bro
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen woorden voor
en hoe komt dat eersteZe hebben gewoon een goed gesprek nodig om terug op het goede pad te komen. Met al die discriminatie jegens Marokkanen komen ze vanzelf wel in de criminaliteit terecht.
?PVDA stemmen

Vlaamsgevang jongeuh!
Wat bedoel je nou?Vlaamsgevang jongeuh!
En waarom hebben we dat met al de rest dan niet?
Ze hebben gewoon een goed gesprek nodig om terug op het goede pad te komen. Met al die discriminatie jegens Marokkanen komen ze vanzelf wel in de criminaliteit terecht.
dude ik heb wel is zo'n gast door de aula gesmete omdat ie een meisje sloeg. ent oen was ik heel leuk een week geschorts yay no tolerance school yay jippie -.- t*ring lijers

I think also. Internet talk not hard.NO WAY INTERNET HERO...
Ik geloof er geen k*t meer van na wat ik van jou heb gezien, denk eerder dat ze jou geslagen hebben en door de aula hebben gegooid![]()
Stiekem wil ik me wel eens uitleven op zo'n gozer, dit haald toch gewoon je bloed onder je nagels vandaan man, altijd het zelfde met 'hun'
Wat kwajongensstreken vergelijken met verkrachten en moorden, ja dat gaat op.Een gesprek ga je niets aan hebben , alsof je met bv een kinderverkrachter of serie moordenaar even een gesprekje kan hebben zodat ze magisch op het rechte pad komen. Alles draait om opvoeding/omgeving.

Stel nou dat je bijvoorbeeld met je maat of 2 langs loopt en dit ziet gebeuren.
En jullie besluiten om in te grijpen doormiddel van een corrigerende tik her en der uit te delen ongeacht leeftijd.
Wie is dan de schuldige?
Jullie die ingrijpen omdat die sukkels met 10man ofzo 1 meidje.. (Ik wou zeggen pesten, maar dit is gewoon weg niet meer pesten dit is erger)??
Stiekem wil ik me wel eens uitleven op zo'n gozer, dit haald toch gewoon je bloed onder je nagels vandaan man, altijd het zelfde met 'hun'