Fitness Seller

Highland WEILAND games

Hmmmz, ik moet ook nog spuithars zien te regelen. Denk dat ik wat sportwinkels afzoek die tennisspullen regelen.

Ogh, het komt vast goed maar als ik mijn eigen bus meeneem is het wat praktischer. Kan het altijd nog gebruiken :)

Ja ik wou al editten, jullie zitten sowieso in verschillende groepen natuurlijk, en je eigen bus spuithars is idd handig als je hier echt mee door wilt gaan (ga je dat?). :D

Ja ik wou al editten, jullie zitten sowieso in verschillende groepen natuurlijk, en je eigen bus spuithars is idd handig als je hier echt mee door wilt gaan (ga je dat?). :D

Sterkste man is mijn ding, daar heb ik doelen voor en volgend jaar ga ik C-klasse wedstrijden draaien. Als je mij ziet gooien dadelijk met de HG weet je gelijk waarom het niks voor mij is. Coördinatie is zwaar shit.
Maargoed, mocht ik die onderdelen hebben en kunnen oefenen zou het best leuke afwisseling zijn.

Het wordt voornamelijk gebruikt door volleybal(l)(st)ers... Misschien dat winkels dan beter begrijpen wat je bedoelt. Ik kon het eigenlijk alleen op die site van stahmixson vinden maar heb ook niet heeeeeeel erg goed gezocht moet ik bekennen. Bij Beversport hebben ze ook wel van die troep, was in mijn dorp alleen uitverkocht.

Het wordt voornamelijk gebruikt door volleybal(l)(st)ers... Misschien dat winkels dan beter begrijpen wat je bedoelt. Ik kon het eigenlijk alleen op die site van stahmixson vinden maar heb ook niet heeeeeeel erg goed gezocht moet ik bekennen. Bij Beversport hebben ze ook wel van die troep, was in mijn dorp alleen uitverkocht.

.................Volleybal..................Ik voel me zo gay nu :o

:D
Maar Bever Zwersport is inderdaad een goede. Is 10 minuten met de bus voor dus goed te doen. Even bellen maar.

Denk gewoon aan het vrouwenteam... :D

[Link niet meer beschikbaar]

Zou dit werken? Ze hebben dit wel in de buurt.

[Link niet meer beschikbaar]

Zou dit werken? Ze hebben dit wel in de buurt.
Niet als het niet blijft plakken als het is opgedroogd... Maar zo superbelangrijk is die hars nog niet, als ik train gooi ik ook zo vaak zonder hars 26+ meter op de hamer. 't Is alleen wel best wel handig als het regent..

Iemand mag zo vriendelijk zijn mij te sponsoren met spuithars magn. en tape heb ik zelf :P

moet je af en toe na je sletje komen ;) ik heb nog spuithars

Je kent je plaats ...limbobitch ;)

Kan je ook prijzen in meerdere klassementen winnen?(jun tot 20 & jun tot 24 & beginners(hihi) voor mij bijv)

• Topic Starter Topic Starter
Zou die strandjanet niet eerst eens wat gooien alvorens al te gaan berekenen in hoeveel prijzencategorieen hij kan vallen...

Ik kan er spijtig genoeg niet bijzijn heren maar ik wens jullie allemaal veel succes.. frustreer jullie zelf allemaal niet teveel dat het technisch nog niet gaat.. Highland Games is niet iets wat je op korte tijd onder de knie krijgt.. maar voor diegene die er mee willen doorgaan eventueel laat je daar niet door afremmen.. de kick wordt des te groter als je de techniek wel onder de knie krijgt...

Throw your goals and don't look back..

T.

Terug
Naar boven