XXL Nutrition

HIIT Artikelen?

Musculo

Adolescent bodybuilder
Elite Member
Waardering
235
Lengte
1m80
Hallo allemaal,
Ik heb al even gegoogled etc. maar zou iemand mij een handige nederlandse/engelse uitleg kunnen sturen met alles over HIIT erin? methodes, soorten cardio (zoals touwtjespringen, sprinten) en hoeveel calorieen je er mee verbrand (hangt van je heartrate af etc. maar hoe je dat kan berekenen), andere artikelen over HIIT zijn ook gewenst. Dan kan ik mijn info uitbreiden? En is HIIT eigenlijk geschikt voor beginnende 'cutters'? En weet iemand nog goede hartslagmeters? (als ik die nodig heb)?

Alvast bedankt,
-Lars

Volgens mij kan het met alle cardioactiviteiten. Hardlopen buiten vind ik zelf het handigste. Op een loopband of crosstrainer ben je beperkter. En als beginner kun je bv eerst 5 min rustig hardlopen om op te warmen, en dan 20 sec sprinten, 40 sec normale snelheid hardlopen. Zo doe ik het meestal.

Hallo allemaal,
Ik heb al even gegoogled etc. maar zou iemand mij een handige nederlandse/engelse uitleg kunnen sturen met alles over HIIT erin? methodes, soorten cardio (zoals touwtjespringen, sprinten) en hoeveel calorieen je er mee verbrand (hangt van je heartrate af etc. maar hoe je dat kan berekenen), andere artikelen over HIIT zijn ook gewenst. Dan kan ik mijn info uitbreiden? En is HIIT eigenlijk geschikt voor beginnende 'cutters'? En weet iemand nog goede hartslagmeters? (als ik die nodig heb)?

Alvast bedankt,
-Lars

Hartslag meter heb je niet nodig om vet te verbranden. Als je 'matig' intensief bezig bent met een verhoogde hartslag verbrand je sowieso vet ongeacht het aantal slagen wat je hart maakt ;)

Terug
Naar boven