Azrael
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hmmmz, ik moet ook nog spuithars zien te regelen. Denk dat ik wat sportwinkels afzoek die tennisspullen regelen.
En anders kun je ook vast wel wat van Tjoks hars gebruiken.

Ogh, het komt vast goed maar als ik mijn eigen bus meeneem is het wat praktischer. Kan het altijd nog gebruiken![]()

Ja ik wou al editten, jullie zitten sowieso in verschillende groepen natuurlijk, en je eigen bus spuithars is idd handig als je hier echt mee door wilt gaan (ga je dat?).![]()
Het wordt voornamelijk gebruikt door volleybal(l)(st)ers... Misschien dat winkels dan beter begrijpen wat je bedoelt. Ik kon het eigenlijk alleen op die site van stahmixson vinden maar heb ook niet heeeeeeel erg goed gezocht moet ik bekennen. Bij Beversport hebben ze ook wel van die troep, was in mijn dorp alleen uitverkocht.

Niet als het niet blijft plakken als het is opgedroogd... Maar zo superbelangrijk is die hars nog niet, als ik train gooi ik ook zo vaak zonder hars 26+ meter op de hamer. 't Is alleen wel best wel handig als het regent..[Link niet meer beschikbaar]
Zou dit werken? Ze hebben dit wel in de buurt.
Iemand mag zo vriendelijk zijn mij te sponsoren met spuithars magn. en tape heb ik zelf![]()

Kan je ook prijzen in meerdere klassementen winnen?(jun tot 20 & jun tot 24 & beginners(hihi) voor mij bijv)

Zou die strandjanet niet eerst eens wat gooien alvorens al te gaan berekenen in hoeveel prijzencategorieen hij kan vallen...

Zou die strandjanet niet eerst eens wat gooien alvorens al te gaan berekenen in hoeveel prijzencategorieen hij kan vallen...