MuscleMeat

Hier kan ik nou echt niet tegen....

Ik zou ze allemaal in elkaar stompen, net ook zon groep bij de mac, ze deden niks maar had het zo gehoopt ahhahahahahah (no homo)

en trots dat die k*taappies zijn

Ze hebben gewoon een goed gesprek nodig om terug op het goede pad te komen. Met al die discriminatie jegens Marokkanen komen ze vanzelf wel in de criminaliteit terecht.

Ze hebben gewoon een goed gesprek nodig om terug op het goede pad te komen. Met al die discriminatie jegens Marokkanen komen ze vanzelf wel in de criminaliteit terecht.

Een gesprek ga je niets aan hebben , alsof je met bv een kinderverkrachter of serie moordenaar even een gesprekje kan hebben zodat ze magisch op het rechte pad komen. Alles draait om opvoeding/omgeving.

dude ik heb wel is zo'n gast door de aula gesmete omdat ie een meisje sloeg. ent oen was ik heel leuk een week geschorts yay no tolerance school yay jippie -.- t*ring lijers

NO WAY INTERNET HERO...
Ik geloof er geen k*t meer van na wat ik van jou heb gezien, denk eerder dat ze jou geslagen hebben en door de aula hebben gegooid:o

Wie is die kerel ^

hier heb je weer die marokkaanse invloed vriend.

daar wordt een mens al eens agressief van

srsly, k*tkinderen

Stel nou dat je bijvoorbeeld met je maat of 2 langs loopt en dit ziet gebeuren.
En jullie besluiten om in te grijpen doormiddel van een corrigerende tik her en der uit te delen ongeacht leeftijd.

Wie is dan de schuldige?
Jullie die ingrijpen omdat die sukkels met 10man ofzo 1 meidje.. (Ik wou zeggen pesten, maar dit is gewoon weg niet meer pesten dit is erger)??

Stiekem wil ik me wel eens uitleven op zo'n gozer, dit haald toch gewoon je bloed onder je nagels vandaan man, altijd het zelfde met 'hun'

Jammer dat ik dit soort dingen niet zie gebeuren, zou ik lekker hun gezichtjes kunnen bewerken met een mes

Een gesprek ga je niets aan hebben , alsof je met bv een kinderverkrachter of serie moordenaar even een gesprekje kan hebben zodat ze magisch op het rechte pad komen. Alles draait om opvoeding/omgeving.
Wat kwajongensstreken vergelijken met verkrachten en moorden, ja dat gaat op. :roflol:

Uiteraard draait het grootste gedeelte op opvoeding en omgeving, waarbij het meeste waarschijnlijk uit omgeving zal komen. Daarom ben ik ook tegen afgescheiden zwarte of blanke scholen en voor gemengde scholen, waardoor deze problemen minder snel zullen ontstaan. Hetzelfde geld overigens voor achtergestelde woonwijken waarin bepaalde afkomsten/culturen sterk oververtegenwoordigd zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Stel nou dat je bijvoorbeeld met je maat of 2 langs loopt en dit ziet gebeuren.
En jullie besluiten om in te grijpen doormiddel van een corrigerende tik her en der uit te delen ongeacht leeftijd.

Wie is dan de schuldige?
Jullie die ingrijpen
omdat die sukkels met 10man ofzo 1 meidje.. (Ik wou zeggen pesten, maar dit is gewoon weg niet meer pesten dit is erger)??

Stiekem wil ik me wel eens uitleven op zo'n gozer, dit haald toch gewoon je bloed onder je nagels vandaan man, altijd het zelfde met 'hun'

Dat neem ik dan maar voor lief, ik zal niet stilletjes doorlopen!

Als je ze in elkaar mept ga je toch ook niet wachten tot er politie komt?

Terug
Naar boven